• What do you guys think? ;D

    Wat zijn jullie nieuwste aanwinsten?

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 22:28 ]


    Believe in yourself.

    Nee ik vind hem echt niks.

    Uhm. Een tshirt die nog binnen moet komen.


    -

    JackyD schreef:
    Nee ik vind hem echt niks.

    Uhm. Een tshirt die nog binnen moet komen.

    Well, I think it's cute... (:


    Believe in yourself.

    I like it :3
    I have new shoes ^^

    Schattig! Alleen niet zo mijn ding!

    Ehm, best wel heel veel.. Twee shirtjes, een blazertje met soort van glitters, een leren jasje, een grijze broek, een prachtige groene ring, nieuwe winterschoenen (laarsjes) en heerlijke bodybutter, haha. Ik heb een shopverslaving! :'D

    Ik vind 'm geinig, maar zo 'm nooit dragen.

    Uhm, een jurkje van Hell Bunny, Beatles shirt, zwarte hoodievest, paarse en zwarte met bloemetjes Dr. Martens. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    170812 schreef:
    (...)
    Well, I think it's cute... (:

    Je hoeft je ring niet te verdedigen tegenover mij hoor. Als jij hem leuk vind is dat prima toch. :Y)


    -

    Nah, smaken verschillen; vind 't vreselijk.
    Nieuwe aanwinst? Eh. Creepers.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik vind het wel grappig, maar ik zou het zelf nooit dragen. (:

    Mijn nieuwste aanwinsten zijn drie Sherlock Holmes boeken. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ghehe vind hem wel geinig.

    Mijn nieuwe aanwinst : converse en timberlands. Convrse zelf gespaard en timberlands krijg ik.
    Oh ! En een nieuw boek : Niemand die je hoort - Steve mosby


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sweetxd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Niet echt mijn ding.
    Mijn laatste aanwinst is een stapeltje haarelastiekjes waarvan ik nu de helft alweer kwijt bent.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Svenka schreef:
    Ik vind 'm geinig, maar zo 'm nooit dragen.

    Uhm, een jurkje van Hell Bunny, Beatles shirt, zwarte hoodievest, paarse en zwarte met bloemetjes Dr. Martens. (cat)

    Omg ik wil ook Dr Martens... En Hell Bunny jurkjes zijn ook altijd super leuk!


    Believe in yourself.

    Not my cup of tea.
    Ik kocht laatst een jas bij de London en een jurkje. Vanavond ga ik blauwe extensions in m'n haar laten zetten ;3


    26 - 02 - '16

    Niet mijn ding (: Maar wel erg schattig! ^^
    Boeken :9~ The scarlett letter en dracula ;D

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 15:56 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Die ring ziet er grappig uit en jij ziet schattig uit. Mijn laatste aankoop, ik geloof een blikje cola want ik denk niet dat het opwaarderen van mijn ov-chipkaart ook telt.


    Physics is awesome