• In mijn oren ja :Y)
    Ik vond het altijd een raar idee en wilde geen oorbellen, ik had immers toch altijd mijn haar los en niet uit mijn gezicht, maar laatst zat ik er aan te denken, aangezien ik mijn haren vaker vast heb of achter mijn oren en nu, na 16 jaar kale oren te hebben gehad, ging ik gaatjes laten prikken ^^
    Mijn ouders gingen wel mee, ze moesten daar toch boodschappen doen en ik was bang dat ze me anders wat duurs aan zouden smeren ;p

    Ik kwam dus zo binnen en het was vet druk bij de juwelier.. En toen ging die vrouw die stoel midden in de zaak zetten, haha, omfg. Toen had ik al iets van; moet dat nou?
    Dus ik ga zitten en ze zei dat ik wel 'groot genoeg' was om ze om de beurt te doen. Nou, dat leek me niet zo'n puik plan, dus ik wachtte even tot ze het tegelijk konden doen. Komt er ineens een man voor me staan, toen zij bezig waren met mijn oren, en die ging staan kijken :'D En ik voelde die naaldjes al tegen mijn oren en toen gingen ze nog aftellen, maar ik gaf geen kick D: Ik dacht, ik zeg wel iets van 'auw', maar helemaal nada :P

    En nu heb ik oorbelletjes ^-^
    Wanneer lieten jullie ze zetten? En waar?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    De eerste keer toen ik zes was of zo, kan ik me niets meer van herinneren. De tweede keer (ze waren dichtgegroeid) toen ik acht of negen was, kan ik me ook niet meer zo goed herinneren. Ik kan alleen nauwelijks oorbellen in omdat ik allergisch reageer. Ik kan alleen oorbellen in als ze nikkelvrij zijn, of chirurgisch staal.


    Destroy what destroys you.

    Toen ik klein was
    2 ofzo of 3


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    De eerste keer was ik denk ik 12, ik lied ze schieten met mijn tante. (: Maar ze groeiden dicht.. Tweede keer was ik denk ik 13, en liet ik ze schieten met vriendinnen. ( in een juwelier trouwens )

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 17:37 ]


    You are beautiful, you are love.

    Haha poeh, ik ben echt laat :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zat op de kleuterschool toen ik mijn eerste twee gaatjes liet schieten en voor mijn veertiende verjaardag mijn derde en vierde gaatje, die ik vorige maand weer heb doorgeprikt omdat ze waren dichtgegroeid.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik was 9, eindelijk oud genoeg om die keuze bewust te maken enzo, volgens mijn ouders xp. En ik wilde ze ook niet allebei apart, maar ik mocht van mijn moeder niet meer weg gaan als dat toch het geval bleek te zijn. Maar toen kon het toch allebei tegelijk! En toen waren mijn oren helemaal rood toen het net gebeurt was. (cat).

    Een paar maanden geleden, ook op mijn 16 dus. :-) Ik had mijn moeder ook verplicht om met me mee te gaan. :')


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Krull schreef:
    Ik was 9, eindelijk oud genoeg om die keuze bewust te maken enzo, volgens mijn ouders xp. En ik wilde ze ook niet allebei apart, maar ik mocht van mijn moeder niet meer weg gaan als dat toch het geval bleek te zijn. Maar toen kon het toch allebei tegelijk! En toen waren mijn oren helemaal rood toen het net gebeurt was. (cat).


    haha echt? Die van mij niet gelukkig, moest erna namelijk nog de winkel in ;p
    Het prikte enkel een beetje en het voelde ietsjes opgezwollen, maar niet heel erg.. Nu is het al over en ik durf ze aan te raken en te draaien :'D Hahaha.
    Maar jeetje, wat flauw dat je ook van je ouders moest als ze niet gelijk konden. Ik voelde me heel kinderachtig toen ik het per sé wilde, maar ach, alsof dat mens dat onthoudt ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bazart schreef:
    Een paar maanden geleden, ook op mijn 16 dus. :-) Ik had mijn moeder ook verplicht om met me mee te gaan. :')


    Haha, bij mij was het niet omdat ik bang was hoor :P
    Ik wilde eerst gaan zonder iemand iets te vertellen, maarja, ik was dus bang dat ze bijvoorbeeld een te duur ontsmettingsdingetje zouden aansmeren en ik was te lui om er helemaal heen te fietsen (best ver weg voor die paar minuutjes ;p)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik ga ze binnenkort gewoon laten zetten (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik toen ik tien was ofzo. Een vriendin en ik namen ons eerst voor om nooit gaatjes te laten schieten lol, en op een gegeven moment kwam zij met oorbellen op school en toen kon ik niet achterblijven natuurlijk.
    Toen ik 14 was heb ik mn tweede gaatjes laten schieten, maar heb tegenwoordig bijna nooit meer oorbellen in.


    As travars

    Endure schreef:
    (...)

    Haha, bij mij was het niet omdat ik bang was hoor :P
    Ik wilde eerst gaan zonder iemand iets te vertellen, maarja, ik was dus bang dat ze bijvoorbeeld een te duur ontsmettingsdingetje zouden aansmeren en ik was te lui om er helemaal heen te fietsen (best ver weg voor die paar minuutjes ;p)

    Ik was dus wel bang, hahaha. Maar uiteindelijk deed het helemaal geen pijn of zo. c:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Toen ik nog heeeeeel jong was. Een jaar of 4 gok ik. (':
    Maar dit jaar heb ik ze nog amper aangedaan. Alleen maar om ervoor te zorgen dat ze niet dicht groeien. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ik was 7 en ze deden zo één voor één. Ik weet nog dat ik pas begon te huilen toen ze er allebei inzaten, omdat ik me vader wilde bewijzen dat ik het kon zonder te huilen. Ik faalde dus best hard, maar ja ik was 7.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik was een jaar of vier, kan het me niet eens meer herinneren. We gingen stad en land af - dat weet ik nog wel - aangezien ze het bij de meeste pas vanaf zes jaar deden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.