• Een vriendengroep gaat op vakantie naar Chili, maar onderweg word hun vliegtuig gekaapt. Iedereen moet uit het vliegtui springen, anders worden ze neergeschoten. De mensen stranden op Paaseiland, waar te weinig eten niet het enige is waar ze zich zorgen over moeten maken. Want er dwalen geesten rond, en de beroemde beelden zijn niet altijd zo normaal.....



    -Schrijf niet teveel voor een ander, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    -schrijf met lees en ademhalings tekens.
    -als ik niet aanwezig ben op deze rpg moet tegene met de laatste post het nieuwe topic openen.
    -geen ruzie maken off-topic.
    - als je iets zegt wat niet bij de rpg hoort, doe dat dan tussen haakjes ()[]{}
    -Je mag fantasie gaven hebben, zoals geesten zien of aura's.


    als je een nog rol wilt maken, klik dan hier

    Rollen:

    Meisjes
    -Alexa Esmee Bailey~vriendengroep-Mismi
    -Keniya Jazmyn Yuo~vriendengroep-PainEnds
    -Ann Maho~vriendengroep-GeverfdeDame
    -Eleonora Deborah Fay Cole~Vrienden groep- JustMx1D
    -Yayani Jefferson~tourist-General
    -Kate Skye Woods~vriendengroep-HurtedHeart
    -Rachel Pennyworth~Stewardes-Avengers
    -April Justice~woont op het nabij gelegen Pinkstereiland-RememberYoux



    Jongens
    -Alex Connor~tourist-Mismi
    -Thomas Henglinston~tourist-Nyan
    -Gereserveerd door Pineaples
    -Jason Samuel Green~woont al op het eiland- JustMx1D
    -Collin ~Toerist -Mimsi

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 13:12 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (kunnen we nou niet doen dat dat beest dood is of weg is gelopen dan kunnen April,Collin en Thomas iets anders gaan doen dan vast zitten ?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (moet Ann het beest vermoorden?)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Oja, Nyan, wil je ff mijn naam veranderen?

    CatEyes -> GeverfdeDame


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (voor mij is het goed)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (late reactie (A) )

    Ann

    Toen het beest op April enzo was afgesprobgen was ik in een boom gevlugt. Nu klom ik er weer geruisloos uit, en rense naar mijn tas. Snel haalde ik mijn gevechtstok er uit. Toen rende ik weer terug en duwde de pynt van mijn stok in het beest's nek. Hij gromde en draaide zich om, waardoor de punt in zijn oog kwam. Hij jsnkye, maar werd kwader. Hij haalde zijn klauw,naare uit, en het raakt mijn arm. 'fluf' fluisyerse ik. Ik sloeg met mijn stok in zijn buik. Toen prikte ik in zijn buik zo hard als ik kon, maar de vlijmscherpe punt van mijn stok kwam niet door zijn huid heen. Ik probeerde het nog een paar keer, maar het eerkte niet.
    Ik haalde mijn toverstok uit mijn broekzak en riep 'Avada Kedavra!' Waarna het beest dood op de grond plofte


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Thomas
    Het geklauw was gestopt en hoorde ik niet veel later gejank enn een plof."a-April?Kun je een opening maken het beest is er niet meer."zei ik met een trilling in mijn stem,ik wou hier zo rap mogelijk weg,van deze kleine ruimte


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    April
    'Tuurlijk.' mompelde ik, waarna ik mijn voeten in de grond zette en de muren weghaalde. Ik liep naar het dode beest en bestudeerde het aandachtig met mijn handen. Ik voelde het gebit en trok nog net optijd mijn hand terug. 'Dit ding heeft verschrikkelijk scherpe giftanden. Enig idee waar het op lijkt?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Thomas
    De muren verschoven weg en het licht,scheen weer.Ik begon al veel minder te trillen en keek dan naar Ann en daarna naar het beest.April vroeg of iemand wist welk beest dit ,was.Maar het leek niet eens natuurlijk.Iets dat ik zelf nog nooit gezien had."Wat is dat ding?"mompelde ik verbaast


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ann

    'zijn aura.... het heeft geen kleur!' riep ik veschrikt uit. 'moet ik hem verplaatsen?' vroeg ik toen


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Thomas
    Ik keek Ann vrgend aan "Kleur?Aura ? wat betekend dat nou weer?" vroeg ik dan.Ik was helemaal in de war en besloot even te gaan zitten.Mijn hoofd deed ontzettend veel zeer ,dus ging ik lanuit liggen en sloot even mijn ogen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Collin
    Als de muren weg zijn loop ik richting het beest. Het zier er raar uit. "Denken jullie dat het eetbaar is?" vraag ik dan.

    Alex
    "Ik heb geen idee" zeg ik dan als antwoord op Collin zijn vraag.

    Ann

    'nee! NIET ETEN!' Schreeuw ik, waarna ik o de grond zak. Het dier zuigt mijn enegy leeg. 'het is een soirt sfings...'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Thomas
    ik opende mijn ogen en ging recht zitten en keek dan naar Collin."Ik weet niet,als April zegt dat het giftanden heeft, en Ann de aura's of wat het ook mag zijn er niet van kan zien,kan hij giftig zijn."zei nog voor Ann "Nee niet eten !"riep ze en viel door haar benen waarna ze zei iets dat het beest haar energie opzuigt en het een sfinx is ofzo.Ik sta op en ren naar haar toe en help haar rechtop,door haar wat te ondersteunen."We moeten van dat ding af,voor er mischien een hele bende op ons afkomt." stel ik dan voor

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 19:29 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Collin
    Ik kijk naar Ann die nogal overdreven reageerde "het was maar een vraag hoor" zeg ik dan. "Ik zou het zo en zo niet rauw eten" zeg ik dan. "Wel jammer, anders hadden we voor vanavond wat te eten."

    Thomas
    Ik keek weer naar Collin."Mischien zullen we nog iets anders vinden,in de koffers of ergens anders."mompel ik dan en kijk naar Ann."Gaat het een beetje?"vroeg ik haar


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH