• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

(One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):

Rollen:
    Jongens: IK ZOEK NOG EEN NIEUWE HARRY STYLES! BELANGSTELLING? ;]
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Casirea
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    -

Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Bluehope + crush Louis
    -
    -

Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

Regels:
    ~Minimaal 4 regels. Zo niet, krijg je waarschuwing. Na een paar waarschuwingen verwijder ik je uit het topic.
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)

Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Nog niet :)

[ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:54 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Niall Horan

'Ik heb honger' jammerde ik. Ongezien ging mijn hand naar Liam's tas waar ik nog snel het laatste koekje uithaalde. Voordat Liam wat kon zeggen at ik het koekje op en keek hem aan. 'Mawh jwuh hwier ewt niewt eewtuwhh?' zei ik met volle mond.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Liam Payne
    Ik kijk Niall aan, 'Nu heb ik niks meer voor de pauze!'zeg ik en zucht even, gelukkig had ik geld meegenomen dan haal ik wel wat. Toch grinnik ik even om de actie van Niall en kijk hem aan. 'Nee, dat mag niet, alleen in de pauze of je moet heel snel wat eten als je van lokaal wisselt'zeg ik lachend en kijk hem aan.

Niall Horan

Ik voelde mijn maag knorren en keek Liam teleurgesteld aan. Ik had zo'n honger, dus ik besloot maar de hele zak drop snel op te eten. Ik had niet door of iemand keek of niet, dus ik pakte mijn allerlaatste eten, wat een heerlijke donut was, en at het op. Daarna kreeg ik er direct spijt van om ik had geen geld meegenomen en had nu niks meer om te eten.

Liam Payne
    ik kijk naar Niall die gewoon echt al het eetbare uit zijn tas aan het opeten was. 'zit jij dan ook nooit een keer vol?' vraag ik en kijj hem aan. Daarna zag ik Niall spijtig kijken en kijk hem aan. 'laat me raden je eten is op?'vraag ik lachend en pak dan gauw een snicker uit mijn tas die ik eigenlijk zelf wou bewaren en zucht even
    . Ik breek hem doormidden en geef Niall de helft. 'nu niet meer klagen ' zeg ik lachend en eet gauw zelf mijn helft van de snicker.

Brianna
    Ik lach even als Niall al zijn eten naar binnen propt. 'Niall, neem dan kauwgom. Daar doe je eeuwen mee.' Zeg ik. Ik gris het pakje uit mijn tss en steek het hem toe.

Niall Horan

Ik keek Liam dankbaar aan en had al snel de helft van mijn snicker op.
    Daarna pakte ik snel het doosje met kauwgom van Brianna af. Zuchtend en mokkend mompelde ik wat over dat ik honger had en naar Nando's wouw. Normaal zouden we nu altijd thuis zitten ofzoiets, maar nee we moeten zo nodig naar school. 'Als je niet eet, heb je geen goed hart' zei ik afkeurend tegen mezelf. Zuchtend keek ik voorbij, en het leek eeuwig te duren voordat de les begon. Zonder eten duurde alles zo lang. De leraar was er nog niet en ik zakte wat onderuit.

[ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 10:31 ]

Liam Payne
    'waarom moesten we nou weer terug naar school?' vrag ik zuchtend, zelfs ik had hier geen zin in. Ik hoor Niall wat mompelen over Nandos en ik grinnik. 'binnenkort kan je weer naar Nandos Nialler' zeg ik en kijk hem aan. 'wanneer komt die leerkracht ?'

Brianna Josephs
    De rest kwam ook binnen, inclusief de rest van one direction. Ik glimlachte naar ze. De lerares kwam binnen. 'Hallo mensen. Ons eerste uur is godsdienst. We hebben ook een paar nieuwe leerlingen, zie ik. Ik ben mevrouw Folkertsma. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om je voor- en achternaam te zeggen?' ratelt ze. Ik grinnik. Ze is in de 60 en heeft echt geen flauw idee wie One Direction is.

Liam Payne
    ik kijk naar de vrouw die vroeg hoe we heten, ze kende ons dus niet. 'ik ben Liam Payne' stel ik mezelf gauw aan haat voor en glimlach even. Daarna kijk ik de klas even rond en zak dan iets onderuit.

Brianna Taylor Josephs
    'Dat is One Direction!' piepte iemand die enorm op hun zat te fangirlen. Ik rolde met mijn ogen. 'Echt? Dat wist ik niet.' zeg ik sarcastisch tegen haar. Haar ogen werden groot. 'Kent Brianna 1D niet?' vraagt ze aan haar vriendin. Ik zuchtte. Soms waren het echt bruggers. 'Brianna! Weet je nu wel hoe die jongen heet?' zegt Folkertsma dan. 'Liam Payne.' zucht ik. Ik kijk Liam aan en grinnik.

Niall Horan

Ik zat niet op te letten en was even aan het dromen. Ik had zin in chips. Ik had zin in taart. Ik had zin in donuts. Ik had zin in eten. Gapend dacht ik verder na over eten. Het was zo lekker..

Liam Payne
    ik grinnik even en kijk dan naar Niall. Ik tik hem zacht aan, 'stel je is voor' fluister ik net zo dat de vrouw het niet doorheeft. Ik kijk even de klas rond, sommige meiden zitten echt te staren. Hopelijk houdt dat ook net op.

Niall Horan

'Oh, ehh, Niall Horan' zei ik snel en ik keek hopeloos naar Liam. "Ik heb honger" schreef ik op een stukje papier en gaf het aan Liam. Jammerend keek ik vooruit en zuchtte. Toen kreeg ik een idee. 'Mag ik even naar de wc?' Vroeg ik snel en nog voordat ik antwoord kreeg liep ik de deur uit en rende naar de wc, waar ik snel dropveters uit mijn zakken pakte en op at.

Brianna Taylor Josephs
    'Ehm, mag ik ook even?' Ik loop het lokaal uit en ga naast de deur van de jongenswc staan. Niall had echt een eetverslaving. Austin kwam ook aangelopen. Hij gaf me een kus op mijn mondhoek en ik glimlachte. Ook al hadden we soms botsingen, hij was wel mijn vriendje. Ik drukte mijn lippen kort op die van hem en hij liep de wc's in. Ik begon One thing te neurien.
    [@Fidelius, misschien dat Austin Brianna bedriegd en Harry haar dan troost?]

Niall Horan

Ik hoorde het deuntje van One Thing en zong automatisch mee. 'I've tried playing it cool, but when I'm looking at you
    I can't ever be brave, 'cause you make my heart race
    Shot me out of the sky, you're my kryptonite
    You keep me making me weak, yeah, frozen and can't breathe
    Some things gotta give now
    'Cause I'm dying just to make you see
    That I need you here with me now
    'Cause you've got that one thing
    So get out, get out, get out of my head
    And fall into my arms instead
    I don't, I don't, don't know what it is
    But I need that one thing
    And you've got that one thing,' en ik kwam glimlachend de wc uit. 'Sorry van net, ik heb gewoon honger,' mompelde ik.

[ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 14:09 ]