• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Vandaag eerste Judo-les weer.. :c I'm scared.. Er zijn best grote jongens tussen.. En daarbij weet ik bijna niets meer..}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Ryan
    'Pff' Mompel ik waarna ik haar handen rond mijn nek losmaak en haar van mijn rug af trek. 'Ik ben sterker dan jouw kleine pinguin-aap'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Hij trekt me met gemak van mijn rug af. 'Maar kleine Pinguin-aapjes zijn leuker dan grote magische ryanmyan's,' zeg ik plagend. 'Veeeel leuker.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Het komt wel goed hoor Ellie :3 dat weet ik zeker ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan
    'Weet je dat heel zeker?' Vraag ik haar plagend, 'Wat is een Ryanmyan trouwens?' Vraag ik vervolgens lachend.

    {Thanks Jaimes.. (I will be the only girl there.. :c) }


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Ik grinnik, 'Ja Ryan dat weet ik heel zeker,' zeg ij dan. En ik geef hem een zachte stomp. 'Een Ryanmyan is een schattig myan'tje met jouw naam ervoor.' ik leg de nadruk op schattig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan
    'Hmm.. Mischien moet je daar nog maar een keer overna denken' Zeg ik grijnzend, 'Vind je me schattig?' vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Ik lach zachtjes, 'Ja ik vind je schattig ja,' zeg ik met een scheve lach. 'Gewoon je ogen, en dan.. Weet ik veel.' en ik kijk met een lach weg van Ryan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan
    Ik moet lachen om haar uitleg om vervolgens te zien dat ze van me weg kijkt, 'Heb je toevallig ook nog iets leuks te doen? Of heb je nog een cadeautje voor me megenomen uit Italie?' Vraag ik, het tweede plagend.


    Don't be like the rest of them, darling

    {:9~ Kermis in het dorp.. oliebollen :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Ik kijk Ryan weer aan. 'Ik had pizza voor je meegenomen, maar ja ik kreeg zó'n honger dat ik hem ten einden raad maar zelf heb opgegeten,' zeg ik met een grijns. Toevallig heb ik echt iets voor Ryan gekocht. Maar het is gewoon heel simpel. 'En heb je nog aan me gedacht toen ik weg was? Dagen onder een steen geleefd?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan
    'Wat aardig' Zeg ik grijnzend, 'Nou niet echt.. Beetje leraren gepest.. Die zolangzamerhand denken dat het spookt hier' Zei ik met nogsteeds dezelfde grijns.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Ik lach om wat hij zegt. 'Het is niet lief om leraren te pesten met iets wat ze zelf niet kunnen,' zeg ik dan. En ik woel door Ryan's haar. Dan ren ik snel lachend weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan
    'Awhh..' Mompel ik grijnzend waarna ze door mijn haar woelt en vervolgens snel en lachend wegrend. Ze is al te ver om achterna te rennen dus doe ik hetzelfde als bij de leraar een paar dagen terug, laat een ontzichtbare muur verschijnen een eindje van haar af om vervolgens op mijn dooie gemak naar haar toe te lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Ineens knal ik ergens tegen aan, en ik val door de klap op de grond. 'Fack,' mompel ik. En ik wrijf over mijn hoofd. 'Ryan, niet cool.' en ik blijf zo zitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.