• Een vriendengroep gaat op vakantie naar Chili, maar onderweg word hun vliegtuig gekaapt. Iedereen moet uit het vliegtui springen, anders worden ze neergeschoten. De mensen stranden op Paaseiland, waar te weinig eten niet het enige is waar ze zich zorgen over moeten maken. Want er dwalen geesten rond, en de beroemde beelden zijn niet altijd zo normaal.....



    -Schrijf niet teveel voor een ander, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    -schrijf met lees en ademhalings tekens.
    -als ik niet aanwezig ben op deze rpg moet tegene met de laatste post het nieuwe topic openen.
    -geen ruzie maken off-topic.
    - als je iets zegt wat niet bij de rpg hoort, doe dat dan tussen haakjes ()[]{}
    -Je mag fantasie gaven hebben, zoals geesten zien of aura's.


    als je een nog rol wilt maken, klik dan hier

    Rollen:

    Meisjes
    -Alexa Esmee Bailey~vriendengroep-Mismi
    -Keniya Jazmyn Yuo~vriendengroep-PainEnds
    -Ann Maho~vriendengroep-GeverfdeDame
    -Eleonora Deborah Fay Cole~Vrienden groep- JustMx1D
    -Yayani Jefferson~tourist-General
    -Kate Skye Woods~vriendengroep-HurtedHeart
    -Rachel Pennyworth~Stewardes-Avengers
    -April Justice~woont op het nabij gelegen Pinkstereiland-RememberYoux



    Jongens
    -Alex Connor~tourist-Mismi
    -Thomas Henglinston~tourist-Nyan
    -Gereserveerd door Pineaples
    -Jason Samuel Green~woont al op het eiland- JustMx1D
    -Collin ~Toerist -Mimsi

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 13:12 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Collin
    "Ik ben niet zo veel bomen tegen gekomen, geen een eigenlijk" zeg ik dan. Een vuur maken zou moeilijk worden, maar zou waarschijnlijk wel nodig zijn voor de nacht. Ik kijk even om me heen, maar zie geen enkele boom. Ja een bananenboom, maar die zullen we nog nodig hebben.

    [en toen was het een beetje dood xD]

    (En toen kwam ik terug :D )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Thomas
    "Ik ben niet zo veel bomen tegen gekomen, geen een eigenlijk"zei hij."ik weet het,er is hier maar 1 bom,maar die is voor eten aangezien er bananan inhangen.Maar we zullen moeten zoeken achter droog gras of mischien toch takken."zei En keek nog eens achter me waar ik die enge beelden zach.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Collin
    "ja, we zullen het hele eiland moeten gaan bekijken. Zullen wij dat alvast doen dan?" zeg ik dan "misschien is er ergens nog wat hout aangespoeld ofzo" zeg ik dan.

    Thomas
    "ja, we zullen het hele eiland moeten gaan bekijken. Zullen wij dat alvast doen dan?"stelde hij voor en ik knikte"misschien is er ergens nog wat hout aangespoeld ofzo"zei hij daarna."Of brandbare spullen van pasagir."vulde ik nog aan en liep alvast door


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Collin
    "ja, daar kunnen we ook nog naar kijken" zeg ik dan. Ik zie verderop dat er al een aantal met koffers aan het sjouwen zijn. "Ik denk dat de koffers al gepakt worden,, daar kunnen we dan straks nog tussn kijken." zeg ik dan. Ik kijk even om me heen en zie de beelden staan. 'zullen we maar aan de andere kant beginnen?' zeg ik dan, omdat die beelden er niet echt leuk uit zagen en ik me er niet helemaal bij op me gemak voelde.

    Thomas
    "ja, daar kunnen we ook nog naar kijken"zei hij en we wandelen wat verder en zien dan al mensen de koffer aan land slueren."Ik denk dat de koffers al gepakt worden,, daar kunnen we dan straks nog tussn kijken."zei hij dan en ik knikte'zullen we maar aan de andere kant beginnen?'zei hij ,gelukkig was het niet de kant van die beelden."Is goed."mompelde ik


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Collin
    Ik knik even en begin dan rustig te lopen naar de andere kant van het eiland en ondertussen kijk een beetje om me heen. "Ging je op vakantie?" vraag ik dan om een gesprek te beginnen.

    Thomas
    "Ging je op vakantie?" vroeg hij na een tijdje rondzoekn."Ja,ik ging hier naartoe om wat te schrijven over de cultuur van de mensen in chilli,maar ben dan uiteindelijk hier tercht gekomen."mompelde ik."En jij?"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Collin
    "Ik ging op wereldreis. Dit zou mijn 3e land worden, maarja, ik ben nu toch ergens anders beland dan ik in chili" zeg ik dan en ik wandel rustig verder en kijk om me heen.

    Thomas
    Hij zei dat hij op wereld reis was,ik zuchtte."Waarvoor zouden ze dat vliegtuig nodig hebben?"dacht ik luidop


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Collin
    "waarvoor zouden ze dat vliegtuig nodig hebben?" vraagt hij zich dan luidop af. "Ik heb geen idee, ik hoop niks ernstigs" zeg ik dan. Ondertussen ben ik nog niks bruikbaars tegen gekomen en loop verder.

    [klik. Dit is een foto van Easter Island.. blijkbaar zijn er dus wel bomen te vinden.... maar het is volgens mij wel echt een groot eiland xD]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 23:30 ]

    (Hmmm die zijn vast dan heeel op het verste plekje van waar wij zitten )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [haha, moeten ze ff doorlopen haha. Maar ik ga naar bed. Weltruste =)]