• Mijn story ghehe :$

    Ik heb nu 1 week school achter de rug en er zit een leuke jongen in mijn klas. Vorig jaar vond ik hem al leuk uit zien enzo. Maar vrijdag kwam ik dus uitschool en kreeg ik een mention dat hij me followde, dus ik followde hem back. Daarna stuurde hij mij gelijk een DM en begon hij: "Jij speelt toch ook gitaar?" ik: "jaaa". Uiteindelijk bleek dat we dezelfde gitaar leraar hadden, dus heel gesprek over gitaar. Later vroeg hij mijn nummer voor whatsapp, omdat dat makkelijker praat. Dus zaten we op whatsapp en toen begonnen we gewoon te praten en hebben we heel de avond gepraat. Vandaag ook weer en nu hebben we volgend weekend afgesproken en ik zie hem maandag weer op school, maar ik ben zoooooo blij!!!!!!!


    Alleen hij hoort bij de populaire en ik dus niet. Maar ik ben soort van bang voor zijn vrienden groep hoe zij zullen reageren.. Ik ben denk ik maandag best verlegen tegen hem en zal dan niks kunnen zeggen en best onzeker..Blij en onzeker tegelijk :(

    If he likes -really likes- you, he doesn't care about his friends that much.


    SLOAN.

    Tribbiani schreef:
    If he likes -really likes- you, he doesn't care about his friends that much.


    Life is full of fake people

    Tribbiani schreef:
    If he likes -really likes- you, he doesn't care about his friends that much.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hmm, ik herken het. Mijn vriendje is ook een van de 'populairen' en ik ben dat absoluut niet, maar buiten school is hij heel anders en ik zit dan ook niet bij hem op school. Veel plezier, en als het echt iets is dan maakt dat helemaal niets uit :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    okee dankjewel voor jullie reacties en ik hoop dat het goed komt!(yeah)

    Ugh, mensen zouden wat minder in populair - niet populair verhoudingen moeten denken. Je praat jezelf nog es een minderwaardigheidscomplex aan door die onzin.


    No growth of the heart is ever a waste

    wel have fun (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."