• Zoals de titel al zegt ben ik - best wel dringend - opzoek naar een cover voor mijn story 'Du wirst immer heilig sein'. Ik ben vrij hopeloos-achtig, aangezien ik dus geen flauw idee heb welke foto's etc. ik erop wil. Het enige wat ik weet is dus dat Tom Kaulitz erop moet staan, en de titel van de story.

    Over DWIHS:

    Na een concert aan het begin van hun tour heeft Tom Kaulitz, gitarist van de band Tokio Hotel, een one night stand met Amanda. Tom heeft in de maanden die daarop volgen de grootste moeite haar te vergeten. Letterlijk alles gaat er bij hem onder lijden. Na meer dan een jaar naar haar op zoek te zijn geweest (tussen de bedrijven door) komt hij haar weer tegen. Hij is dolgelukkig, maar dat geluk vergaat als ze hem verteld dat hij al zeven maanden vader is, van een zoon...
    (en heel veel verder dan dat ben ik zegmaar nog niet, maar er staat dus nog heel wat te gebeuren enzo).

    Wie van jullie is zo geweldig lief mij aan een cover te helpen ;$? (Serieus, diegene ben ik heel dankbaar, want ik ben zelf nogal nietheelgoed *zacht uitgedrukt* in het maken van die dingen).


    He's a lion. Who Can Talk.

    Hoe ziet die Amanda er een beetje uit? Misschien kan je me een plaatje van haar geven ofzo. En moet Tom er blij of juist verdrietig uitzien?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Amanda is blond met blauwe ogen. Verder is haar beschrijving nog niet helemaal naar voren gekomen, dus gedachten mogen worden losgelaten wat haar betreft.

    Tom kan beter een iets neutralere, tegen het vrolijke aan uitdrukking hebben.


    He's a lion. Who Can Talk.

    xSTARSHIP schreef:
    Amanda is blond met blauwe ogen. Verder is haar beschrijving nog niet helemaal naar voren gekomen, dus gedachten mogen worden losgelaten wat haar betreft.

    Tom kan beter een iets neutralere, tegen het vrolijke aan uitdrukking hebben.

    Oke ik ga kijken wat ik voor je kan doen.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    (...)
    Oke ik ga kijken wat ik voor je kan doen.


    Dankuuuuuuuuuu zeer :x


    He's a lion. Who Can Talk.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    oooooh die is echt supermooi! Dankjewellll!


    He's a lion. Who Can Talk.

    xSTARSHIP schreef:
    oooooh die is echt supermooi! Dankjewellll!

    Graag gedaan :)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk