• toen jullie werden afgewezen? hier ben ik best wel benieuwd naar, ik bedoel, ging je foreveralone op je kamer zitten huilen, steun zoeken bij vrienden, het gewoon achter je laten en accepteren.. tell me your stories? : )


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik ben nog nooit afgewezen, iedereen accepteerde het.
    Oke, just kidding, nog nooit iemand gevraagd. :Y)

    Zover ik me herinner heb ik nog nooit iemand gevraagd.


    Take risks and conquer your fears.

    Strider schreef:
    Ik ben nog nooit afgewezen, iedereen accepteerde het.
    Oke, just kidding, nog nooit iemand gevraagd. :Y)

    Dat is dan misschien maar beter ook, rofl. x'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Dat heb ik gelukkig nog nooit voorgehad..


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Niet gehad, ik heb zelf wel eens iemand afgewezen. Gelukkig..


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben ook nog nooit afgewezen. Ik heb wel zelf wel eens mensen afgewezen, en man, men doet daar veel te licht over. Mensen afwijzen is echt heel moelijk, vind ik dan. Ik voel me dan tijdenlang zo arrogant en stom want ik heb het idee dat je door iemand af te wijzen zegt dat diegene niet goed genoeg voor je is, wat oprecht nooit mijn bedoeling was geweest. Ik had simpelweg nooit gevoelens voor de personen in kwestie, maar ik vond ze wel aardig, en om dan iemand dat eerste te vertellen zonder ze te kwetsen, kan niet, en dat maakt het zoooo moelijk. D;
    Oké, daar zat niemand op te wachten, maar ik erger me er soms zo aan dat er vaak alleen maar aandacht geschonken lijkt te worden aan degene die afgewezen wordt, niet die afwijst. Diegene ziet net zo goed de vriendschap kapot gaan. En ja, natuurlijk is het anders aangezien diegene zelf geen pijn wordt gedaan, maar iemand anders pijn doen is ook moeilijk.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik heb nooit echt een desperate crush gehad, ik vond niemand ooit leuk genoeg dat ik er verdrietig om zou worden.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nog nooit iemand gevraagd, ben ik te schijterig voor :Y).
    Maar als ik gedumpt ben, kruip ik meestal eerst in een hoekje waar ik de wereld ga zitten haten, waarna ik iets hatelijks doe tegenover mijn ex en vervolgens lachend weer de deur uit kan ^^.


    i put the fun in funeral

    Uneventful schreef:
    Ik heb nooit echt een desperate crush gehad, ik vond niemand ooit leuk genoeg dat ik er verdrietig om zou worden.


    -

    Strider schreef:
    Ik ben nog nooit afgewezen, iedereen accepteerde het.
    Oke, just kidding, nog nooit iemand gevraagd. :Y)

    ^ this.


    None but ourselves can free our minds.

    Verder gegaan. Ik was er niet echt verdrietig om (cat)


    Olive

    Nog nooit afgewezen. Enfin, mijn vriendinnen vroegen het hem voor mij en hij wilde niet, maar dat was een kindertijd.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Audacity schreef:
    Nog nooit iemand gevraagd, ben ik te schijterig voor :Y).
    Maar als ik gedumpt ben, kruip ik meestal eerst in een hoekje waar ik de wereld ga zitten haten, waarna ik iets hatelijks doe tegenover mijn ex en vervolgens lachend weer de deur uit kan ^^.

    Omg dat is een geniaal plan weetje! D:

    en Eurydice, daar heb je gelijk in. :I dan ben je forever de bad guy x'D nou dat wil je ook niet. Maar verder ben ik het helemaal met je eens tho v_v


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Hahaha, beter 'Wat ga je doen?' ;D
    Maar nee, ik zou nooit het lef hebben iemand ooit te vragen, dus ik zal niet te snel afgewezen worden.


    effort never betrays you

    Cydonia schreef:
    Niet gehad, ik heb zelf wel eens iemand afgewezen. Gelukkig..


    Caution first, always.