• Texas High is een high school dat elk jaar een maand kamp heeft. Tijdens dit kamp ga je naar een plaats buiten de U.S.A., elk jaar een andere, waar je verschillende lessen volgt maar ook verschillende opdrachten krijgt te doen om elkaar beter te leren kennen. Dit jaar gaat het kamp naar Mexico, een perfecte plek voor activiteiten als kamperen, wandelen, klimmen, fietsen, kanovaren en kajakken, iets wat de docenten maar al te goed weten. Daarom sturen ze hun leerlingen een hele maand weg, om door middel van kompas en kaart hun weg terug te vinden. Iets wat heel veel leerlingen heel leuk vinden, als ze tenminste met hun vrienden in een groep mogen. Maar wat als dat niet zo is? Wat als je met mensen in een groep moet waar je helemaal geen band mee hebt?


    In dit RPG volgen we 10 jongeren, uit hele verschillende groepjes, die met elkaar in het groepje geplaatst worden. ’s Avonds laat worden ze geblinddoekt uit hun bed gehaald en in een busje gegooid, waardoor ze er geen idee van hebben met wie ze in het groepje komen. Als ze hun blinddoeken eenmaal af mogen doen staan ze met zijn alle op de middle of nowhere en voor ze het weten is het busje alweer weg gereden. Daar staan ze dan, met mensen die ze of helemaal niet kennen of waar ze echt een hekel aan hebben. Een maand lang zullen ze, zonder mobieltjes, zonder iets dat hun in verbinding brengt met de bewoonde wereld, met zijn tienen moeten overleven, proberend de weg terug te vinden. Zal ze dit lukken? Zal er vriendschap ontstaan of zullen ze alleen maar een grotere hekel aan elkaar krijgen?


    Regels:
    - Je houdt je aan de algemene regels.
    - Niet met zijn tweeën/drieën alles vol spammen.
    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - Speel realistisch. Ze haten elkaar, ga niet ineens knuffelen of na 10 berichten al zoenen.
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.




    Meiden:
    - Julia Faye Dubois - cheerleader - 18 - TheseWords
    - Leslie Fields - hoofdredacteur schoolkrant - 18 - jaimyhoi
    - Delilah "Dee" Evelyn Whittemore - toneelclub - 18 - Lahey
    - Mercedes June Williams - pestkop - 18 - Humblebee
    - Milou Ranel Addams - natuurfanaat - 18 - TheMarauders
    - Claire Karin Millens - durfal - 18 - Naomia


    Jongens:
    - Will Riley Stewart - mooiboy - 19 - Coockies
    - Gregory 'Greg' Montgommery - emo - 18 - Feline
    - Alan Rider - muzikant - 18 - TheMarauders
    - Bradley Alex MacGreggor - captain van footballteam - 19 - WillNotLearn


    Rollentopic
    Rollenstory

    Als het topic vol is als ik NIET online ben, mag de laatste persoon die op pagina 20 gereageerd heeft een nieuw forum aanmaken. Als ik WEL online ben, doe ik het zelf.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 19:58 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    {Main Topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    Delilah “Dee” Evelyn Whittemore
    Ik neem Will's rugzak aan en doe die ook op mijn rug, het zit niet fijn en het ziet er vast heel idioot uit maar het zal wel moeten. 'Echt maak je geen zorgen, ik vind het geen probleem,' zegt hij nadat hij is gebukt. Ik knik alleen maar en sla wat aarzelend mijn armen rond zijn nek en sla mijn benen rond zijn middel. 'Bedankt,' zeg ik op een zachte toon. 'Als ik te zwaar ben moet je het gewoon zeggen, dan ga ik wel gewoon probeer te lopen. Ik wil niet dat jij last krijg van je rug doordat ik zo'n idioot ben dat ik mijn enkel verzwik'. Ik zucht zacht en leun lichtjes met mijn hoofd op zijn schouder. 'Als ik iets voor je terug kan doen moet je het zeggen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Bah, Ellie was eerder.

    MAAIINNN topixs]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Neee, dacht dat mijn reactie geplaatst was :( Maaar mijn topic]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    [Bah, Ellie was eerder.

    MAAIINNN topixs]


    {Muhahahaha :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Mijn Topics + What did I Miss???]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Will Riley Stewart

    Ik lach even. 'Dat aanbod klinkt aantrekkelijk. Pas op met wat je tegen me zegt he?' ik grinnik even en loop rustig door. Op dit moment hield ik het heel lang vol. We komen weer bij de groep aan. 'Sorry als je takken raakt. ik probeer ze te ontwijken.' Ik grijns even en kijk dan verbaasd naar de angsthaas die Julia haar koffer heeft overgenomen. 'Sorry voor die uitbrander,' zeg ik tegen de angsthaas en schenk hem even een glimlach. Misschien was ik iets te tegen hem uitgevallen en om niks. Ik zucht en kijk Julia aan. 'En ook sorry tegen jouw.' Ik kijk haar aan. 'Maar je hebt nu wel ineens hulp nodig zie ik,' zeg ik verbaasd en ongelovig. Ik zucht even en loop rustig door. Ik heb mijn armen om Dee haar benen geslagen om haar ondersteuning te bieden. Ik kijk nog steeds naar Julia en wacht op haar antwoord.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julia Faye Dubois
    Toen ik achter me Will onwijs lief tegen miss toneel hoorde praten rolde ik even met mijn ogen, iets wat ze gelukkig niet konden staan. Als ik vervolgens Will twee keer sorry hoor zeggen kijk ik verbaasd naast me, waardoor ik merk dat hij het tegen ons heeft. 'Geeft niks' antwoord ik terwijl ik een glimlach op mijn gezicht probeer te toveren, miss toneel negerend. Wanneer hij over de koffers begint moet ik mijn best doen niet met mijn ogen te rollen. 'Je had me ook best mógen helpen hoor' antwoordde ik 'Ik zei alleen dat ik het zelf kón dragen, waardoor jij gelijk beledigd was. Waarschijnlijk zou hij nu ook gelijk weer beledigd raken, maar dat moest hij dan maar lekker zelf weten.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Mijn topics]

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Timity 'Tim' Landon

    "Uhm... kleding, schoenen, make-up, aansteker, sigaretten, shampoo, handdoeken, slaapzak, gewoon normale dingen die ik altijd nodig heb." Ik knik even. "Dat is... Aardig veel..." zeg ik en kijk even naar de koffer. "Wacht, sigaretten?" ik kijk haar aan. "Zou- Zou ik er misschien een mogen?" vraag ik dan en krap even op mijn achterhoofd.
    Ze zal wel denken, zo een loser en hij rookt. Ja, slechte gewoonte zal ik maar zeggen. Ik rook omdat mijn moeder rookt en ik er almaar tussen zit, op een gegeven moment had ik er zelf de drang naar gekregen.
    "Sorry voor die uitbrander," hoor ik ineens en kijk naar de jongen van net, ik knik even. "En ook sorry tegen jouw." zegt hij tegen het meisje naast me. "Maar je hebt nu wel ineens hulp nodig zie ik." ik hoor een verbazing in zijn stem. "Je had me ook best mógen helpen hoor. Ik zei alleen dat ik het zelf kón dragen, waardoor jij gelijk beledigd was." zegt het meisje naast me dan. Ik schudt even mijn hoofd en luister naar de twee. Zou ze mijn vraag wel gehoord hebben?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naomia schreef:
    [Mijn Topics + What did I Miss???]


    [Niet heel veel volgens mij. Ze zijn weer gaan lopen en Delilah heeft haar enkel verzwikt]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Claire Karin Millens

    De hele groep loopt verder en ik loop, nou ja loop, meer slenter, ergens achteraan en hou me weer stil en bekijk alles en iedereen om me heen goed, ik vraag me af of degene die voorop lopen ook echt de weg weten en enig idee hebben welke richting we opmoeten en ook gaan. Ik pak weer mijn flesje uit mijn tas en neem weer een slokje en zie dan dat mijn flesje bijna leeg is, fijn. Een zucht verlaat mijn mond en ik stop het flesje maar weer terug en kijk voor me en slenter verder.

    [Iemand met Claire praten???]

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:27 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Delilah “Dee” Evelyn Whittemore
    Ik rol met mijn ogen. 'Haal je maar niks raars in je hoofd,' grinnik ik. 'En het lukt me nog wel om die takken zelf aan de kant te duwen,' glimlach ik. We zijn inmiddels alweer bij de groep en Will begint met de cheerleader en met een andere jongen te praten. Blijkbaar had Will tegen haar gezegd dat hij haar koffers wel kon dragen maar had ze geantwoord dat ze het wel zelf kon maar toch draagt die andere jongen nu wel haar koffer. Het zal wel een onbegrijpelijk cheerleader iets zijn. Ik kijk even naar Julia, die me compleet negeert en kijk dan naar de andere jongen. 'Waarom zou je ooit haar koffer willen dragen?' vraag ik aan hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ga douchen tot straks]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Zt weer op laptop. Ga nu reageren:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne