• In mijn oren ja :Y)
    Ik vond het altijd een raar idee en wilde geen oorbellen, ik had immers toch altijd mijn haar los en niet uit mijn gezicht, maar laatst zat ik er aan te denken, aangezien ik mijn haren vaker vast heb of achter mijn oren en nu, na 16 jaar kale oren te hebben gehad, ging ik gaatjes laten prikken ^^
    Mijn ouders gingen wel mee, ze moesten daar toch boodschappen doen en ik was bang dat ze me anders wat duurs aan zouden smeren ;p

    Ik kwam dus zo binnen en het was vet druk bij de juwelier.. En toen ging die vrouw die stoel midden in de zaak zetten, haha, omfg. Toen had ik al iets van; moet dat nou?
    Dus ik ga zitten en ze zei dat ik wel 'groot genoeg' was om ze om de beurt te doen. Nou, dat leek me niet zo'n puik plan, dus ik wachtte even tot ze het tegelijk konden doen. Komt er ineens een man voor me staan, toen zij bezig waren met mijn oren, en die ging staan kijken :'D En ik voelde die naaldjes al tegen mijn oren en toen gingen ze nog aftellen, maar ik gaf geen kick D: Ik dacht, ik zeg wel iets van 'auw', maar helemaal nada :P

    En nu heb ik oorbelletjes ^-^
    Wanneer lieten jullie ze zetten? En waar?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb ze al van baby af aan, dat heeft mijn moeder bij al haar kinderen gedaan. Toen ik 6 was heeft ze die (zelf persoonlijk) weer 'open' geprikt en op mijn tiende heeft mijn zus (toen 12) dat voor me gedaan. Ik heb altijd heel simpel één gaatje aan iedere kant. Ik draag trouwens wel heel erg veel en vaak oorbellen dus het leed was niet voor niets :')


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ben ze drie keer wezen prikken maar verloor ze telkens. Soms deed ik ze uit, of scheurden ze uit bij het spelen (auw, bloed). Bij poging drie lukte het eindelijk en toen was ik tien.


    No growth of the heart is ever a waste

    9/10 ofzo? Ik weet niet. Van alle meisjes was ik redelijk laat...

    Trouwens, ik heb ze later nog moeten laten dichtgroeien omdat ze ontstoken waren. Ben überisch allergisch voor nikkel. En ik heb rond mijn 11/12 mijn tweede paar gaatjes laten prikken. :Y)

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 21:59 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    10 jaar ofzo...


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    8 jaar, maar dat kwam omdat ik in Spanje woonde. Bij een oorbellenwinkel.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Nouja, ik kwam erachter dat de rechteroorbel (geschoten door een jong meisje --'') te strak zit ofzo :'] Het voelt in ieder geval als een blauwe plek, terwijl ik van de linker geen last heb..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    De eerste gaatjes kreeg ik op m'n 5e of zo en de tweede (ja ik heb in 2 gaatjes per oor) kreeg ik op m'n 15e :Y)


    26 - 02 - '16

    Ik was zes geloof ik. Kan het me niet zo goed meer herinneren, weet alleen dat ik totaal niet nerveus was en het ook geen pijn deed.


    i put the fun in funeral

    Ik liet ze ook nog maar vorige kerst zetten (:
    Maar toen groeiden ze dicht en moest ik ze in de paasvakantie opnieuw laten doen...


    The pen is the tongue of the mind

    Een jaar of 6. Ik had net mijn zwemdiploma gehaald en mocht als 'cadeautje' oorbellen laten schieten. Zenuwachtig dat ik was!


    Don't find love. Let love find you.

    Toen ik 10 of 11 was denk ik en ook bij een juwelierszaak en beide tegelijk omdat ik een schijterd ben haha


    The soul needs autumn.

    Ghehe. Ik heb ooit gaatjes laten prikken, in de brugklas geloof ik.
    Die moet je dan 6-8 weken laten zitten en tussen de 6 en de 8 weken ging ik naar de sauna. Toen had ik mijn oorbellen even uitgedaan, bang dat ze heel heet zouden worden. Toen ik thuis was en mijn oorbellen weer in wilde doen was dat heel pijnlijk. 1 heb ik er weer in gekregen en de andere niet. Sindsdien heb ik maar 1 gaatje en ik durf de andere niet door te laten prikken. Ik kan echt heel slecht tegen pijn, ben bang van naalden, kan niet tegen bloed, etc...


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    De eerste keer was ik 5 ofzo, ze waren uiteindelijk dichtgegroeid
    En toen ik 11 was, heb ik ze opnieuw laten prikken

    Ik kreeg mijn zweerknopjes zes weken voor mijn 10de verjaardag, zodat ik op mijn tiende mijn eerste paar ''echte'' oorbellen in kon doen, prachtige zilveren creolen ingelegd met swarovski... zo jammer dat ze nu oppeens heel klein lijken.

    Ik werd midden in de etalage gezet, en oor per oor. En natuurlijk eerst mijn slechte oor, zodat ik echt dodelijke pijnen doorging. Oh, en ze zijn natuurlijk scheef gezet, dus dat ziet er ook best oenig uit. Ga je daarvoor naar de duurste juwelier in het dorp.


    The night is dark and full of terrors.

    Ik was een jaar of 10, volgens mij.


    stay safe because I like being alive at the same time as you