• Texas High is een high school dat elk jaar een maand kamp heeft. Tijdens dit kamp ga je naar een plaats buiten de U.S.A., elk jaar een andere, waar je verschillende lessen volgt maar ook verschillende opdrachten krijgt te doen om elkaar beter te leren kennen. Dit jaar gaat het kamp naar Mexico, een perfecte plek voor activiteiten als kamperen, wandelen, klimmen, fietsen, kanovaren en kajakken, iets wat de docenten maar al te goed weten. Daarom sturen ze hun leerlingen een hele maand weg, om door middel van kompas en kaart hun weg terug te vinden. Iets wat heel veel leerlingen heel leuk vinden, als ze tenminste met hun vrienden in een groep mogen. Maar wat als dat niet zo is? Wat als je met mensen in een groep moet waar je helemaal geen band mee hebt?


    In dit RPG volgen we 10 jongeren, uit hele verschillende groepjes, die met elkaar in het groepje geplaatst worden. ’s Avonds laat worden ze geblinddoekt uit hun bed gehaald en in een busje gegooid, waardoor ze er geen idee van hebben met wie ze in het groepje komen. Als ze hun blinddoeken eenmaal af mogen doen staan ze met zijn alle op de middle of nowhere en voor ze het weten is het busje alweer weg gereden. Daar staan ze dan, met mensen die ze of helemaal niet kennen of waar ze echt een hekel aan hebben. Een maand lang zullen ze, zonder mobieltjes, zonder iets dat hun in verbinding brengt met de bewoonde wereld, met zijn tienen moeten overleven, proberend de weg terug te vinden. Zal ze dit lukken? Zal er vriendschap ontstaan of zullen ze alleen maar een grotere hekel aan elkaar krijgen?


    Regels:
    - Je houdt je aan de algemene regels.
    - Niet met zijn tweeën/drieën alles vol spammen.
    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - Speel realistisch. Ze haten elkaar, ga niet ineens knuffelen of na 10 berichten al zoenen.
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.




    Meiden:
    - Julia Faye Dubois - cheerleader - 18 - TheseWords
    - Leslie Fields - hoofdredacteur schoolkrant - 18 - jaimyhoi
    - Delilah "Dee" Evelyn Whittemore - toneelclub - 18 - Lahey
    - Mercedes June Williams - pestkop - 18 - Humblebee
    - Milou Ranel Addams - natuurfanaat - 18 - TheMarauders
    - Claire Karin Millens - durfal - 18 - Naomia


    Jongens:
    - Will Riley Stewart - mooiboy - 19 - Coockies
    - Gregory 'Greg' Montgommery - emo - 18 - Feline
    - Alan Rider - muzikant - 18 - TheMarauders
    - Bradley Alex MacGreggor - captain van footballteam - 19 - WillNotLearn


    Rollentopic
    Rollenstory

    Als het topic vol is als ik NIET online ben, mag de laatste persoon die op pagina 20 gereageerd heeft een nieuw forum aanmaken. Als ik WEL online ben, doe ik het zelf.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 19:58 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Dudes, Delilah heeft gewoon een rugzak. Geen koffer dus]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Eindelijk iemand die verstandig is 8)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Bradley heeft ook alleen maar een sporttas Jaimes :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [En Will heeft ook alleen maar een rugzak:Y)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Nou én! Timity heeft ook een koffer bij zich volgens mij, dus is Julia niet de enige :)]

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 19:20 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Greg heeft ook een rugzak]


    26 - 02 - '16

    [Jaja, komen we nu met zijn alleen vertellen hoe dóm Julia wel niet is? Haha. Kunnen we verder RPGen want ik kan niet ineens gaan zeggen dat ze ook een tas mee heeft ipv koffers]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Demi1309> coockies]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik weet niet of ik nog mee wil blijven doen... Ik weet niets en ben nogal inspiloos...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Je kan met Greg gaan praten]


    26 - 02 - '16

    [Okii, komt eraan]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Timity 'Tim' Landon

    Ik kijk wat om me heen. Dan valt me een jongen met zwart haar op. Ik zet een aantal stappen zijn richting in.
    "Hoi.." zeg ik en glimlach lichtjes naar hem. Ik kijk even naar de koffer en grinnik even. "Niet van mij." zeg ik dan snel. Ik kijk de jongen aan.
    "Hoezo ben jij me nog niet opgevallen?" vraag ik dan en kijk naar hem. Liep hij al de hele tijd bij ons? Hij is me echt niet opgevallen.
    Ik kijk even wat om me heen en dan weer terug. Hij heeft een redelijk ander uiterlijk dan iedereen hier. Nuja, ik ook. Is hij emo?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Greggory 'Greg' Montgommery
    Er loopt een jongen op mij af. Hij lijkt verlegen en hij glimlacht naar mij.
    'Hoi' zegt hij.
    'Hoi' zeg ik vriendelijk terug.
    Ik bekijk hem even vluchtig. Hij lijkt me op zich wel aardig.
    'Vind jij dit ook al zo vreselijk?' vraag ik aan hem terwijl ik een lok haar uit mijn gezicht veeg. Ik pak mijn flesje water en neem er een grote slok uit.


    26 - 02 - '16

    Timity 'Tim' Landon

    "Hoi. Vind jij dit ook al zo vreselijk?" vraagt de jongen en ik knik meteen. "Ja, best wel... Ik heb het eigenlijk niet zo op vieze omgevingen." zeg ik dan en kijk om me heen. "Straks zitten hier enge ongedierten." zeg ik en ik zet grote ogen op en kijk meteen op de grond. "Nee, ieuwl." zeg ik en spring op en neer. Gatver, gatver, gatver! Ik trappel nog even na en kijk de jongen dan aan.
    Ik haal mijn hand even door mijn haar en zet die hand dan in mijn zij. De koffer zet ik dan op de grond. Ik zag dat er al een aantal naar boven proberen te komen, of er al waren. Nou ík ga dat mooi niet doen.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 21:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Meh, kep het nu nogal druk. Morgen kan ik weer]


    26 - 02 - '16