• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    Ik trok haar zo mogelijk nog dichter tegen me aan en drukte een paar kleine kusjes in haar nek. 'Ik voel jou hart kloppen,' zei ik. 'Ik houd van je.'
    Mijn verblijf hier zou niet echt prettig zijn maar het kon altijd nog stukken slechter.


    Remember to be ridiculous.

    [mijn topics]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lauren Campbell

    Ik lach. 'Ja gelukkig voel je mijn hart kloppen, anders zou ik dood zijn,' grinnik ik. 'Ik houd ook van jouw.' Ik laat hem me aankijken en druk mijn lippen op zijn lippen. Dan begraaf ik mijn hoofd in zijn nek en druk daar een paar kusjes. Ik sla mijn armen om zijn middel en nestel me helemaal tegen hem aan. Als Jasper hier niet was... Dan zou ik het niet volhouden. Echt niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan sluit zijn armen om mij heen. Hij wrijft rustig over mijn onderrug heen en drukt zijn lippen op mijn hoofd. Ik adem zijn geur in en merk dat ik alweer kalmeer.
    "Het spijt me Beck. Ik zal het echt nooit meer doen. Ik zal nooit meer wegrennen en je half naakt achterlaten. Het spijt me. Ik heb het geluk dat je hier nog met mij zo wilt staan." zegt hij. Ik schud lichtjes met mijn hoofd.
    "Nee gek. Ik ben allang blij dat het hierom is en niet iets anders. Stel dat ik iets fout had gedaan of dat jij een heel ander, duistere reden of geheim had gehad. Dat zou pas erg zijn." zeg ik en ik til mijn hoofd op zodat ik naar Nathan kan kijken. Ik glimlach lichtjes, ga een beetje op mijn tenen staan en druk een kusje op zijn lippen.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ik sloeg mijn armen om haar heen. Het voelde goed om haar zo dicht bij me te hebben. Ze was in een dag zo belangrijk voor me geworden.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik glimlach. Zijn armen voelen als kastelen om me heen. Ik druk een kusje in zijn nek. 'Jasper?' Ik kijk hem glimlachend aan. 'Jij bent mijn veilige thuisbasis.' En dat was nog waar ook. Hij was het enige dat ik had. Hij was de enige in mijn leven die om me gaf. Hij was de enige in mijn leven die ik eigenlijk kende... Ik bijt op mijn lip. Dat besefde ik me nu weer. Zonder Jasper had ik niks. Dan zou ik zijn huis niet aangeboden krijgen, dan zou ik er helemaal alleen voor staan... Dat is een somber vooruit zicht en daar hoef ik niet aan te denken. Want hij is er wel. En heel dichtbij. Ik kruip tegen hem aan en luister naar zijn hart die klopt. Het doet me glimlachen. Met mijn vingers teken ik over zijn borstkas.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    Lichtjes schudde ze haar hoofd.
    'Nee gek. Ik ben allang blij dat het hierom is en niet iets anders. Stel dat ik iets fout had gedaan of dat jij een heel ander, duistere reden of geheim had gehad. Dat zou pas erg zijn,' zei ze en ze tilde haaf hoofd iets op waardoor ik haar zag. Duister geheim? Ze glimlachte lichtjes, ging op haar tenen staan en drukte een kusje op mijn lippen. Even sloot ik mijn ogen en kuste haar verlangend terug.
    'Geen geheimen,' fluisterde ik zacht. Ik wist eerlijk gezegd niet honderd procent zeker of ik wel of geen geheimen had, maar daar ik later wel achter komen. Eventjes keek ik om mij heen en toen naar haar.
    'Zullen we weer terug gaan?' vroeg ik toen zacht. 'Of wou je ergens anders heen of hier blijven.. Zeg het maar. Ik kan het al onmogelijk goed hebben gemaakt door alleen je vast te houden.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan sluit zijn ogen en kust mij verlangend terug, waar ik erg blij om ben.
    "Geen geheimen." fluistert hij zacht, waarna hij eventjes om zich heen kijkt. "Zullen we weer terug gaan?" vraagt hij zacht als hij weer naar mij kijkt. "Of wou je ergens anders heen of hier blijven... Zeg het maar. Ik kan het al onmogelijk goed hebben gemaakt door alleen je vast te houden." Ik glimlach en druk mijn gezicht tegen zijn borstkas.
    "Het is niet onmogelijk want je hebt het zojuist gedaan." antwoord ik. "Ik wil graag terug naar jouw kamer, heel heel heel erg graag." murmel ik tegen zijn borstkas. Ik kijk hem opnieuw aan en pak zijn hand vast, als teken dat ik klaar ben om te gaan. Nathan kijk ik vragend aan, of hij ook klaar is om mee te gaan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze glimlachte en drukte haar hoofd tegen mijn borstkas aan.
    'Het is niet onmogelijk want je hebt het zojuist gedaan,' antwoordde ze en ik moest er eventjes zachtjes om lachen. 'Ik wil graag terug naar jouw kamer, heel heel heel erg graag,' murmelde ze toen tegen mij aan. Ze keek mij op nieuw aan, pakte mijn hand vast en ik begreep dat ze er nu heen wou. Vragend keek zij mij aan, zachtjes lachte ik weer en knikte. Ik trok haar naar mij toe, plaatste mijn armen achter haar en tilde haar zo op. Mijn broek had ik over mijn schouder gedaan. Voorzichtig liep ik met Beck in mijn armen terug naar mijn kamer.
    'En hoe voelt dit?' vroeg ik nieuwsgierig aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en knikt. Hij trekt mij naar zich toe, plaatst zijn armen achter mij en voor ik weet wat er gebeurt tilt hij mij op. Zijn broek ligt over zijn schouder heen en ik word lichtjes rood, maar protesteer niet. Opeens ben ik blij met mijn geringe gewicht. Hij loopt zo terug naar zijn kamer.
    "En hoe voelt dit?" vraagt hij nieuwsgierig. Ik giechel zacht en voel mezelf iets verlegen worden. Deze jongen doet toch rare dingen met mij en mijn gevoel.
    "Speciaal." fluister ik zachtjes. "Maar niet te lang hoor." lach ik vervolgens.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze giechelde zacht en een brede glimlach verscheen op mijn gezicht.
    'Speciaal,' fluisterde ze zachtjes. 'Maar niet te lang hoor,' lachte ze toen vervolgens. Ik schudde lichtjes mijn hoofd, drukte een klein kusje op haar hoofd en maakte mijn deur een beetje onhandig open. Ik leunde tegen de deur aan zodat hij weer dicht ging en liep toen naar mijn bed toe waar ik Beck zachtjes neer legde. Mijn broek gooide ik ergens neer op de grond en keek Beck weer aan.
    'Daar zijn we dan,' zei ik met een glimlachje. Het was nog steeds duister hier, niet dat ik dat erg vond. 'En nu?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij schud lichtjes met zijn hoofd en drukt een klein kusje op mijn hoofd. Zijn deur maakt hij wat onhandig open en hij leunt er tegen aan zodat hij weer dicht gaat. Hij loopt naar zijn bed toe en legt mij er zacht op neer. Zijn broek gooit hij ergens neer op de grond en hij kijkt mij aan. Het is nog altijd donker in de kamer.
    "Daar zijn we dan." zegt hij met een glimlachje. "En nu?" Ik glimlach breed en pak hem bij zijn pols vast om hem vervolgens naar mij toe te trekken. Ik wil zijn warmte, zijn lichaam.
    "We kunnen verder gaan waar we gebleven zijn, gewoon alleen knuffelen of misschien iets anders, het is maar net wat jij wilt." glimlach ik breed.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze glimlachte beet, pakte mij vast bij mijn pols en trok mij vervolgens naar zich toe.
    'We kunnen verder gaan waar we gebleven zijn, gewoon alleen knuffelen of misschien iets anders, het is maar net wat jij wilt,' glimlachte ze breed. Vriendelijk glimlachte ik naar haar terug en liet me naast haar neer zakken. Ik bleef maar glimlachten naar haar. Mijn hand legde ik neer op haar heup en streelde daar zachtjes met mijn vingers.
    'Knuffelen klinkt goed,' zei ik zachtjes. 'Hoe het verder gaat zien we dan wel.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij glimlacht vriendelijk naar mij en laat zich naar mij neer zakken. Hij blijft glimlachen als hij zijn hand op mijn heup neer legt en daar zacht streelt met zijn vingers. Het is vreemd maar het maakt mij bijna... verlegen.
    "Knuffelen klinkt goed." zegt hij zacht. "Hoe het verder gaat zien we dan wel." Ik glimlach nu breed, vol verlangen sla ik mijn ene arm om hem heen en druk ik mezelf lichtjes tegen hem aan. De laatste dag vind ik dat mijn kleding alleen maar in de weg zit met elke aanraking met Nathan, maar dat zeg ik niet hardop.
    "Dan beginnen we toch met knuffelen." antwoord ik er zacht op.


    Your make-up is terrible

    [De laatste dag?]

    Nathan Deleon

    Ze glimlachte breed, vol verlangen sloeg ze haar ene arm om mij heen en drukte ze zich lichtjes tegen mij aan. Zachtjes lachte ik.
    'Dan beginnen we toch met knuffelen,' antwoordde ze zachtjes. Lichtjes knikte ik terwijl ik mijn ogen op haar liet gericht. Mijn voorhoofd hield ik zachtjes tegen die van haar aan.
    'Een heel nieuwsgierig vraagje,' zei ik zachtjes en voorzichtjes. 'Waarom heb je altijd zo veel make-up op als ik vragen mag?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you