• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ( Ohh..ik ben echt mislukt..ik zoek het wel ff op :3 )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Als Jake klaar os met bellen sla ik van achter hem mijn armen om zijn nek. Ik druk een kus op zijn wang. 'Alles gaat weer beter?' vraag ik dan nog een keer voor de zekerheid


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( Niet gevonden :s )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake
    Ik knik ookal zal ik dat gegil nooit meer kunnen vergeten. Het was te echt... te pijnlijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Doe dan maar gewoon alsof hij wakker is geworden c: en dat hij glimlachend naar hem kijkt :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Als iemand zin heeft in nog een RPG, heb net de rollentopic van Above the Hellmouth online gezet. Gisteren eigenlijk xd Wie geinteresseerd is hier is de link :

    CLICK]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Daar ben ik blij om,' zeg ik glimlachend. Ik loop weer naar het bed en ga daar dan op zitten. Ik kijk even uit het raam en glimlach weer. Het ziet er zo mooi uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( Hij naar haar? )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Axton
    "Tuurlijk." grijnsde ik en liet alles verdwijnen. Ik legde mijn arm om haar middel, terwijl ik haar naar de auto leidde.
    Ik keek even uit mijn ooghoeken naar het katje in haar handen. Het was best schattig, maar ja... met mijn imago van badboy kon ik moeilijk met een klein schattig katje in mijn handen lopen. Hmmm, ik zou me er wel even mee bezig houden als Alexi sliep.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Jup ^^ hij heeft haar laten slapen c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik beloof je dat het niet de laatste keer is dat we hier komen.' zeg ik glimlachend en kus haar zachtjes.

    Alexi
    Ik stap in de auto en laat het katje met mijn vinger spelen waardoor ik de hele tijd zachtjes moet lachen en vergeet dat ik in een auto zit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ( Ah wat lief )

    Rachelle 'Rae' Lemmons

    Ik zuchte zachtjes in mijn slaap en kroop dichter tegen hem aan. Het was koud, misschien had ik het raam open laten staan? Ik zuchtte weer en rilde, waarna ik rustig mijn ogen opende en recht in Johns bruine ogen keek. Ik keek hem een beetje slaperig aan liet mijn hoofd weer op zijn borst rusten. 'Ben je al lang wakker?' kwam er zacht uit mijn mond.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Ik glimlach tegen zijn lippen aan en kus hem dan zachtjes even terug en leg mijn hand tegen zijn wang. Ik wil hier inderdaad nog een keer terug komen. Dit was gewoon heel leuk.

    Jonathan Fields
    Ik grijns licht als Rachelle dichter tegen me aan kruipt. Ze rilt en ik sla mijn armen nog wat dichter om haar heen. Dan wordt ze wakker. 'Ik ben al even wakker ja,' antwoord ik zacht. 'Maar je lag zo lekker te slapen dat ik je niet wakker wilde maken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle 'Rae' Lemmons

    Ik glimlachte. 'Dankje.' zei ik toen en gaapte. Hij sloeg zijn armen dichter om me heen en ik sloot even mijn ogen. 'Waarom is het zo koud?' mompelde ik toen en opende weer rustig mijn ogen waarna ik hem aankijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake
    'Je vond het toch leuk hier he?' vraag ik plots twijfelend. 'Aangezien van de ongelukken dat we hier gehad hebben.' Ik glimlach schaapachtig. 2 ongelukken denk ik en één bijna ongeluk - de klif-.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'