• Ik ga het niet weer kopiëren, de mensen die meedoen weten het wel.:P Ja, ik ben lui. Pech.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    ik lach even en val dan zo achterover in het zand. Ik blijf een tijdje liggen en kijk dan Louis aan. 'iemand naar het ziekenhuis he? Diegene ben ik dan zeker' zeg ik en lach even. Daarna blijf ik weeriggen terwijl ik aan het hijgen bent. 'pff die fans kunnen goed rennen'

    Louis William Tomlinson

    'Normaal zou ik ja zeggen gezien ik geen idee heb wie anders, maar vandaag zou ik zeggen dat Stephanie niets voor niets lippenstift op haar gezicht heeft gesmeerd en als een slappe pop in mijn armen ligt/hangt' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Dat kunnen ze zeker en misschien helpt dit tegen het hijgen' zeg ik en haal een flesje water tevoorschijn. Tegenwoordig ging ik echt niet meer weg zonder bepaalde dingen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    'dankje' zeg ik en neem een paar grote slokken. Ik kijk naar Louis en grijns. 'zze kan alles er weer afvallen toch? En dan kan je mij tillen' zeg k en hijg nog even. Ik drink nog wat water en sta dan op. 'moet denk ik toch nog een beterr conditie krijgen...'

    Louis William Tomlinson

    'Graag gedaan' zeg ik glimlachend terwijl ik hem nog steeds aankijk. 'Denk wel dat dat kan ja en jij spring maar op mijn rug zoals gister. Deze SuperBunny kan wel wat hebben' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Valt toch wel meer en daarbij ben je niet de enige die een betere conditie moet krijgen. Maar de fans zorgen daar wel voor'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    lachend spring ik bij Louis op de rug en glij er dan weer van af. 'nee dat vindt ik toch lullig voor jou' zeg ik en kijk hem aan. Ik glimlach even naar hem en loop langzaam veder ricchrting starbucks. Ik zet mijn pet af en kijk Loujs even aan. Daarna doe ik een poging mijn haar weer een beetje goed te doen wat een beetje lukt.

    Louis William Tomlinson

    'Het maak mij echt niet uit dus jij mag kiezen' zeg ik en kijk hem lachend aan. Rustig loop ik me hem mee in de richting van de Starbucks. Mijn zonnebril had ik vervangen door mijn gewonen bril en mijn pet had ik ook afgezet. 'Je haar zit goed' zeg ik vrolijk en haal een hand door zijn haar. 'Het is niet te zien dat je net een pet op had'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    'nee joh, het zit niet maar dat maakt niet uit, ik ga zo toch zwemen'zeg im en kijk hem aan. Ik glimlach naar hem, 'maar hoe zit dat nu tuasen jullie twee?' vraag ik grijnzend en wijs van stephanie naar hem. Ik had ze wel zien kussen.

    Louis William Tomlinson

    'Het zit wel en BooBear wil ook mee zwemmen' zeg ik vrolijk en het is dat ik nu niet op en neer kan springen. Mijn blik richt ik weer op Liam. 'Uh..ja..nou..eigenlijk.' Ik stop met praten en haal mijn schouders op. 'Geen idee, maar het zal snel wel duidelijk worden'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    'nou boobear dan ga je lekker met mij mee zwemmen' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'hoe bedoel je dat zou snel duidelijk worden?' vraag ik en trek mijn wenkbrauw op. Ondertussen zijn we bij starbucks en kijk hem aan. 'wat wik je? Ik betaal'

    (Ik leef weer, moest een verslag maken. -_-)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Ja, Boobear gaat zeker weten mee zwemmen' zeg ik vrolijk en kijk hem aan om vervolgens mijn schouders op te halen. 'Precies zoals ik het zeg en je komt er vanzelf wel achter' antwoord ik. 'Mhm, surprise me en klinkt eigenlijk best wel goed. Maar waar heb ik dat aan te danken?'

    [heb medelijden met je. Verslagen zijn erg vervelend net als wiskunde]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ah... Ik heb het overleeft hoor.(A) Waar kan ik inspringen?:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Uh Louis die draagt je nog steeds en is met Liam bij de Starbucks dus misschien daar :P en ben blij dat je het overleeft heb]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    'Gezellig'zeg ik lachend en kijk hem aan. Ik kwam er vanzelf wel achter? Nou ik wist het al maarja.'Aan dat je me gered hebt van de fans'zeg ik en kijk hem aan. Ik bestel gewoon twee ijskoffie en geef er een aan hem. Ik drink zelf uit die van mij en neem een slok.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk Louis fronsend aan. 'Mag ik nu weer staan en de make-up van mijn gezicht afvegen? Het plakt.' mompel ik.
    'Wanneer belt die persoon nou?!' vraag ik weer.
    Dit begon echt mijn hoofdvraag van de dag te worden.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Reading a good book is like taking a journey.