• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 14:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Maaiinnnn freaking topics]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Maaiinnnn freaking topics]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mijn fucking topics.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aeras schreef:
    Rachelle Lemmons. 

    Ik kijk hem aan. 'Goede demoon vaders? Ze nemen meestal al de benen als ze een demoon zwanger hebben gemaakt. Het is iets..vreemds..maar het is wel zo. Bijna alle demoon vaders nemen de benen als E een kind verwachten. Is het niet tijeens de zwangerschap dan is het tijdens de opvoeding. ' Ik zucht. 'Problemen zal ik blijkbaar altijd hebben. ' zucht ik dan. Ik grinnik als hij zegt dat ik sexy ben. 'Altijd. Je hebt het of je hebt het niet. ' zeg ik dan arrogant mrt een grijns. Ik knipoog en loop vervolgens de auto uit. Als hij vraagt dat ik niet meer kijkers krijg lach ik. 'Niet als ik dit doe. ' Ik knip in mijn vingers en we verschijnen voor de kamer hij houdt de deur voor me open en ik lach. 'Bedankt , dat is erg attent van u mister Johnathan. ' zeg ij dan en loop naar binnen. Ik schop mijn schoenen uit en pleur ze ergens neer. Ik laat me oo het bed vallen e zucht. 'Wat ben ik blij dat we de bedden hebben verschoven. ' Ik glimlach en draai me even op mijn zij. 'Maar eerst misschien douchen. Of wil jij eerst?' Zeg ik dan met een glimlach. Ik moest mijn familie achter me zetten en meer niet. Ik doe mijn sjaal af en trek de vest van John uit. Ik hang ze netjes op en kijk hem aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Okay, hoeft niet ^.^ ik begin wel met een reactie erop, weet niet of ik hem afkrijg. Lang leve de mobiel -.-]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( Know the feeling.. maar dit is even het enoge topic waar ik op wil reageeenD: )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    'Goede demoon vaders? Ze nemen meestal al de benen als ze een demoon zwanger hebben gemaakt. Het is iets..vreemds..maar het is wel zo. Bijna alle demoon vaders nemen de benen als E een kind verwachten. Is het niet tijeens de zwangerschap dan is het tijdens de opvoeding. ' Ze zucht. 'Problemen zal ik blijkbaar altijd hebben.' Ik kijk haar aan. 'Iedereen heeft weleens problemen, en aan het einde zijn ze altijd wel opgelost op welke manier dan ook. En in ons geval kan dat nog lang duren aangezien we zowat onsterfelijk zijn, maar hé. Ooit komt dat einde er wel.' Ze zegt dat ze altijd sexy is, je hebt het of je hebt het niet. Ik knik dan. 'Dat klopt. En ik heb het, en jij niet,' zeg ik dan met een speelse grijns. Niet helemaal waar, want Rachelle kan namelijk wel sexy zijn. Erg sexy. Als ze uitgestapt is flitst ze ons terug naar onze kamer. Ze vindt het attent dat ik de deur open houd. 'Ach ja, dat hoort er toch bij?' Ik zie hoe Rachelle op het bed gaat liggen. 'Er zijn zeker veel voordelen aan, nu onze bedden naast die van elkaar staan.' Ik haar een hand door mijn haar en grinnik dan. 'Van mij mag jij wel eerst douchen,' zeg ik. Ik schop mijn schoenen ook uit en ga op mijn bed liggen met mijn handen achter mijn hoofd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Whaha valt me nu pas op dat er in het topic een link staat voor "Reden voor Jeslie" Whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [HAHAHAHA Lizl, je bent geniaal :')

    Ik had het ook nog niet gezien xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Het lijstje moet nog aangevuld worden met de dingen die Leensel gezegd heeft:

    5HELLEY schreef:
    |Jeslie,
    omdat Jake veel liever is dan Nick. Hij verdrinkt zijn verdriet met alcohol, nam drug en had seks met het eerst het beste meisje. Dat wil wel zeggen dat hij erg veel om Leslie heeft. Ze hebben ook al een hele boel achter de rug en dat maakt Jake meer speciaal dan Nick. Jake laat Leslie vaker merken dat hij van haar houd, door lieve woordjes te fluisteren of het luid op te zeggen dat hij van haar houd. Ook was Jake vroeger een player, maar na wat hij allemaal voor Leslie gedaan heeft geloof ik niet meer dat hij dat nog is. Jake en Leslie dat is echte liefde. Te vergelijken met Romeo en Julia. En aan wat Lize zei, dat als Leslie zelfmoord zou plegen, ook Jake dat zou doen, denk ik meer en maar aan Romeo en Julie. Ik zou een heel verhaal kunnen schrijven over Jake en Leslie, over de problemen en obstakels. En geef toe, Jaimes. Jake is zo sexy. |]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    Ij glimlach. 'Bedankt. ' zeg ik en zucht. Ik trek de warme trui uit en gooi die in de wasmand. Ik loop in kijn bh de badkamer in en draai de douche open waarna ik eronder stap en de warme stralen op mijn lichaam vallen. Ik zucht opgelucht en laat nog voor een laatste keer alle tranen vloeien. Boosheid, teleurstelling, verdriet..maar ook geluk. Door de simpele worden die John uitsprak.
    Na een dik halfuur stap ik de douche uit en kleed me in het zijde jurkje en loop regelrecht de vadkamer uit. Ik loop naar John toe en geef hem heel onverwachts een kus. 'Die kreeg je nog te goed. ' zeg ik dan met een grijns terwijl ik me wil omdraaien.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sorey voor het korte walgelijke ding. Ben ecjt pissig ga slaoen denk ik. Xo


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik las het al bij een ander topic. Slaaplekker Amparo, morgen wordt een betere dag]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Maaiinnnn freaking topics]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ellliieeee :3

    Heb je de nieuwste link gezien in de beginposf? :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.