• Heyhey

    Ik heb net Quizlet en ik wil graag verhalen lezen, maar er is zoooveel fanfiction! Een beetje is leuk, maar ik kan nu nauwelijks meer stories die géén fanfiction zijn vinden! Dus, als jullie een leuke story hebben die GEEN fanfiction is, plaats hem hier! Graag even vertellen waar hij over gaat en misschien ben ik wel je volgende lezer! (;

    Xoxo

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    The difference between 'try' and 'triumph' is just a little 'umph'.

    Uhm, breng de dichtsbijzijnde bibliotheek een bezoekje. Heb je een miljoen verhalen met 'onbekende personen'. (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    JUKEB0X schreef:
    Uhm, breng de dichtsbijzijnde bibliotheek een bezoekje. Heb je een miljoen verhalen met 'onbekende personen'. (':


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Ik ben nu op de ipad, maar klik gewoon even op mijn profiel, ik heb maar 2 verhalen. Klik dan op "Flight 701", mijn onbekende personen verhaal :')


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *volledig in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro

    One Little Box
    Onbekende personen en vandaag gestart.


    I build a wall, not to block anyone out, but to see who really loves me to climb over it...

    Mijn stories zijn gebazeerd en geïnspireert door bekende dingen, dus halve fanfictions.
    En Witches from Aquarius, die ik samen schrijf met iemand, ook zo'n halve.

    Mischien moet je het begin gewoon lezen, en dan zie je wel.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Uhm, ik heb een nieuwe story. Ik zal zo een linkje voor je plaatsen.


    Physics is awesome

    Twists and Turns of Faith || De Middeleeuwen
    Die doe ik samen met een vriendin :)

    Almost Fantasy
    Een licht fantasie-verhaal :3


    Tijd voor koffie.



    Faye Hawn is in 2010 net zoals 1D derde geworden bij x-factor. Zij deed mee in Nederland. Na een tour door Nederland is ze gaan werken aan haar album. Haar single en album zijn uit, ze heeft een officiele vakantie van haar management gekregen om bij te komen en om leuke dingen te doen.


    - Geschreven in het Nederlands
    - Gesprekken in het Nederlands
    - Gesprekken in het Engels met Engelse mensen
    - Bedacht en geschreven door Occhi


    Cover is de link naar het verhaal.


    Physics is awesome

    Nou, hopen dat dit er dan eentje voor jou is :Y)

    Parallel
    Pip is een Nederlands meisje dat op een Engelse kostschool terechtkomt. Op haar oude school heeft ze er een rommeltje van gemaakt, en ze is vastbesloten dat niet nog een keer te laten gebeuren. Helaas is alle begin moeilijk en zijn de mensen op haar nieuwe woonplaats van een heel ander soort. Is een ezel wel de enige die zich twee keer aan dezelfde steen stoot? En wat als thuis ineens alles veranderd blijkt te zijn?


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    ©Rider



    Nuray woont al sinds haar tiende in een huis voor kinderen waarvan de ouders onverwachts zijn gestorven. Ze wordt nu bijna zestien, de leeftijd waarop kinderen weggaan. Alleen het feit dat er nooit wordt verteld waar de kinderen heen gaan en wat er met hun gebeurd, baart haar zorgen. Zal Nuray achter de waarheid komen voor zij zelf zestien wordt en wat is toch die profetie waar de leraren het de laatste tijd zo vaak over hebben?

    Gebaseerd op de serie Charmed
    Je hoeft de serie niet te kennen
    Cover gemaakt door DreamerN



    Clair de la lune


    Happy Birthday my Potter!

    Misschien vind je dit leuk? Het is Onbekende personen in het genre romantiek.




    Als Audreys vriend David het uitmaakt na een relatie van bijna vier jaar, begrijpt ze er niets van. De twee leken een perfect stel, en ze hadden zelfs al plannen gemaakt om samen te gaan wonen.
    Audrey is ontroostbaar, totdat haar vriendin Emma haar opdraagt een brief aan hem te schrijven, zonder deze te versturen. Ze besluit dit te doen, maar ze houdt niet op na één brief. Elke dag stuurt ze David een brief. In die brieven staan al haar gevoelens en herinneringen, maar ook hoe ze haar leven weer leuk maakt en een nieuwe liefde op haar pad komt.


    Klik op de foto voor de story


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien



    Onbekende personen, vijf hoofdstukken, on-going, hij/zij perspectief en een mix tussen thriller, adventure, romance en enige actie.

    Learah infiltreert bij de racistische overheid, onderdeel zijnde van een vrij groot plan. Al redelijk snel echter, loopt door één levensgevaarlijke man de situatie volledig uit de hand en is haar leven in gevaar, maar ook dat van Niodin, een jongen die aan hun kant staat en eveneens een koorddans uit moet voeren om zijn leven te behouden.

    http://www.quizlet.nl/stories/91599/golden-cage/


    Voorbeeldstukje:
    Ze schraapte haar keel. het geluid klonk vreemd in de desolate gang, waar alleen haar voetstappen verder t horen waren. Een naar gevoel bekroop haar. Wat als er iets gebeurde? Zou iemand haar horen? Ze schudde geagiteerd haar hoofd; aan dat soort dingen moest ze niet denken; het zou toch geen enkele zin hebben. Waarom had ze ook haar mobieltje niet bij zich? Nou ja, nu niets meer aan te doen.
    Ze keek omlaag. Verbeeldde ze zich het? Ze knielde en keek beter. Niks verbeelding. Voetstappen. In de dikke laag stof tekenden zich duidelijke voetstappen af. iemand was hier kortegeleden geweest. Met een onprettig gevoel in haar maag stond Learah weer op. Ze liep verder, passeerde enkele zwak brandende lampjes en probeerde rustig te blijven.
    Opeens stond ze voor een deur. Ze beet op haar lip en stak voorzichtig haar hand uit. De klink was ijskoud. Ergens was ze verbaasd dat er niets gebeurde.


    Don't run away this time and die like a man.

    Pandora's box
    Jaren geleden, toen de eerste mens was geschept waagde Prometheus het om het vuur van de Olympus te stelen en het aan de mens te schenken. Als straf schepte Zeus de eerste vrouw. De godinnen schonken haar elk verschillende eigenschappen, waaronder een nieuwe: Nieuwsgierigheid.
    De vrouw, Pandora, werd naar aarde gestuurd als geschenk, samen met een doos die nooit geopend mocht worden. Het ging goed, tot Pandora haar nieuwsgierigheid niet meer kon bedwingen en de doos opende. Meteen ontsnapte de rampspoed waarmee de doos was gevuld naar en sindsdien was het leven nooit meer hetzelfde.

    Vandaag de dag is dit slechts een in vergetelheid geraakte mythe, een verhaal waar niemand echt meer op zit te wachten. Zeus, woedend omdat niemand hem meer vereerd voor de machtige god die hij is, laat nog zo'n meisje geboren worden. Ook met haar wordt een doos meegestuurd. Een doos vol rampspoed die onvoorwaardelijk met het meisje is verbonden. Niemand had voorzien wat er zou gebeuren als ze de doos zou openen. Niemand behalve één man.


    ~Onbekende personen
    ~Avontuur
    ~Science fiction
    ~Nederlands geschreven
    ©General






    yeehh

    op mijn profiel staat een story over onbekende personen (: