• In mijn oren ja :Y)
    Ik vond het altijd een raar idee en wilde geen oorbellen, ik had immers toch altijd mijn haar los en niet uit mijn gezicht, maar laatst zat ik er aan te denken, aangezien ik mijn haren vaker vast heb of achter mijn oren en nu, na 16 jaar kale oren te hebben gehad, ging ik gaatjes laten prikken ^^
    Mijn ouders gingen wel mee, ze moesten daar toch boodschappen doen en ik was bang dat ze me anders wat duurs aan zouden smeren ;p

    Ik kwam dus zo binnen en het was vet druk bij de juwelier.. En toen ging die vrouw die stoel midden in de zaak zetten, haha, omfg. Toen had ik al iets van; moet dat nou?
    Dus ik ga zitten en ze zei dat ik wel 'groot genoeg' was om ze om de beurt te doen. Nou, dat leek me niet zo'n puik plan, dus ik wachtte even tot ze het tegelijk konden doen. Komt er ineens een man voor me staan, toen zij bezig waren met mijn oren, en die ging staan kijken :'D En ik voelde die naaldjes al tegen mijn oren en toen gingen ze nog aftellen, maar ik gaf geen kick D: Ik dacht, ik zeg wel iets van 'auw', maar helemaal nada :P

    En nu heb ik oorbelletjes ^-^
    Wanneer lieten jullie ze zetten? En waar?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik geloof dat ik 4 of 5 was. Ze deden het om de beurt en bij het eerste oor moest ik lachen en bij het tweede oor moest ik huilen, best raar. Maar nu draag ik nooit meer oorbellen, al een tijdje niet meer.

    Ik was 8 denk ik. Ik weet nog dat mijn oren heel warm werden, en dat ik blij was dat het koud buiten was haha.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Toen ik 4 jaar was ofzo..


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik heb het 3 keer gedaan :'D 1x toen ik 8 was, toen een jaar later want ze waren perongeluk dichtgegaan, vier jaar later weer omdat ik het wilde, en nu is er 1 al dicht, en de andere ben ik aan het stretchen (cat)

    Ik heb gaatjes sinds 2002. Mijn oom had het betaald en hij had mij en mijn zus gouden oorbellen gekocht. Ow,het was in Turkije bij een apotheek. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik denk dat ik iets van 6 jaar was ofzo. Ze zijn later wel dichtgegroeid, maar toen heb ik ze zelf gewoon weer opengemaakt. :')


    Tell me about it, stud.

    Toen ik 7 was.
    Mijn tweede gaatjes op mn 11e & derde op mijn 13e.
    (krul)

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 19:43 ]

    Ik ben bijna 14, maar ik heb niet echt behoefte aan gaatjes. Ik draag toch nooit sieraden fzo :'3


    yeehh

    Ik was 12 of 13, maar ik heb ze dicht laten groeien, want ze gingen ontsteken D:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ik was 6, en bij de tweede 12, volgens mij. Allebei de keren bij een juwelier. Maar de tweede zijn raar gezet, want ze zitten scheef en zitten ook heel dichtbij mijn eerste gaatjes:(.


    Food.

    Scharry schreef:
    Ik was 6, en bij de tweede 12, volgens mij. Allebei de keren bij een juwelier. Maar de tweede zijn raar gezet, want ze zitten scheef en zitten ook heel dichtbij mijn eerste gaatjes:(.


    Ze zetten toch eerst altijd een stipje met stift om te zien of je het goed vindt?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik kreeg ze voor mijn laatste verjaardag (ergens in januari), het deed helemaaaal geen pijn, maar omdat ik die oorbellen echt niet wou kwijtraken en niet wou dat ze uit zoden vallen, had ik ze super hard toe gedrukt, dus toen ik ze er voor de eerste x afhaalde, na 6 weken hingen ze vol opgedroogd bloed.


    effort never betrays you

    Mijn eerste gaatjes kreeg ik toen ik 4 jaar was :P
    Mijn tweede gaatjes (heb dus 2 gaatjes in beide oren) kreeg ik toen ik 13 was ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Waarom gaat iedereen er altijd van uit dat iedereen gaatjes heeft? D: hmm, iets klopt er niet aan die zin...
    Ik heb ze wel, maar pas sinds kort, en ik laat ze ook weer dichtgroeien omdat het telkens weer ging ontsteken en me eigenlijk meer ellende dan vreugde bracht. Sowieso draag ik zelden sieraden, dus waarom ik me in 's hemelsnaam heb laten overhalen... Ik heb geen idee :')


    There is freedom in the dark.

    Ik was denk ik 5/6 bij mijn eerste gaatjes. 12 toen ik nog twee gaatjes erboven kreeg (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.