• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - Leah May Flynch door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Aiden Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:
    - Didier Jason Poel door BlueHope

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    Alles zal samen gezet worden in een story en er zal na voldoende aanmeldingen een topic geopend worden om de rpg te starten.

    Updates:
    - Anna & Guy: gezoend, niemand weet ervan, weten zelf nog niet echt hoe en wat.
    - Penelope & Rafael: gezoend, weet ook nog niemand, zijn volgens mij zelf ook nog aan het uitvogelen hoe en wat
    - Lucas & Rosalie: vrienden (voor nu, volgens mij hangt er wat in de lucht haha)
    - Nova was flauwgevallen, maar gaat nu volgens mij wel weer goed.
    - Axelle heeft haar enkelband gescheurd en mag voorlopig niet dansen.



    Invullen leerling:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Dansstijl:


    Invullen leerkracht:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Vak:

    De Story
    De RPG



    We zijn donderdag we beginnen om 7.15 uur s'ochtends, jullie mogen zelf alles een beetje bepalen. Om de vier dagen = nieuwe dag in het spel. En in de weekends mogen jullie personages naar huis. Of ze kunnen ook blijven, maar zijn dan volledig vrij. Ook de lessen zijn begonnen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:28 ]

    [Moet tennissen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Reactie van Guy staat op vorige pagina:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik kijk op en zie dat Anna me met opgetrokken wenkbrauw aankijkt. 'Wat,' mompel ik en kijk haar vragend aan. Dan hoor ik mijn broer ineens. Verbaasd kijk ik hem aan. 'Hé,' glimlach ik. 'Waar kom jij zo ineens vandaan?' Ik grinnik even en leun achterover. Ik kijk Anna nog steeds vragend aan. Waarom keek ze me zo aan? Ik leun achterover en neem nog een slokje drinken. 'Nou? Wat is er?' Ik weet eigenlijk niet zo zeker of mijn broer die vraag wel mocht horen, maar ach... Dat moest dan maar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler.

    "Heb je geen papier misschien ?" vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen toen het meisje, genaamd Jess, mijn arm nam en haar nummer er op krabbelde met een zwarte stift.
    Ze kleurde rood aan, "Uh, jawel" mompelde ze.
    Mijn ogen keken haar serieus aan, "Waarom gebruik je dan mijn arm ?".
    Ze kleurde nog wat roder en keek naar de grond.
    Ik zuchtte, "De volgende keer dat je met iemand probeert te flirten, bedenk dan dat ze niet allemaal hetzelfde zijn als die playerjongens die ook altijd hun nummer op de lichaamsdelen van hun slachtoffers schrijven".
    Ik glimlachte nog even naar haar en draaide haar toen zelf om, aangezien zij dat niet uit zichzelf wou doen.
    Even een persoonlijk record opstellen, zou ik mijn broer nog mee kunnen pesten.

    Anna Bailey Miller
    Ik haal even mijn schouders op. Dan hoor ik iemand Hoi zeggen en aan zijn stem te horen is het Guy. Ik kijk hem even aan en glimlach even "hey" zeg ik."'Hé," zegt Rose dan met een glimlach. "Waar kom jij zo ineens vandaan?" vraagt ze. Ze kijkt me nog altijd vragend aan "Nou? Wat is er?" vraagt ze dan nog een keer. "Dus Lucas he" zeg ik dan maar.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    'Wat Lucas?' Ik kijk haar zogenaamd verbaasd aan. Mijn broer staarde me ook met vragende ogen aan. Vanuit mijn ooghoek kijk ik naar Lucas en bijt op mijn lip. 'Er is helemaal niks met Lucas,' zeg ik en kijk ze aan. Er was toch helemaal niks met Lucas? Toch? Ik bijt op mijn lip en glimlach lichtjes. Ik kijk weer naar Lucas en zucht. Ophouden met kijken Rose, sprak ik mezelf streng toe, dus staarde ik maar weer naar mijn cola. Mijn broer durfde ik niet aan te kijken, want die zou doorhebben wat er zou zijn, terwijl ik het zelf niet weet. Of wil toegeven. Maar het is gewoon niet zo! Ik vind Lucas niet leuk. Kan niet. Onmogelijk na twee dagen. Ik neem een grote slok cola en kijk langzaam op. Mijn broer zijn blik vermijdend.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    anna bailey Miller
    "oke" zeg ik met een glimlach als ze zegt dat er helemaal niks aan de hand is. Ik kijk Guy even aan en haal licht mijn schouders op en glimlach even. Ik dwing mezelf gewoon snel weer weg te kijken, al staar ik liever uren in die ogen. Dan kijk ik hem weer aan "Wordt het een interessante les vandaag?" vraag ik dan en ik blijf hem aankijken, bij een vraag is dat normaal.


    Lucas Samuel Sadler.

    Ik voelde een hand in mijn broekzak gaan waardoor ik me omdraaide.
    Een meisje liep weg waardoor ik met mijn ogen rolde.
    "Vrouwen" mompelde ik terwijl ik richting de tafel van Rose liep.
    Ik liet me op de grond vallen, zonder enig geluid en kroop naar haar toe. Geruisloos stond ik weer op en boog voorover naar haar oor.
    "Hey" zei ik zachtjes.

    Guy Richard Campbell

    Ik grijns lichtjes. 'Of het een interessante les wordt...' Ik kijk haar aan en bijt grijnzend op mijn lip. 'Dat weet ik niet. ik denk persoonlijk dat het een leuke les wordt, maar dat ligt aan je eigen inzet en wat jij er van vindt.' Ik kijk haar grijnzend aan en leun achterover. Ik kijk haar even een tel langer aan dan dat ik normaal zou doen en kijk dan om me heen. ik frons mijn wenkbrauwen even als ik die Lucas zie, maar richt me weer tot Anna. Ik ging me nu even niet met mijn zusje bemoeien. Ik had wel een leuk gezelschap tegen over me zitten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Anna begon een gesprek met mijn broer en dat gaf mij de gelegenheid na te denken. Ik staarde naar mijn cola en speelde er een beetje mee. ik bijt op mijn lip. Ineens hoor ik gefluister in mijn oor. Met een schok kijk ik naar de kant waar iemand staat. Ik staar Lucas enkele seconde verbaasd aan. Mijn mond is ineens droog en ik weet even niks te zeggen. 'Hoi,' krijg ik er schor uit. Vlug neem ik een slok cola. Ik kijk hem weer aan en glimlach even. ik verman mezelf en grijns. 'Veel aandacht zie ik,' zeg ik met een glimlach, maar wel een glimlach die niet vrijwillig komt. Mijn blik glijdt af naar zijn arm, waar eenn nummer op staat. Ik kijk hem even met opgetrokken wenkbrauw aan, maar zeg er niks over. Ik neem nog een slok cola en bijt even nadenkend op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller
    Hij grijnst en automatisch verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. "Ik denk wel dat het een leuke les wordt" zeg ik dan. "Je zusje heeft net verteld dat je erg afwisselend lesgeeft en erg interessant en leuk,, dus ik heb hele hoge verwachtingen" zeg ik dan en ik grijns even. Lucas is inmiddels weer bij de tafel, waardoor Rose afgeleid is en ik werp even een lieve glimlach naar Guy en kijk hem even diep aan.


    Lucas Samuel Sadler.

    "Ja echt" zuchtte ik waarna ik met mijn ogen rolde.
    Ze keek naar mijn arm en ging naast haar zitten, "Ik vind het ook dodelijk irritant, ze had nog wel papier bij ook ! Nu moet ik me weer wassen".
    Ik keek haar even aan en merkte dat er iets was, iets dat anders was.
    Ik kon alleen niet zeggen wat.
    "Maar dat is dus het handige aan een tweelingbroer die gevoelloos is tegen onbekende meisje, hij ontmoet hen, zegt dat hij hun niet leuk vindt en BOEM, niemand weet ooit dat ik het niet was".

    [Ff tv kijken, ik kom terug rond 10 uur.]

    Guy Richard Campbell

    Ik kijk naar mijn zusje en dan naar Anna. 'Dus jullie zijn over mij aan het praten. Nou ja zeg,' lach ik speels en kijk haar aan. 'Maar leg de druk niet zo hoog alsjeblieft. ik probeer het gewoon leuk en leerzaam tegelijk te maken. En schijnbaar vind mijn zusje mijn soort van lessen leuk. Dat zegt niet dat jij ze leuk vindt, ik hoop het natuurlijk wel...' Ik grijns. 'Maar ik dacht eraan om vandaag naar een park te gaan. En daar jullie beter te leren kennen. Jullie oprdachten geven zoals na te denken waar jullie inspiratie uitkomt en meer als dat soort dingen. En dat moeten jullie dan in de komende lessen tot een choreografie maken.' Ik kijk haar twijfelend aan. 'Is dat wat?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik knik en glimlach even. Ik kijk hem langzaam aan. 'Doet je naam vast goed,' antwoord ik met een glimlachje. 'Maar dat zal ik onthouden. Dat je me ineens gevoelloos aan de kant zet, dat het je broer was,' grinnik ik en kijk hem even aan. Dan kijk ik weer voor me uit. Zei ik dat nou echt? Ik zucht. Wat was er toch met me aan de hand? Ging ik opeens twijfelen over wat ik wel en niet kon zeggen? Gister ging ik nog als een idioot van een glijbaan af... Ik kijk naar Lucas en glimlach even. 'Niet dat jij je broer die opdracht geeft natuurlijk...' ik grinnik en kijk hem aan. 'Hoop ik.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller
    Ik kijk hem even nadenkend en met geknepen aan en knik dan even. "We zitten in ieder geval dan niet opgesloten in een zaal" zeg ik dan met een glimlach. "Moet ik wel even bedenken waar ik mijn inspiratie vandaan haal" zeg ik dan weer bedenkelijk. "Sommige vinden het soms moeilijk te verwoorden, waaronder ik soms". Rose was nog altijd met Lucas in gesprek, waarover weet ik niet, want ik let er niet op. "Wel een goed idee trouwens, zo leren we meteen samen te werken met elkaar"