• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - Leah May Flynch door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Aiden Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:
    - Didier Jason Poel door BlueHope

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    Alles zal samen gezet worden in een story en er zal na voldoende aanmeldingen een topic geopend worden om de rpg te starten.

    Updates:
    - Anna & Guy: gezoend, niemand weet ervan, weten zelf nog niet echt hoe en wat.
    - Penelope & Rafael: gezoend, weet ook nog niemand, zijn volgens mij zelf ook nog aan het uitvogelen hoe en wat
    - Lucas & Rosalie: vrienden (voor nu, volgens mij hangt er wat in de lucht haha)
    - Nova was flauwgevallen, maar gaat nu volgens mij wel weer goed.
    - Axelle heeft haar enkelband gescheurd en mag voorlopig niet dansen.



    Invullen leerling:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Dansstijl:


    Invullen leerkracht:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Vak:

    De Story
    De RPG



    We zijn donderdag we beginnen om 7.15 uur s'ochtends, jullie mogen zelf alles een beetje bepalen. Om de vier dagen = nieuwe dag in het spel. En in de weekends mogen jullie personages naar huis. Of ze kunnen ook blijven, maar zijn dan volledig vrij. Ook de lessen zijn begonnen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:28 ]


    Lucas Samuel Sadler.

    Ik zette een stap opzij zodat ik achter haar liep en sloeg mijn armen om haar heen.
    Hadden we het allebei warm, goed idee ha ?
    Ik liep een beetje onhandig naast haar voeten, aangezien ik nogal grote stappen nam en verstrakte mijn greep.
    "Al wat warmer ?" fluisterde ik in haar oor.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Zijn onverwachte actie bezorgd me even rillingen. Ik knik hevig op zijn vraag. 'Ja een stuk Warmer.' het lopen was ingewikkeld en onhandig. 'En jij,' vraag ik en loop door. Ik grijns even, maar dat kan hij Niet zien. Ik grinnik. Zijn omhelzing bezorgd me aangename rillingen. Ik weet allee niet waarom. Ik had nu al een tijdje geen vriendje meer gehad... Waarom dacht ik daar ineens aan? Ik zucht en leun een beetje tegen hem aan. 'Wat gaande doen als we weer op het terrein zijn?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler.

    Ik knikte en verstopte mijn gezicht voor de helft in haar bruine haren.
    Haar shampoo drong mijn neusgaten binnen wat me deed glimlachen. Vreemd eigenlijk.
    Ze leunde wat tegen me aan en even dacht ik na over een serieus antwoord, maar ik zou Lucas niet zijn als ik géén serieus antwoord klaarhad.
    "De Teletubbies zoeken natuurlijk" zei ik op een serieuze toon.
    We liepen nogsteeds op dezelfde onhandige, maar warme manier, dus ik was niet van plan haar los te laten.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik voel zijn gezicht in mijn haren. Ik glimlach even. 'De Teletubbies klinkt leuk,' reageer ik sarcastisch. Ik grinnik en kijk hem aan. 'Lucas ik ben wel weer warm hoor,' lach ik, maar wil niet dat hij los laat. Ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan. Waarom zeg ik dat dan ook?! ik geniet dan nog maar ecen van zijn aanraking. 'Lucas kan jij ook wel is serieus zijn?' ik draai even miin hoofd en ga met mijn hand door zijn haar. Ik blijf even bij zijn kuif hangen en zit er grijnzend aan. Dan kijk ik hem recht in zijn ogen. I glimlach even en draai me dan weer recht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler

    Ik liet haar los en keek haar voor een paar seconden lang aan, zonder enige emotie in mijn ogen.
    "Nee, sorry, onmogelijk, ik neem mezelf niet eens serieus,".
    Natuurlijk was ik wel een serieus, maar gewoon om de meeste dingen niet.
    Om duidelijk te maken wanneer ik dan wel weer eens serieus was, zei ik gewoon, 'Nee, nu serieus', dat was dan ook iets dat ik enkel gebruikte als ik serieus wou zijn.
    Ik keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan en fatsoeneerde mijn kuif.
    "Mijn kuif is heilig, niet aankomen dus".

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Hij laat me spijtig genoeg los. Maar wat ja ik dan verwacht als ik vroeg me los te laten? Ik lach. 'Dan kunnen we beidde om je lachen,' grinnik ik. Dan kijk ik hem terug aan. Zijn emotieloze blik zag ik nog voor me, maar ik negeer het maar. 'Sorry van je kuif. Ik wist het niet,' zeg Ik schuldig en kijk voor ke uit. Ik begin iets sneller te lopen en hoop dat het terrein snel in zich komt. Ik moet alle spullen nog uItpakken en de lessen kunnen elk moment beginnen en die wil ik niet missen. Bovenfien kon het mijn broer op zijn gevallen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler.

    "Je leert het nooit ha" riep ik haar grijnzend achterna.
    Ze draaide zich om waardoor ik begon te lachen, "Ik kan acteren, denk je nu echt dat ik zoveel geef om mijn kuif ?".
    Ik schudde mijn hoofd zachtjes en zuchtte, "Zo ijdel ben ik nou ook weer niet".
    Ik glimlachte even mijn tanden bloot waarna ik het gebouw binnenliep.


    Penelope Sarah Rodriguez.

    Ik deed een jas aan, een paar All-Stars en een Beanie en liep de deur uit.
    Ik had nood aan wat frisse lucht.
    Ik liep langs de hoofddeur naar buiten, maar ging achter het schoolgebouw zodat ik in de tuin terechtkwam.
    Ik zakte neer op een bankje dat voor een vijvertje was en trok mijn knieën op.
    Nadenken, dat was wat ik nu moest doen.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik bijt op miij lip en kijk hem na. Dan loop ik vlug achter hem aan. 'Ik dacht dat je het meende! Ik voelde me serieus...' Ik zocht even naar het goede woord. 'Nou ja.... Schuldig en...' Ik bijt weer Oo mijn lip, maar kon niet op het goede woord komen. 'laat maar.' ik kijk hem aan en zucht. 'En hoe moet ok nu weten wanneer ke iets meent en wanneer niet?' Ik kijk hem vragend aan. 'Eigenlijk vind ik het helemaal niet leuk van je. Ik bedoel... Ik dacht dat ke echt boos op me was!'ik geef hem een speels duwtje en lach om hem. Zijn lach eas leuk, besefte ik me toen hij zijn tanden bloot lachte.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler.

    "Hmm, mijn lichaamshouding, maar daarvoor moet je me eerst gezien hebben als ik iets echt meen" grijnsde ik.
    Ik keek haar even met zielige ogen aan voordat ik mijn armen spreidde.
    "Goedmaak knuffel ?" vroeg ik met een scheef lachje.
    Ik keek haar aan terwijl ze nog altijd vrolijk lachte.
    Je kon direct zien aan haar lach dat ze een puur meisje was, het was geen lach waarop geoefend was zodat je een mooie lach had, het was een lach die telkens anders was, maar toch weer hetzelfde was.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik lach en denk zogenaamd na. 'Mmm zal ik dat wel doen?' Ij kijk vrolijk om me heen. Dan kijk ik hem weer aan. 'Goed dan.' Ik spreid ook mijn armen en geef hem een knuffel. De knuffel voelde goed. Mijn Hand gaat automatisch naar zijn haar waar ik plagend door ga. Daardoor lach ik weer. Over zijn schouder zie Ik de lege snoepautomaat en schiet in de lach. 'Een lege automaat... Dat ziet er triest uit,' grinnik ik en kijk Lucas aan. ik kijk even triest naar alle lege schappen van de bovenste en tweede bovenste rij. Die had Lucas dus.. Ik grijns en loop dan door.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler.

    "Ik ben onschuldig hoor" zei ik op een al even onschuldige toon.
    Ik liep achter haar aan naar binnen en gaf haar een duwtje toen ik voorbijliep, "Val niet hé" zei ik terwijl ik het deed.
    Ik begon te lachen aangezien ze echt bijna viel waarna ik vlug de trap op liep en vanaf boven keek wat ze ging doen, hier stond ik teminste nog ietwat veilig.
    Of, nouja, was mijn haar veilig.
    Ik was dan wel niet zo ijdel, maar ik was wel een beetje ijdel.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Met een draai kan ik mijn balans houden. Hij gaat veilig boven staan. 'Watje,' schreeuw ik naar hem en kijk omhoog terwijl een lach oP mijn gezicht staat. Ik spring met twee trap treden tegelijk naar boven en ga voor zijn neus staan. Ik grijns en kijk hem aan. 'toch wel een beetje ijdel?' ik grinnik en loop langs hem heen. Dan draai ok me om en besef me iets. Ik duw Lucas opzij, ga op de trap treden zitten en glijd naar beneden. Lachend beland ik met mijn voeten op de grond. 'Kom je ook?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [mijn topics. What did I miss?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [goeiemorgen]