• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

jaimyhoi schreef:
    [Veel plezier Ellie!!].

{thanks Jaimes, echt.. Een les met jongens en je weet weer waarom je ze zo dom vind XD 'Tsja dat zijn vrouwen he' 'Ze is hier net een kwartier en we moeten nu al weer wachten' dingen zoals dat xD}

Don't be like the rest of them, darling

[Hahaha maar was het wel leuk? :3

Ik moet even douchen maar ik heb geen zin]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

{Jawel.. Alleen moet je de heletijd zulke dingen aanhoren.. En verder zijn er 2 best grote jongens, echt ze zijn hilarisch ze beuken elkaar constand naar de grond en de een sloeg zijn judo band om de ander om die vervolgens bij zijn voeten aan te trekken zodat hij valt XD}

[Hahahaha geniaal :')]

Carmenta schreef:
    Rachelle 'Rae' Lemmons

'Wat houdt je tegen?' zegt hij zacht en op een uitdagende toon. 'Ik in iedergeval niet.' zegt hij dan met een lichte grijns en er komt een speels grijnsje op mijn gezicht en lach zachtjes. 'Dit.' fluisterde ik toen tegen zijn oor aan en ging speels naar de rand van zijn broek.
    Plotseling haalde ik die weer weg en lachte zachtjes.

Ik ga zo overstappen op mijn telefoon

The duty of youth, is to challenge corruption.

{Indeed :3 volgende week komt er een ander meisje bij dus ben Ik niet meer all Alone en ik quote de woorden van m'n leraar even: 'Pas maar op over een paar weken wint ze van jullie allemaal' :3

Maar ik ga slapen.. Night Night Jaimes <3}

WillNotLearn schreef:
    Ryan
    Ik kijk haar aan waarna ik haar vervolgens besluit te geloven, aangezien als ze iets niet wouw vertellen ik het ook niet hoefde te weten.. 'Hoe laat is het?' Vraag ik vervolgens.

Jonathan Fields
    Haar hand gaat richting mijn broek rand maar het doet me niet zo veel. Dan haalt ze hem plots weg. 'Bang dat je jezelf niet kan beheersen?' vraag ik uitdagend, zachtjes en lachend in haar oor. Dan bijt ik een keer zacht op haar oorlel. Ze ligt in mijn armen en die houd ik nog steeds stevig om haar heen.

Rachelle 'Rae' Lemmons

'Bang dat je jezelf niet kan beheersen?' Ik kijk hem aan en lach zachtjes. 'Ik heb eerder daar mijn twijfels bij jóu over.' zeg ik dan zachtjes en als hij in mijn oorlel bijt grinnik ik even. Een kleine rilling gaat over mijn rug en ik kijk hem met mijn nachtblauwe ogen aan. 'Jij zegt het maar.' zeg ik dan en ga met mijn handen over zijn blote borst.

Sky
    Hij vraagt me hoe laat het is. Ik kijk dan op mijn horloge. 'Het is half drie 's misdaad,' zeg ik dan tegen hem. Ik kijk hem aan. En glimlach dan naar hem. Ik probeer het nare gevoel van het verleden van me af te zetten.

( en ik brn op mijn telefoon :3)

( ik ga slapen. Morgen ochtend krijg je een reactie Jaimes xxx)

Jonathan Fields
    Ze gaat met haar hand over mijn ontblote borstkas. 'Zou je het erg vinden als ik me niet kan... Beheersen,' vraag ik met een lichte grijns. Natuurlijk kan ik mezelf wel beheersen. Ik ben niet voor niets een engel. Mijn hand glijdt zacht vanaf haar rug naar haar zij door naar haar heup. Ik friemel een beetje aan de onderkant van haar shirtje.

Rachelle 'Rae' Lemmons.

Hij zakt zachfjes met zijn hand door naar mijn onderrug, vervolgens gaat hoj langs mijn zij en stopt bij mijn heup waar hij aan de onderkant van mijn shirtje friemelt. Ik lach zachtjes en kijk van zijn handen naar hem. 'Bij jou,' begon ik toen en grijnsde even. 'Niet. '
    Mijn warme hand had ik gelaten en met een lachje keek ik hem aan.

[Ik wacht met een nieuw topic aanmaken, zodat Lize dat gewoon zelf kan doen. Sorry :3]

Jonathan Fields
    Ze zegt dat ze het bij mij niet erg vindt. Haar hand ligt nog steeds op mijn borstkas. Ik trek haar een beetje overeind, en trek dan haar shirtje uit. Ze zit nu in haar bh voor me, maar ik kijk niet naar haar borsten. Ik kijk naar haar ogen. Dan trek ik haar weer dicht tegen me aan en doe ons liggen. Ik streel met mijn hand haar zij, de dekens liggen weer over ons heen en het is inderdaad warmer zo. Ik weet heus wel dat Rachelle het zelf ook warmer kan maken, maar dit is... Sensueler. Ik kan me makkelijk inhouden. 'Vindt je het jammer dat ik me kan beheersen?' vraag ik met een kleine scheve lach. Ik streel haar zij nog steeds.

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt