• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - Leah May Flynch door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Aiden Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:
    - Didier Jason Poel door BlueHope

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    Alles zal samen gezet worden in een story en er zal na voldoende aanmeldingen een topic geopend worden om de rpg te starten.

    Updates:
    - Anna & Guy: gezoend, niemand weet ervan, weten zelf nog niet echt hoe en wat.
    - Penelope & Rafael: gezoend, weet ook nog niemand, zijn volgens mij zelf ook nog aan het uitvogelen hoe en wat
    - Lucas & Rosalie: vrienden (voor nu, volgens mij hangt er wat in de lucht haha)
    - Nova was flauwgevallen, maar gaat nu volgens mij wel weer goed.
    - Axelle heeft haar enkelband gescheurd en mag voorlopig niet dansen.



    Invullen leerling:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Dansstijl:


    Invullen leerkracht:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Vak:

    De Story
    De RPG



    We zijn donderdag we beginnen om 7.15 uur s'ochtends, jullie mogen zelf alles een beetje bepalen. Om de vier dagen = nieuwe dag in het spel. En in de weekends mogen jullie personages naar huis. Of ze kunnen ook blijven, maar zijn dan volledig vrij. Ook de lessen zijn begonnen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:28 ]

    Guy Richard Campbell

    'Ja het is moeilijk, maar het kan in een dans heel vet worden. Zo halen sommige inspiratie uit de omgeving en mensen die er leven. Dat kan je er best gemakkelijk inverwerken. Andere halen hun inspiratie uit kunst en foto's, dat is wat moeilijker, maar je kan dan doen alsof je als standbeeld tot leven komt. Zo heb je verschillende dingen. Je moet samenwerken, elkaar helpen, je leert jezelf beter kennen en de andere leren je kennen en daar boven op leer je ook nog is creatief zijn.' Ik grinnik en kijk haar aan. 'Maar je krijgt er meerdere lessen voor. Misschien wel een half semester. Wie weet wordt het wel een cheografie die jullie opvoeren in een voorstelling.' Ik kijk haar aan. Op mijn zusje let ik echt niet meer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller
    Ik grinnik even. "Elkaar beter leren kennen he" zeg ik dan en ik kijk hem even aan. "Doe je zelf ook mee?" vraag ik dan, maar zonder op antwoord te wachten ga ik meteen verder. "of help je alleen hier en daar als we er niet uitkomen en geef je tips?". Ik buig een beetje naar voren toe en zet mijn ellebogen op de tafel en leun met mijn hoofd op mijn handen.

    Guy Richard Campbell

    Ik kijk haar aan. 'Weet ik nog niet. Misschien... Maar ik zal jullie vooral helpen en tips geven. Daar ben ik je leraar voor,' zeg ik met twinkelende ogen en kijk haar recht aan. Ik buig achterover, zodat er weer meer ruimte tussen ons is. We zaten namelijk in een openbare ruimte en dat moest ik goed onthouden... Ik kijk haar aan met een glimlachje rond mijn lippen. 'Dus dan leer ik jouw gelijk beter kennen,' grijns ik en kijk haar aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller
    Hij leunt naar achteren als ik wat meer naar voren zit. Zo dichtbij zat ik nou ook weer niet, ik leunde niet over de hele tafel heen, in ondersteunde gewoon mijn hoofd, maar ik negeer het maar. Hij kijkt me met een glimlachje aan en ik glimlach terug. "Dus dan leer ik jouw gelijk beter kennen" zegt hij met een brede grijns. Hij gaat wel naar achteren leunen, maar zegt vervolgens dat hij mij dan gelijk beter leert kennen. "Jullie" zeg ik bijna onhoorbaar tegen hem.

    Guy Richard Campbell

    Ik knik en glimlach even. Had ik me zojuist versproken? Dit ging goed... Ik werp een blik op mijn zusje, maar die heeft geen aandacht voor mij. 'Jullie ja,' zeg ik zacht terug en grinnik. Ik ga weer gewoon recht op zitten en kijk haar even aan. 'Misschien is het niet helemaal eerlijk voor jullie, dat ik jullie heel goed leer kennen en jullie mij niet, maar dat komt later wel,' zeg ik, zorgvuldig lettend op wat ik zeg. ik ga even na wat ik heb gezegd en zucht opgelucht. Niks verkeerds... Ik glimlach naar haar en tik met mijn vingers op de tafel. We hadden vrijdag afgesproken.. Ik kijk naar haar en een glimlach vormt zich op mijn gezicht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller
    Ik glimlach terug. Hij gaat weer gewoon recht zitten en ik blijf zitten zoals ik zit. "Misschien is het niet helemaal eerlijk voor jullie, dat ik jullie heel goed leer kennen en jullie mij niet, maar dat komt later wel" zegt hij dan. Een normale reactie zou zijn dat een leerling een leraar helemaal niet zo goed hoeft te leren kennen, maar ik weet dat wat hij net zei, meer voor mij bedoeld is dus ik knik maar even met een glimlach. Ik weet even niks meer te zeggen en kijk hem alleen maar aan en dan bedenk ik me dat we in de eetzaal zijn en ik knipper even en kijk even om me heen. Ik ga weer tegen de rugleuning aanzitten, voordat ik zo wel naar hem toe duik. Ik wil hem weer bij me hebben, net als gister op de bank, zijn armen om me heen en zijn warmte en ik zucht even.

    [Wat heb ik gemist :o?]


    That is a perfect copy of reality.

    [Uhm... Guy en Anna zitten nu aan dezelfde tafel en zijn in gesprek.
    Rosalie begint gevoelens te krijgen voor Lucas. Lucas en Rosalie zitten ook aan tafel bij Anna en Guy. Verder is het een nieuwe dag en hebben ze ontbeten. Meer weet ik eigenlijk niet]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Uhm... Guy en Anna zitten nu aan dezelfde tafel en zijn in gesprek.
    Rosalie begint gevoelens te krijgen voor Lucas. Lucas en Rosalie zitten ook aan tafel bij Anna en Guy. Verder is het een nieuwe dag en hebben ze ontbeten. Meer weet ik eigenlijk niet]

    [dit inderdaad xD, het is donderdag. En verder kun je zelf nog aanschuiven aan het ontbijt..]

    [Weet niet echt hoe ik moet reageren:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [whaha, ze kunnen altijd wegsneaken xD. Dan kan hij met zijn hoofd knikken dat ze mee moet gaan en dan zegt hij dat ie z'n les gaat voorbereiden en dan zegt anna dat ze der tas nog moet pakken ofzo]

    Axelle Julia Jones
    Gapend loop ik de ontbijtzaal in, ik zie al een groepje mensen en loop naar ze toe. 'Goecenmorgen iedereen' zeg ik 'mag ik ervij zitten?'
    Ik kijk even rond en zie Ashleh nergens, achja die komt vast later wel.


    That is a perfect copy of reality.

    [Oké, maar ik ga eerst even douche]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [haha is goed xD ik ben ondertussen mijn planten aan het leren, moet er voor vrijdag 65 kennen.. Moet ze herkennen aan de hand van de bladeren en de knoppen enzo -.- krijg er vrijag 20 op een toets xD]

    [en je kan axelle gedag zeggen en misschien je plek aan haar afstaan xD]

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 22:03 ]


    [Ik reageer zo, even tanden poetsen enzo.]