• In mijn oren ja :Y)
    Ik vond het altijd een raar idee en wilde geen oorbellen, ik had immers toch altijd mijn haar los en niet uit mijn gezicht, maar laatst zat ik er aan te denken, aangezien ik mijn haren vaker vast heb of achter mijn oren en nu, na 16 jaar kale oren te hebben gehad, ging ik gaatjes laten prikken ^^
    Mijn ouders gingen wel mee, ze moesten daar toch boodschappen doen en ik was bang dat ze me anders wat duurs aan zouden smeren ;p

    Ik kwam dus zo binnen en het was vet druk bij de juwelier.. En toen ging die vrouw die stoel midden in de zaak zetten, haha, omfg. Toen had ik al iets van; moet dat nou?
    Dus ik ga zitten en ze zei dat ik wel 'groot genoeg' was om ze om de beurt te doen. Nou, dat leek me niet zo'n puik plan, dus ik wachtte even tot ze het tegelijk konden doen. Komt er ineens een man voor me staan, toen zij bezig waren met mijn oren, en die ging staan kijken :'D En ik voelde die naaldjes al tegen mijn oren en toen gingen ze nog aftellen, maar ik gaf geen kick D: Ik dacht, ik zeg wel iets van 'auw', maar helemaal nada :P

    En nu heb ik oorbelletjes ^-^
    Wanneer lieten jullie ze zetten? En waar?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    sinds ik 12 of 13 ben...we hebben het al eens met 11 geprobeerd, mijn ouders en ik bij een juwelier, maar ik viel flauw omdat ik mezelf wijsmaakte dat het zou gaan bloeden =='...like, WTH???


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Leuk! Haha ik wil ook oorbellen laten zetten, alleen moet ik nog even wachten. Een helix (zo heet dat toch, een oorbel op de bovenkant van je oor) lijkt me echt gaaf. Maar laat ik eerst eens gewone gaatjes prikken x)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hehe! Ik liet oorbellen zetten toen ik acht was. Ik was doodsbang toen ik de juwelierswinkel binnenging. Na een halfuurtwijfelen besloot ikhettoch maar niet te doen. Dus ging ik samen met mijn moeder boodschappen doen. Maar toen we op de terug weg langs de juwelier gingen begon ik heel erg te twijfelen. Dus weer naarbinnen gegaan, opniew getwijfeld, ik was bang dat het heel veel pijn zou doen. Uiteindelijk toch gedaan, wel een voor een, niet tegelijk. Maar net zoals bij jou verhaal, stoel midden in de winkel. Had ik even geluk dat we de enige klanten in de zaak waren... xD
    Ik ben er achteraf blij om dat ik het heb gedaan, ik vind het leuk om steeds weer andere oorbellen te dragen!

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 15:14 ]


    A mind is like a parachute, it only functions when open - Frank Zappa

    Geen, hoef ze ook niet :')
    Precies om dezelfde redenen als jij eerst (:


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik had er toen ik 6 of 7 was, maar die waren ondertussen weer dichtgegroeid. Ik heb 2 jaar geleden ze opnieuw laten schieten, maar dan met een 2e gaatje erbij, alle 4 tegelijk :'D.
    En bij mij was het ook midden in de winkel >.<


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik denk dat ik een jaar of 8 was of zo..?
    En ze deden het om de beurt. Als m'n moeder er niet was geweest was ik na de eerste gillend en huilend die winkel uitgerend, haha :')


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin