• Texas High is een high school dat elk jaar een maand kamp heeft. Tijdens dit kamp ga je naar een plaats buiten de U.S.A., elk jaar een andere, waar je verschillende lessen volgt maar ook verschillende opdrachten krijgt te doen om elkaar beter te leren kennen. Dit jaar gaat het kamp naar Mexico, een perfecte plek voor activiteiten als kamperen, wandelen, klimmen, fietsen, kanovaren en kajakken, iets wat de docenten maar al te goed weten. Daarom sturen ze hun leerlingen een hele maand weg, om door middel van kompas en kaart hun weg terug te vinden. Iets wat heel veel leerlingen heel leuk vinden, als ze tenminste met hun vrienden in een groep mogen. Maar wat als dat niet zo is? Wat als je met mensen in een groep moet waar je helemaal geen band mee hebt?


    In dit RPG volgen we 10 jongeren, uit hele verschillende groepjes, die met elkaar in het groepje geplaatst worden. ’s Avonds laat worden ze geblinddoekt uit hun bed gehaald en in een busje gegooid, waardoor ze er geen idee van hebben met wie ze in het groepje komen. Als ze hun blinddoeken eenmaal af mogen doen staan ze met zijn alle op de middle of nowhere en voor ze het weten is het busje alweer weg gereden. Daar staan ze dan, met mensen die ze of helemaal niet kennen of waar ze echt een hekel aan hebben. Een maand lang zullen ze, zonder mobieltjes, zonder iets dat hun in verbinding brengt met de bewoonde wereld, met zijn tienen moeten overleven, proberend de weg terug te vinden. Zal ze dit lukken? Zal er vriendschap ontstaan of zullen ze alleen maar een grotere hekel aan elkaar krijgen?


    Regels:
    - Je houdt je aan de algemene regels.
    - Niet met zijn tweeën/drieën alles vol spammen.
    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - Speel realistisch. Ze haten elkaar, ga niet ineens knuffelen of na 10 berichten al zoenen.
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.




    Meiden:
    - Julia Faye Dubois - cheerleader - 18 - TheseWords
    - Leslie Fields - hoofdredacteur schoolkrant - 18 - jaimyhoi
    - Delilah "Dee" Evelyn Whittemore - toneelclub - 18 - Lahey
    - Mercedes June Williams - pestkop - 18 - Humblebee
    - Milou Ranel Addams - natuurfanaat - 18 - TheMarauders
    - Claire Karin Millens - durfal - 18 - Naomia


    Jongens:
    - Will Riley Stewart - mooiboy - 19 - Coockies
    - Gregory 'Greg' Montgommery - emo - 18 - Feline
    - Alan Rider - muzikant - 18 - TheMarauders
    - Bradley Alex MacGreggor - captain van footballteam - 19 - WillNotLearn


    Rollentopic
    Rollenstory

    Als het topic vol is als ik NIET online ben, mag de laatste persoon die op pagina 20 gereageerd heeft een nieuw forum aanmaken. Als ik WEL online ben, doe ik het zelf.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 19:58 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Bradley Alex MacGreggor
    'Niet echt' Andwoord ik schouderophalend voordat Julia tegen Will begint de praten die op zijn beurt vraagt wie ik ben en Julia bevestigt dat ik de aanvoerder van hte football team ben. 'Ja' Andwoord ik op haar vraag om vervolgens kort naar mooiboy te kijken, hij was nou niet echt iemand waarmee ik omging en waarschijnlijk was ik dat ook niet vanplan te doen. Het toneelmeisje zat achterop de rug van de mooiboy, en ook daarbij had ik zo mijn twijfels over hoelang hij dat zou volhouden, hij leek me niet iemand die veel sporte.


    Don't be like the rest of them, darling

    4EverGlee schreef:
    Timity 'Tim' Landon.

    "Mijn naam is Claire trouwens. Je hoeft niet zo onzeker te zijn, ik doe je niks. En als je liever niet wilt praten of dat ik hier loop ga ik wel naar iemand anders toe." ik schudt mijn hoofd snel.
    "Blijf maar hoor." zeg ik met een klein glimlachje. Julia was weggelopen en ik liep dus nog altijd met haar koffer. Ik kijk er naar en bijt op mijn lip. "En, wat dacht je dan?" vraag ik nieuwsgierig. Ik krap even op mijn achterhoofd. Waarom vraag ik dat eigenlijk? Vind ze het wel goed dat ik het vraag? Ik kijk even naar Claire. "Ik ben trouwens Timity." had ik dat al verteld? Nee, ik had mijn naam nog niet verteld.


    Claire Karin Millens

    Ik glimlach. 'Oke.' zeg ik dan als hij zegt dat ik hier mag blijven lopen en kijk hem dan weer aan. 'En, wat dacht je dan?' vraagt hij dan en ik grinnik even. 'Een beetje over alles, over nu over thuis, dat soort dingen,niet echt iets bijzonders.' zeg ik dan lachend en kijk weer voor me. 'Is dat jouw koffer?' vraag ik dan grijnzend terwijl ik naar het gigantische koffer kijk en dan weer naar Timity en glimlach. 'Aangenaam Timity.'zeg ik dan nog en kijk weervoor me, dat ik niet over iets heen val.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Timity 'Tim' Landon

    "Is dat jouw koffer?" ik schudt meteen mijn hoofd en wijs naar voor. "Van haar, ik vroeg wel om haar naam maar heb die dus nog niet." mompel ik en kijk even naar Claire. "Staat wel toch? Roze." grinnik ik. Ik kijk even naar de koffer. "Zeg maar Tim. Timity duurt zo lang voor je het hebt uitgesproken." zeg ik en glimlach naar Claire. Ik vind haar wel aardig, ik krijg geen rottige antwoorden. Ze blijft normaal doen. Ik vind haar een aardige meid. Ik stap over een tak heem die op mijn pad ligt en til de koffer er ook overheen. Waarom draag ik deze nog? Ze liep gewoon weg... Laat ik hem maar vast houden, anders word ze boos. En dat kan ik echtn iet hebben nu.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Hellloooo, wat is er gebeurd en waar kan ik inspringen? ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga, kom misschien rond 10 weer terug. :Y) Sorry..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julia Faye Dubois
    Even bleef ik naar zowel Will als miss toneel kijken, maar aangezien ik van beide geen antwoord kreeg draaide ik me weer om, om samen met Bradley weer door te lopen. Toen we even later aankwamen bij een waterval aankwamen keek ik even verbaasd om me heen. Er was niet echt een pad naar boven te vinden, wat betekende dat we dus zouden moeten klimmen... Alleen had ik geen idee hoe we dat voor elkaar moesten krijgen. Daarom draaide ik me om naar de groep en wachtte ik tot iedereen er een beetje was. 'Heeft iemand een idee hoe we hier omhoog komen?' vroeg ik, aan niemand in het bijzonder, hopend dat er iemand was die een oplossing wist te verzinnen.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 20:51 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Leslie Fields
    Ik loop zuchtend een beetje achter in de groep. Dit is echt verschrikkelijk stom. Ik had op dit moment een goed artikel kunnen schrijven. Maar nu, nu loop ik achter een meute aan te sjokken met mensen die ik niet mag. Misschien word er na dit gebeuren wel een artikel over mij geschreven.

    BREAKING NEWS!
    Leslie Fields, hoofdredacteur van de schoolkrant op school is overleden door verveling.


    Ik grinnik om die gedachten en merk dan dat we stil zijn komen te staan. Ik zucht en wil net vragen waarom we niet doorlopen als ik zie dat er een waterval is. Ik loop door de groep door naar voren toe. Ik kijk even gefascineerd naar de waterval en vervloek mezelf erom dat ik te bang was om mijn camera mee te nemen. Julia vraagt of iemand weet hoe we naar boven komen. 'Of we moeten een stuk terug lopen en dan op een makkelijker stuk omhoog klimmen. Of we gaan het gewoon hier proberen.' ik grijns. 'Ik stel voor om het hier te proberen. En voor wie niet durft, die doet het lekker niet.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Timity 'Tim' Landon

    Ik kijk op naar de waterval en schudt meteen mijn hoofd. "Nee, ik wil hier niet omhoog klimmen. Dan worden mijn kleren vies." Oké, dat zijn ze al, maar nog erger. "En dat kan niet! Dit is een duur merk!" ik pluk wat aan mijn shirt. Oké, waar dat ineens vandaan kwam weet ik niet, maar het voelde goed. Alleen weet ik niet hoe mensen erop gaan reageren. Maar misschien moet ik me daar niet zo heel druk meer over maken. Ik zit tenslotte een maand met ze en misschien moet ik ze maar gaan vertrouwen? Of, in iedergeval 'vrienden' proberen te maken. Ik kijk even rond. Kwam ik wat verwend over met wat ik zei?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [nogmaals, hoe kan ik reageren?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    TheMarauders schreef:
    [nogmaals, hoe kan ik reageren?]


    [Ze zijn gestopt voor een waterval (lees Julia's reactie) daar kan je op reageren]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Bradley Alexander MacGreggor
    'Klimmen' Andwoord ik simpelweg, 'Ik stel voor dat de mensen die op een of andere manier niet durfen of niet willen klimmen een andere manier zoeken om daar te komen terwijl de rest daar wacht ofzo, maar het is wel de snelste weg voor de mensen die ooit nog terug willen komen' Zeg ik waarna ik op de reactie van de andere mensen wacht, ik ga in iedergeval wel klimmen, een andere manier vinden om daar te komen kon nog wel uren duren en daar had ik nu totaal geen zin in. Ik wilde gewoon terug.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Moet gaan.. Tot morgen guys ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik ga douchen X Tot strakjes]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Leslie Fields
    Ik ben opgelucht als Bradley toestemt om ook te klimmen. Als hoofdredacteur ken ik gewoon veel namen. Je moet contacten hebben wil je goede artikelen maken. Zo simpel is dat. Dus in direct hoor je ook dingen over anderen. En kom op, football is leuk om naar te kijken, ik weet dat hij aanvoerder is. Maar dat neemt niet weg dat hij niet arrogant op me overkomt. Ik glimlach zuinig naar hem. 'Dat is in iedergeval 1 die met me mee gaat.' als ik namelijk de enige zou zijn die zou gaan klimmen weet ik niet of ik wel gegaan was. Helemaal in je eentje in het bos. Ik zou het wel gewild hebben qua koppigheid, maar ik weet wanneer ij die opzij moet schuiven. En dit is zo'n moment. 'Oke, voor de anderen die het willen, ik zie jullie vanzelf wel.' en ik loop richting de waterval om die eerst even te bestuderen. Ik wil natuurlijk niet gelijk onderuit gaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.