• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik kreun nu ook en lik even aan haar stijve tepels.
    Ik doe haar slipje uit en laat een paar vingers binnen dringen bij haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij lijkt even aan mijn stijve tepels en doet dan mijn slipje uit en dringt gelijk met een paar vingers naar binnen waardoor ik ook weer kreun. Ik blijf doorgaan met strelen bij Jake en ga dan met mijn hand zijn boxer in. Ik streel over zijn lid. Hij heeft een stijve.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Les.' kreun ik verlangend en ga wat sneller met mijn vingers.
    Ik kreun nog een paar keer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    We kreunen beiden en ik druk mijn lippen op die van hem zodat de kreunen gesmoord worden. Hij gaat sneller met zijn vingers en een warm gevoel trekt door mijn buik. Ik bijt op zijn onderlip en begin Jake dan af te trekken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik haal haar hand weg en de mijne ook en kijk in haar ogen terwijl ik in haar stoot. Ik begin rustig, later kan ik het tempo nog opvoeren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Oh jah die tekenfilm.' grinnik ik. Ik pak een schetblok en denk na. Dit is moeilijker dan het lijkt. Ik schets wat. 'Ik weet niet of dit goed gaat zijn maar het is het proberen waart.' zeg ik en geef hem de tekening.

    url=http://img2.etsystatic.com/001/0/6997561/il_570xN.354535550_3h7r.jpg]tekening in echte versie xd[/url


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Dat wordt hem vast." glimlachte ik. Ik bestuurde ieder detail van de tekening en voegde er in gedachten nog wat dingen aan toe. Een open rug en een klein, bijna onopvallend patroon van kleine diamantjes op de rok.
    "Ok, moet wel lukken." grijnsde ik. Nu zien wat ze van mijn bijkomende ideetjes zou vinden.
    Ik sloot mijn ogen en haalde me het voor de geest, toen ik ze weer opende zag ik het aan een kapstok aan de kast hangen.
    De kleine diamantjes die een klein patroon helemaal onderaan de rok vormden vielen net niet te veel op en zorgden voor die special touch en met die open rug zou ze er vast enorm sexy uit zien.
    "En?" vroeg ik ademloos.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Vlak voordat Jake in me ging heb ik een condoom bij hem om gedaan. Hij kijkt me aan en stoot dan in me. Hij stoot zachtjes. En ik sla mijn benen om zijn middel zodat hij dieper in me komt. Ik kijk naar hem terug en beweeg met hem mee.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik glimlach. 'Prachtig.' zeg ik en loop naar de jurk. Ik kijk naar de patroontjes en naar de openrug. Dat had ik niet getekend maar wel perfect. 'Jouw idee?' vraag ik glimlachend ook al wist ik het antwoord al. 'Het is perfect.' glimlach ik en kus hem zachtjes. 'Maar morgen moeten we zoiezo shoppen.' grinnik ik 'Schoenen voor mij en een kostuum voor jouw.' Ik grijns bij dat laatste.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik kreun harder en druk mijn lippen in haar nek. Ik lik en kus zachtjes haar nek en zet er een zuigzoen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [moet gaan slapen --' omdat ik ziek ben... ehm ik vind he bullshit aangezien ze me morgen toch weer naar school sturen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kreun ook harder en zet mijn nagels in Jake's borstkas als hij een zuigzoen zet. Ik voer zelf het tempo op en druk dan kusjes op zijn borstkas en lik dan langs zijn tepel en zet mijn tanden erin.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Awwww slaap lekker Lize! ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Oh, oh." grijnsde ik, maar sloeg toen mijn armen om haar heen. "Ok, als je maar al tevreden bent met je jurk." glimlachte ik

    {ok, tot morgen en veel beterschap!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Rachelle 'Rae' Lemmons

    'Wat houdt je tegen?' zegt hij zacht en op een uitdagende toon. 'Ik in iedergeval niet.' zegt hij dan met een lichte grijns en er komt een speels grijnsje op mijn gezicht en lach zachtjes. 'Dit.' fluisterde ik toen tegen zijn oor aan en ging speels naar de rand van zijn broek.
    Plotseling haalde ik die weer weg en lachte zachtjes.


    The duty of youth, is to challenge corruption.