• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Moet naar Judo-les :3 Mischien tot straks.. Anders tot morgen}


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik ga naast haar zitten en sla mijn arm om haar heen.
    "Ik wil geen seconde met jou missen." glimlachte ik. Safier kwam om ons heen draaien en ik nam het kleine katje op om het op Alexi's schoot te zetten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Veel plezier Ellie!!]

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan, 'Niets,' zeg ik dan met een lachje. 'Gewoon doen waar ik zin in heb.' dan besef ik me hoe dat misschien kan overkomen. Zin in seks ofzo. Maar zo bedoel ik het helemaal niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik glimlach en aai Safier terwijl ik mijn hoofd op zijn schouder leg.
    'Ik hou van je.' zeg ik zachtjes 'En dank je voor deze geweldige dag.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik rol met mijn ogen en ga er niet op in. 'Morgen kan ik waarschijnlijk al weer reizen. Dus... wil je hier nog wat blijven of terug naar de school en je mentaal voorbereiden op het schoolbal?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ik hou ook van jou en graag gedaan, hoor." glimlachte ik. Ik leg mijn hoofd op de hare, terwijl ik naar de zonsondergang staarde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Weet je zeker dat je terug kan reizen?' vraag ik voor de zekerheid. 'En ik denk dat het ook wel weer lekker is om terug te gaan. Naar New Girl, Ax, Vans. Kijken of Sky al weer terug is.' ik glimlach naar Jake. 'Hoewel het hier ook prachtig is.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik glimlach en als de zon onder is sta ik op. Ik steek mijn hand naar hem uit. 'We zouden beter terug gaan voor we betrapt worden.' lach ik. Als de verpleegster Axton ziet gezond en wel rondlopen hebben we een groot probleem.

    Jake
    'Ja, maar we kunnen hier altijd terugkomen. Zullen we inpakken dan? Ik moet dan nog naar de eigenaars bellen en een vliegticket regelen.' zeg ik en zoen haar zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kus hem even zachtjes terug. 'Is goed,' mompel ik tegen zijn lippen. En kus hem dan nog een keer. Het voelt gewoon zo goed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Ok." glimlachte ik. "Dat is misschien wel een goed idee." grinnikte ik. Ik neem haar hand aan en laat me rechttrekken.
    Als ik helemaal recht sta druk ik een kus op haar lippen en verstrengel mijn vingers met de hare.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik sta recht en glimlach. 'Kom, koffers maken.' en ik begin achter mijn spullen te zoeken.

    Alexi
    Ik pak Safier op en kijk even naar de mand en het deken. Mijn handen zijn nu vol. 'Ehm Ax kan je dat jeweetwel poefding doen.' grinnik ik. 'Zodat het verdwijnt?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ( Jaiimmss, kan je John wakker maken XD ik verveel me nu nogal alleen als je wilt natuurlijk. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Ik glimlach naar Jake en sta ook op. Ik loop als eerst naar de badkamer en pak daar dan de spullen bij elkaar. Ik kom plakkers tegen en bedenk me dan dat ik niet echt meer last heb van mijn kaak. Gelukkig. Als mens heeft het langer de tijd nodig gehad om te herstellen. Als ik de spullen bijeen heb loop ik terug naar de kamer en pak daar mijn kleren etc. in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dat heb ik al gedaan Amparo (; ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Als alles in mijn koffer zit behalve mijn kleren voor morgen, ga ik erop zitten en doe hem dicht. Dan loop ik naar het bureau en start de pc. Ik regel een ticket door meer geld te geven dan het waard is en bel de eigenaars.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'