• Trekt het onderwerp 'vampieren' nog veel lezers? Ik ben hier wel benieuwd naar. Want ik ben twee jaar geleden begonnen met een vampierverhaal (OP) en deze heeft nu nog steeds 149 abo's (hij staat op inactief + ik ga er denk ik niet mee verder). Was dit een hype, of is dit onderwerp gewoon gewild? En dan nog een vraag; wat voor soort vampier-verhaal wordt dan graag gelezen. Er zijn verschillende soorten vampieren. Degene die nog redelijk menselijk zijn en zo nog verliefd kunnen worden op mensen en dergelijk maar wel moorden voor bloed. En er zijn ook vampieren die simpelweg monsters zijn; aka bloedzuigers zonder emoties voor mensen die denken dat ze superieur zijn.

    Om het overzichtelijk te houden, hier is een poll:
    - Trekt het onderwerp 'vampier' nog steeds veel lezers?
    - Welk soort vampierverhaal zou je leuker vinden?

    Vampieren zijn gewoon awesome. Punt :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Valinor schreef:
    Vampieren zijn gewoon awesome. Punt :Y)


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Yes! Meer mensen die er zo over denken. *O*

    Vampiers zijn gewoon geweldig, en als je weer een verhaal opent, zeg het me, want vampierverhalen zijn gewoon het einde :'D


    The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape

    Ik vindt het onderwerp echt vet :Y)
    Het is gewoon een aparte wereld om ovrr te schrijven :)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    LuposCorde schreef:
    Ik vindt het onderwerp echt vet :Y)
    Het is gewoon een aparte wereld om ovrr te schrijven :)


    Joaaaaaah!


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Vampieren zijn super cool.
    Maar in het echt bestaan ze niet.
    Maar dat zal wel moeten want ze zijn gewoon COOL...


    Behandel een ander zoals je zelf behandeld wil worden..

    Het blijft leuk om over vampieren te lezen. Ze zijn nog steeds geweldig. :Y)


    To love is to destroy.

    Toevallig ben ik ook bezig met een soort van vampieren verhaal. En aangezien ik wel van welke soort vampier dan ook hou, zou ik het erg leuk vinden als je een vampierverhaal gaat schrijven. Hoewel ik een beetje moeite heb met de vampieren die zich superieur voelen in vergelijking met de mensen.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    Toevallig ben ik ook bezig met een soort van vampieren verhaal. En aangezien ik wel van welke soort vampier dan ook hou, zou ik het erg leuk vinden als je een vampierverhaal gaat schrijven. Hoewel ik een beetje moeite heb met de vampieren die zich superieur voelen in vergelijking met de mensen.

    Misschien dat ik er binnenkort één start, ik weet het nog niet zeker, moet er nog even over nadenken aangezien ik met meerdere dingen bezig ben.
    En eigenlijk vind ik het 'superieure' gedoe juist bij vampieren passen. Want ik vind vampieren eigenlijk heel arrogante wezens.

    Draculea schreef:
    (...)
    Misschien dat ik er binnenkort één start, ik weet het nog niet zeker, moet er nog even over nadenken aangezien ik met meerdere dingen bezig ben.
    En eigenlijk vind ik het 'superieure' gedoe juist bij vampieren passen. Want ik vind vampieren eigenlijk heel arrogante wezens.


    Ben ik toch meer van TVD en twilight vampiers, ben ik bang.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Ben ik toch meer van TVD en twilight vampiers, ben ik bang.

    Haha, ja dat kan natuurlijk. Hoewel ik -als ik eerlijk ben- twilight niet echt vampieren kan noemen.

    Draculea schreef:
    (...)
    Haha, ja dat kan natuurlijk. Hoewel ik -als ik eerlijk ben- twilight niet echt vampieren kan noemen.


    Ze drinken bloed maar daar houd de gelijkenis op, moet ik toegeven. Een echte vampier zou nooit dierenbloed drinken.


    Physics is awesome

    Ik houd van vampieren. Maar niet te menselijk. Ik vind ze het leukst als ze mensen alleen als eten zien of hun onderdaan ofzo. Dus lekker bloeddorstig arrogant en mysterieus.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Hangt er van af wát voor vampieren, net als met weerwolven en zombies. Gewone zombie zoals die in TWD zijn geweldig, net als de weerwolven in HP maar zoals die in Twilight en Warm bodies liever niet.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'