• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - Leah May Flynch door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Aiden Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:
    - Didier Jason Poel door BlueHope

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    Alles zal samen gezet worden in een story en er zal na voldoende aanmeldingen een topic geopend worden om de rpg te starten.

    Updates:
    - Anna & Guy: gezoend, niemand weet ervan, weten zelf nog niet echt hoe en wat.
    - Penelope & Rafael: gezoend, weet ook nog niemand, zijn volgens mij zelf ook nog aan het uitvogelen hoe en wat
    - Lucas & Rosalie: vrienden (voor nu, volgens mij hangt er wat in de lucht haha)
    - Nova was flauwgevallen, maar gaat nu volgens mij wel weer goed.
    - Axelle heeft haar enkelband gescheurd en mag voorlopig niet dansen.



    Invullen leerling:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Dansstijl:


    Invullen leerkracht:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Vak:

    De Story
    De RPG



    We zijn donderdag we beginnen om 7.15 uur s'ochtends, jullie mogen zelf alles een beetje bepalen. Om de vier dagen = nieuwe dag in het spel. En in de weekends mogen jullie personages naar huis. Of ze kunnen ook blijven, maar zijn dan volledig vrij. Ook de lessen zijn begonnen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:28 ]

    [Moet Rosalie Lucas zien of niet?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Moet Rosalie Lucas zien of niet?]


    [Maakt me niet uit x'3]

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Dromerig dacht ik na Ove gister. Het was echt super geweest met Lucas! Na even in dromenland gezeten te hebben kijk ik om me heen. Mijn mondhoeken krullen omhoog als ik Lucas zie. Vlug sta ik op, neem mijn drinken mee en loop naar de tafel van Lucas. 'Zin in mijn gezelschap of niet,' vraag ik met een glimlach. Die glimlach ging op een of andere manier autOmatisch. Ik kijk naar de berg eten en het verbaasde me niet eens meer. Een lachje rolt over mijn lippen. Ik kijk hem even hoofdschuddend aan en sta nog altijd te wachten op toestemming.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 22:39 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler.

    Ik keek haar vanonder mijn wimpers grijnzend aan voordat ik de rest van mijn pistolet opeet en doorslik.
    Ik ging rechtzetten en keek haar onschuldig aan, "Zolang je maar niet over mijn oversexy lichaam kwijlt mag je hier wel zitten" grijnsde ik, doelend op het feit dat ik te lui was geweest om een shirt te gaan halen toen ik alleen in een trainingsbroek hier toekwam.
    Ik begon ondertussen al aan mijn 2e pistolet aangezien ik écht honger had.
    Vrolijk legde ik er een plakje jonge kaas op, aangezien ik niets anders van kaas at en nam een hap.

    [hallo xD lees net dat het een nieuwe dag is, dus zal een nieuwe post met anna doen]

    Anna Bailey Miller
    Ik zet mijn wekker uit als ie afgaat en ik rol op mijn rug. Gister was een rare dag. Ik blijf even naar het plafond staren en sta dan op. Ik pak mijn spullen en loop naar de douche en neem een warme douche. Ik kleed me aan en doe mijn haar en make-up. Ik pak mijn spullen bij elkaar voor bio en de hiphoples erna. Oja, hiphop les... Guy.. en ik zucht even. Ik haal mijn telefoon van de oplader af en pak mijn ipod. Ik steek de oortjes in mijn oor en zet hem aan en stop de ipod in mijn broekzak. Ik loop de kleedkamer uit en loop naar de eetzaal. Ik zie alleen Rosalie en Lucas op dit moment en ik loop naar het eten toe en pak wat dingetjes.

    [kan anna erbij komen zitten?? =)]

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik bijt op mijn lip en bekijk ziij bovenlichaam kritisch. 'Ach ja. Moet ik kwijlen?' ik lach even. 'Ik kwijl niet om jongens, en ik bepaal of je lichaam over sexy is,' vervolg ik en ga tegen over hem zitten. Ik grijns en kijk toe hoe hij een broodje kaas eet. 'En je lichaam ziet er wel goed uit hoor.' ik grijns en probeer niet rood te worden. Toch gebeurd het, dus drink ik snel wat. Ik sla mijn ogen neer en bijt op mijn lip. Ik meende het wel. Hij zag er goed uit. Ik wend mijn hoofd af en zujt opgelucht als de blosjes weg zijn. Ik kijk hem aan. 'Is je broodje lekker?'

    [Van mij mag Anna er bij komen zitten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller
    Zodra ik wat te eten en te drinken heb kijk ik om me heen. Nog altijd weinig mensen. Ik loop naar Rosalie en Lucas toe "Mag ik aanschuiven?" vraag ik dan met een glimlach. Lucas zit zonder shirt en zonder dat ik doorheb begin ik hem te vergelijken met Guy, maar natuurlijk kom ik tot de conclusie dat niemand tegen Guy op kan, voor mij dan. Ik kijk ze alletwee even aan en wacht op antwoord.


    Lucas Samuel Sadler.

    "Ja enorm, maar ik werd afgeleid door je rode wangetjes" zei ik waarna een plagende glimlach zich om mijn lippen vormde.
    Ik nam terug een hap en kauwde er rustig op.
    Ik had 's ochtends altijd enorm veel honger, maar dat kwam omdat ik door de dag heen niet zo veel at, maar dan 's avonds weer wel.
    Dansen eiste veel energie van je lichaam, en als je dan ook nog eens moest acteren erbij was je helemaal doodop tegen de avond.
    Plus het feit dat als ik genoeg had gegeten en geen honger meer had, dat ik dan slaperig werd.
    Net een kat eigenlijk, die gaat ook altijd slapen als die heeft gegeten.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan. 'hè!' Gelijk zwijg ik weer. Ontkennen had toch geen zin, dat wist ik ook wel. 'Hou op met me plagen,' mimpel ik. Ik kijk Op van een stem. Ik zie het meisje waar mijn broer vandaag ook mee was. 'Hoi,' glimlah ik en schuif op. 'Tuurlijk mag je erbij,' glimlach ik vriendelijk en vrolijk. Ik kijk naar Lucas. Onbewust glijden mijn ogen toch even over zijn lichaam heen. Ik bijt Oo mijn lip en kijk vlug weg. Ik drink het laatste beetje van mijn drinken en kijk dan naar Anna. 'En wat vind jij van de school tot nu toe?' Ik kijk even om je heen, schenk Lucas een glimlach en kijk Anna dan weer aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler

    Ik lachte mijn tanden bloot naar haar toen ze weer eventjes naar me glimlachte en at mijn croissantje verder op.
    Ja, ook dat had ik meegenomen. Het was gratis, laat me met rust.
    Ik dronk van mijn chocolademelk en veegde mijn chocoladesnor af aan een doekje.
    Daarna at ik weer verder, "Geweldig, dankje voor het vragen" beantwoordde ik haar vraag, terwijl ik wist dat ze die niet aan mij stelde.

    Anna Bailey Miller
    "Hoi" zegt Rosalie met een glimlach en ze schuift op. "Tuurlijk mag je erbij" zegt ze. Ik zet mijn eten neer en laat mijn tas op de grond vallen en ga zitten. "En wat vind jij van de school tot nu toe?" vraagt ze dan."Geweldig, dankje voor het vragen" antwoord Lucas dan en ik grinnik even. "Het is geen spat verandert sinds vorig jaar" zeg ik dan. "Ik heb hier vorig jaar stijldansen gedaan" zeg ik dan. "En wat vindt jij ervan?" vraag ik dan, aangezien Lucas al antwoord had gegeven.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik kijk naar Lucas die al antwOord had gegeven. 'En hoe weet je dat de school zo geweldig is? Je bent bijna de hele dag buiten het terrein geweest,' zeg ik lachend en gooi een broodje naar zijn hoofd. Dan kijk ik Weet naar Anna en knik om haar antwoord. 'Stujldansen.... Nog nooit gedaan,' glimlach ik. 'Of ja... Een keer. De wals. Daarna nooit meer gedaan,' grinnik ik en grijns even. 'Lijkt me super. Vorig jaar jwam ik vaak langs, maar hier les hebben is anders.' Ik glimlach even. 'Maar ik heb nog niet heel veel van de school gezien. Ik ken het meeste nog van vorig jaar dus tja..' Ik grijns even. 'En is mijn broer een beetje aardig?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler.

    Ik nam een handjevol rozijnen en gooide ze naar haar toe.
    Toen ze me aankeek keek ik haar onschuldig aan, "Waren we niet aan het ruilen dan ?".
    Ik zette een lieve glimlach op waarna ik het broodje dat ze naar me toe had gegooid, belegde met wat jonge kaas en er van begon te eten.
    Het was nog maar mijn 4e, dus dat viel echt nog goed mee.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Eentje valt in mijn shirt. 'Nee!' Vlug Ga i met mijn hand onfer mijn shirt en voel het rozijntje. Ij pak Hem encgooi die recht tegen zijn hoofd. Dan haal ik een paar rozijntjes uit mijn haar. 'Zullen we nu ruilen voor een mes?' ik pak het mes en kijk hem dreigend aan. 'Die lieve glimlach zal ik maar snel van je gezichtje afhalen,' zeg ik en zet zelf ook een lief glimlachje op. Ik leg het mes weer neer en kijk Lucas aan. 'Batuurlijk zou ik nooit een mes naar je hoofd gooien.' Ik glimlach even kort. 'Maar je gedraagt je wel als een kleuter. Zitten er nog rOzijnen in mijn haar?' Ik pak er nog eentje uit mijn haar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller
    "Oh ik heb alle stijldansen wel gedaan en ik ken ze ook, maar ik vond eigenlijk alleen de tango echt leuk om te doen en hiphop vind ik ook leuk, dus ben ik maar overgestapt. Stijldansen doe ik wel op gala's" zeg ik dan en ik neem een hap van mijn broodje. "En is mijn broer een beetje aardig?" vraagt ze dan. Oja, Rosalie was het zusje van guy. "Ja hij is wel aardig" zeg ik dan en een ongelooflijk lekkerding denk ik erachteraan. "Hij is anders de andere leraren, niet zo saai in ieder geval" Dan word er flink gegooid met eten en ik moet lachen. Ik pak nog een rozijn uit der haar en laat die op de grond vallen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 23:37 ]