• In mijn oren ja :Y)
    Ik vond het altijd een raar idee en wilde geen oorbellen, ik had immers toch altijd mijn haar los en niet uit mijn gezicht, maar laatst zat ik er aan te denken, aangezien ik mijn haren vaker vast heb of achter mijn oren en nu, na 16 jaar kale oren te hebben gehad, ging ik gaatjes laten prikken ^^
    Mijn ouders gingen wel mee, ze moesten daar toch boodschappen doen en ik was bang dat ze me anders wat duurs aan zouden smeren ;p

    Ik kwam dus zo binnen en het was vet druk bij de juwelier.. En toen ging die vrouw die stoel midden in de zaak zetten, haha, omfg. Toen had ik al iets van; moet dat nou?
    Dus ik ga zitten en ze zei dat ik wel 'groot genoeg' was om ze om de beurt te doen. Nou, dat leek me niet zo'n puik plan, dus ik wachtte even tot ze het tegelijk konden doen. Komt er ineens een man voor me staan, toen zij bezig waren met mijn oren, en die ging staan kijken :'D En ik voelde die naaldjes al tegen mijn oren en toen gingen ze nog aftellen, maar ik gaf geen kick D: Ik dacht, ik zeg wel iets van 'auw', maar helemaal nada :P

    En nu heb ik oorbelletjes ^-^
    Wanneer lieten jullie ze zetten? En waar?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zat in groep 3, dus iets van 6 of 7 jaar. Had er bij mijn moeder om lopen zeuren haha. Deze zomervakantie heb ik er in beide oren nog een bij laten zetten en ben er super blij mee. Ben van plan om er nog een paar bij te laten zetten in 1 oor, maar dan moet ik naar een piercer dacht ik? De eerste keer kreeg ik wel tranen in mijn ogen van de pijn haha :p


    No guts no glory.

    Eh, ik heb eigenlijk geen flauw idee. Volgens mij was ik iets van negen of zo? Ik zat, in tegen stelling tot mijn zusje, kei relaxed in die stoel hahaha.


    †

    Ik op mijn 4de verjaardag. Ik moest de persee. Op mijn 12de heb ik 2de laten zetten, maar die heb ik dicht laten groeien. Ik deed er nooit oorbellen in en als ik nieuwe wil, voor 8 euro laat je ze schieten.


    Life is full of fake people

    De 1e keer ging het fout, ze waren scheef. Dus dicht laten groeien en weer proberen. :') Geen idee hoe oud ik was, best wel jong. Bij mijn 2e gaat was ik ook nog wel jong.


    -

    Voor mijn achtste verjaardag kreeg ik ze, gewoon in mijn oortjes (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wel uhmm ik heb 5 oorbellen (verspreid over m'n beide oren natuurlijk xD)
    Humm mijn eerste gaatjes was toen ik 7-8 jaar was. Helemaal bovenaan mijn linker oor zit er ook eentje die heb ik van mijn 10 jaar. en mijn 2de gaatje juist boven mijn eerste heb ik van een leeftijd van 11 jaar.
    Ik heb er nooit iets van gevoeld dus ^^
    Maar leuk voor je dat je er nu ook hebt :D


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Ik was 6 :)
    Ik had van mijn " vriendje oorbellen gekregen terwijl ik geen. Gaatjes had en toen mocht ik ze. Mijn tweelingzus was dus jaloers en wou ze ook. Ik mocht eerst. Het was een drama. Ik kreeg iemand zonder ervaring, daardoor zit mijn linkergaatje en stukje hoger dan mijn rechte :/
    Vervolgens viel ik half flauw, waarna mijn zus opeens niet meer wou ;)
    Die heeft vast een trauma opgelopen :)


    •*• Lululu •*•

    Ik was twaalf en liet ze schieten samen met mijn toen nog beste vriendin. We hadden allebei nog geen gaatjes en wilden dat wel heel graag. We waren allebei best bang haha.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ben ik de enige die geen gaatjes heeft? :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik liet ze schieten op mijn tiende verjaardag, maar ik heb geen idee of ze tegelijk werden geschoten, volgens mij wel.


    Take risks and conquer your fears.

    Phoe... Mn eerste gaatjes was ik 3 ofzo en dat was in duitsland bij een juwelier op de toonbank omdat ik te klein was om te staan lol.
    En mn 2e gaatjes was 3 jaar geleden, omdat ik goud had gewonnen bij een turnwedstrijd, wat midden in de juwelier was lol.
    Nu draag ik bijna nooit oorbellen, omdat mn 2e verkeerd geschoten zijn en dicht tegen mn eerste aanzitten.. En ze zijn snel ontstoken D:

    Ik aan het begin van het vorige schooljaar, ergens.
    M'n eerste oor deed geen pijn bij het schieten, maar bij de tweede had ik echt even iets van 'shit'. :3
    Ik moet nu de hele tijd niet vergeten oorbellen in te doen, want ik heb ze al meerdere malen zelf door moeten prikken. :l


    life is awesome

    Ik heb ze in Frankrijk laten zetten, toen ik 6 was.
    Ze schoten ze echt met zo'n 'pistooltje' en één voor één. En ze belden bijna de kinderbescherming, omdat ik na het eerste gaatje gillend de winkel uitrende en in één of ander toestel ging zitten, haha. :3

    Mijn tweede gaatjes heb ik vorig jaar ergens laten zetten, maar die zijn eigenlijk al dichtgegroeid.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb ze 4 weken geleden laten zetten. Ik krijg hier het gevoel dat ik behoorlijk laat ben want ik ben 15 nu.
    Maargoed ik ben altijd heel erg bang geweest voor gaatjes, toen ik een keer de winkel binnenging om ze te laten schieten ben ik gillend weggerent.
    In ieder geval heb ik me dus net over de angst heengezet, maar mee viel het in elk geval niet, het deed echt zo veel pijn =S

    Toen ik drie was ;]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.