• In mijn oren ja :Y)
    Ik vond het altijd een raar idee en wilde geen oorbellen, ik had immers toch altijd mijn haar los en niet uit mijn gezicht, maar laatst zat ik er aan te denken, aangezien ik mijn haren vaker vast heb of achter mijn oren en nu, na 16 jaar kale oren te hebben gehad, ging ik gaatjes laten prikken ^^
    Mijn ouders gingen wel mee, ze moesten daar toch boodschappen doen en ik was bang dat ze me anders wat duurs aan zouden smeren ;p

    Ik kwam dus zo binnen en het was vet druk bij de juwelier.. En toen ging die vrouw die stoel midden in de zaak zetten, haha, omfg. Toen had ik al iets van; moet dat nou?
    Dus ik ga zitten en ze zei dat ik wel 'groot genoeg' was om ze om de beurt te doen. Nou, dat leek me niet zo'n puik plan, dus ik wachtte even tot ze het tegelijk konden doen. Komt er ineens een man voor me staan, toen zij bezig waren met mijn oren, en die ging staan kijken :'D En ik voelde die naaldjes al tegen mijn oren en toen gingen ze nog aftellen, maar ik gaf geen kick D: Ik dacht, ik zeg wel iets van 'auw', maar helemaal nada :P

    En nu heb ik oorbelletjes ^-^
    Wanneer lieten jullie ze zetten? En waar?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Toen ik een jaar of 13 was, denk ik. Bij een juwelier en bij mij volgens mij ook allebei tegelijk.


    Physics is awesome

    Ahh, midden in de zaak? Whut. Ik heb ze laten zetten toen ik zes was ofzo. Maar bij mij waren ze heel erg gaan zweren. Dus moesten mijn ouders ze met veel geweld uit mijn oren halen. (Terwijl ik een hele zak spekjes alleen op at (krul)) Twee jaar terug heb ik weer nieuwe laten zetten, maar heb nu alsnog bijna geen oorbellen meer in. Ga ik nu gauw doen, anders groeien ze weer dicht. x_x


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik was 2 toen ik gaatjes kreeg dus zou ik het niet meer weten. Ik draag al jaren geen oorbellen meer.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb ze allebei tegelijkertijd bij een juwelier laten zetten toen ik een jaar of zeven was.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Haha jeetje, wat was iedereen er vroeg bij :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik was drie en ik kan het me nog herinneren, haha.
    Ik vond het heel eng, want ze deden er één tegelijk met een soort pistool achtig iets. En de eerste keer deed het pijn en heb ik geloof ik gehuild, maar bij mijn andere oor voelde het niet zo erg meer (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Endure schreef:
    Haha jeetje, wat was iedereen er vroeg bij :p


    Bij mij in de klas had toen bijna ieder meisje al gaatjes en ik wilde toen ook wel. Voor mij voelde het dat ik echt laat ermee was. Maar tegenwoordig draag ik haast nooit meer oorbellen omdat vaak bij oorbellen de huid rondom mijn oorbelgaatje zwart of donker verkleurt.


    Physics is awesome

    Ik was 12 of 13, denk ik. Bij mij gebeurde het ook midden in de zaak hoor! Maar het was toen niet zo druk :Y)
    Ik moet wel elke dag oorbellen in doen, want anders moet ik ze er de volgende dag doorheen prikken, omdat ze dan al een beetje dichtgegroeid zijn.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik was nog maar één toen ik mijn gaatjes al kreeg. Ze zijn gezet bij en door de juwelier. Maar mijn gaatjes zijn helaas terug dicht gegroeid, dus ik moet binnenkort maar weer eens langs de juwelier gaan (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Toen ik nog heeeeeeel klein was hebben mijn ouders ze al laten zetten. En m'n tweede paar toen ik een jaar of 7 was (:


    To infinity and beyond •

    Ik heb er nog steeds geen. :Y)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik was 9 toen ik mijn gaatjes kreeg. Ik kreeg ze voor mijn 10e verjaardag. ^^ Ik ben er nog steeds erg blij mee (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    13 denk ik en beide tegelijk, was maar best ook

    Uhm, men eerste op mijn 10, mijn tweede op mijn 14e en mijn derde op mijn 17e, even uit mijn hoofd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik was een jaar of 9. Ik was er vroeg bij. Ik vond het eerst heel eng, maar het viel uiteidelijk mee. ;'D