• En nu vraag ik me echt af wat mensen denken wat ik daarmee bedoel

    Mijn laptop opent weer mijn word bestanden. En vanwege dat ben ik erg blij want nu kan ik weer in mijn bestanden kijken en zo nodig bewerken. Ja, eigenlijk had ik veel microsoft fix it moeten installeren en Cyberlord niet om hulp moeten vragen terwijl hij(mijn laptop) het alweer deed.

    Maar heeft jullie laptop/pc jullie de laatste tijd nog blij gemaakt?


    Physics is awesome

    Laptops maken me over 't algemeen niet blij :W Ze zitten je altijd dwars. Nog niet te spreken over WORD D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb mijn laptop terug in de fabrieksstand gezet waardoor hij een heel stuk sneller is en weer fatsoenlijk liedjes/filmpjes af kan spelen.


    Take risks and conquer your fears.

    Elenei schreef:
    Laptops maken me over 't algemeen niet blij :W Ze zitten je altijd dwars. Nog niet te spreken over WORD D:


    Dat had ik dus ook een hele tijd. Trouwens als je een probleem hebt kun je altijd in het topic van Cyberlord om hulp vragen.


    Physics is awesome

    Mooimooi. (:
    Mijn laptop is lekker snel, dus dat is fijn. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Oczy schreef:
    (...)

    Dat had ik dus ook een hele tijd. Trouwens als je een probleem hebt kun je altijd in het topic van Cyberlord om hulp vragen.

    O, geloof me. Mijn Word heeft 'n eigen wil :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nog nooit geen problemen gehad met mijn laptop en heb 'm nu zo'n anderhalf jaar. Serieus, ik ben en blijf nu voor altijd een Acer aanbidder :').


    I do not intend to tip-toe through life only to arrive safely at death.

    Daarom heb ik gewoon nog een bakbeest als computer. Maar ik zeg geen nee tegen een Macbook of AlienWare pc. (cat) Wij hebben thuis altijd een mannetje die wij inhuren die samen met mijn vader dan de boel fixen, updaten, installeren et cetera. Dus ik hoef alleen mijn bromgebouw aan te zetten, het beeldschermen aanklikken, de boxen activeren & ik kan op mijn luie reet achter een vrije pc of de tv zitten. c:

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 19:43 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Helaas doet mijn laptop het. Ik moet eigelijk gaan leren. Heb van de week 5 proefwerken, maar het is te verslavend.


    Life is full of fake people

    Ik heb windows op m'n laptop, dat maakt mij blij omdat ik PT Sai kan draaien. En PT Sai is mijn liefde. Wij begrijpen elkaar en we tonen elkaar oneindige loyaliteit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jaaa,mijn beeldscherm is weer normaal! Dankzij CyberLord. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Omnivium schreef:
    Mooimooi. (:
    Mijn laptop is lekker snel, dus dat is fijn. ^^


    26 - 02 - '16

    Mijn laptop werkt fantastisch, maar dat komt ook omdat ik hem constant controleer, onnodige dingen eraf flikker, met programma's alles laat controleren en zo door.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.