• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik voel zijn tong en er komt een tongzoen die steeds vuriger wordt. Ik ga met mijn hand over zijn borstkas met mijn nagels.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik trek haar dichter tegen me aan en wens dat de kus nooit ophoud.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij trekt me dichter tegen zich aan en dit voelt goed. Jake en ik zijn voor elkaar gemaakt. We weten wat we van elkaar willen. En onze lichamen weten het.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik grinnik even en haal mijn lippen van de hare. 'Afsluitseks?' vraag ik haar en kijk haar ondeugend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ( Back from dinner :3 )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Hij kijkt me ondeugend aan. En ik kijk met een speelse blik terug. Ik antwoord niet maar trek dan zijn shirt uit. En ik druk kusjes op zijn borstkas. Dat is mijn antwoord.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik doe haar shirt uit en knoop haar broek los. Al snel ligt Leslie weer in haar bh en slipje. Ik streel zachtjes haar buik en knoop haar bh los terwijl ik mijn lippen weer op de hare druk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Al snel heb ik alleen nog maar een bh aan. Ik voel me opgewonden. Ik kus Jake terug en glijd dan langzaam via zijn borstkas over zijn buik naar zijn onderbuik. Ik ga iets verder dan zijn broek rand en streel daar dan zacht. Dan gaan mijn handen weer naar zijn knoop en die maak ik behendig open terwijl ik hem al die tijd blijf doorzoenen. Ik trek zijn broek uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Carmenta schreef:
    Rachelle 'Rae' Lemmons

    Hij laat me even los en dekt ons met een deken waarna hij me weer vast pakt. 'Zo beter?' Fluistert hij dan in mijn oor en ik knik zachtjes. 'Anders moet je misschien wat kleren uittrekken, en ik ook. EHBO les nummer 1, lichaamswarmte. Zonder kleren kan je beter je lichaamswarmte delen.' en hij lacht zachtjes in mijn oor. Ik moet zachtjes lachen. 'Hmm, klinkt verleidelijk.' zei ik dan en lach ook zachtjes.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Axton
    "Wat als we morgen niet moeten gaan shoppen?" grijnsde ik. "Niet dat ik het zo erg vind, maar wat als het niet moet... als je wilt kunnen we nog gaan winkelen, maar ik weet een manier om dé perfecte jurk voor je te vinden."
    Ik keek haar even aan en schoot toen in de lach.
    "Ik lijk wel een hyperactief tienermeisje." schudde ik mijn hoofd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jonathan Fields
    Ik kijk haar aan, 'Wat houdt je tegen?' zeg ik zacht, uitdagend. Ja, zo ben ik gewoon. Ik ben gewoon niet zo simpel. Een beetje lachen etc. 'Ik in iedergeval niet.' ik kijk haar met een lichte grijns aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik masseer zachtjes Leslies borsten en plaats kusjes in haar nek. Ik voel dat ik een stijve krijg maar negeer het even.

    Alexi
    Ik grinnik 'Inderdaad, zelf ik flip zo nog niet. Dus wat is je idee.' lach ik en sla mijn armen om zijn hals.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Nou, zeg mij wat je wilt en ik laat het verschijnen." grijnsde ik.
    "Je kan zelfs de details gaan regelen." zei ik. "Net als in die barbiefilm... rapunzel? toch?" grinnikte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij masseert zacht mijn borsten en ik bijt op mijn lip om niet te kreunen. Wat me ook lukt. Totdat hi kusjes drukt in mijn nek. Dan kreun ik zachtjes en ook een keer zijn naam. Ik ga met mijn handen over zijn borstkas en die zakken steeds verder af totdat ik een bobbel in zijn broek voel waar ik zachtjes over streel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Oh jah die tekenfilm.' grinnik ik. Ik pak een schetblok en denk na. Dit is moeilijker dan het lijkt. Ik schets wat. 'Ik weet niet of dit goed gaat zijn maar het is het proberen waart.' zeg ik en geef hem de tekening.

    url=http://img2.etsystatic.com/001/0/6997561/il_570xN.354535550_3h7r.jpg]tekening in echte versie xd[/url


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'