• Ik heb echt zo'n haat aan mensen die zeggen dat je bij paardrijden niets anders moet doen dan op een paard zitten. In het tweede leerjaar (groep 4 denk ik) vroeg mijn vriendin wat ik deed van sporten. Ik zei paardrijden en toen zei zij dat het niet een sport is enzo. Maar ik ging er tegenin door te zeggen dat het wel een sport is omdat ze het paardensport noemen. En toen zei ze: 'Ze noemen het wel sport maar eigenlijk is het alleen maar op een paard zitten.' En vandaag de dag rijdt zei ook paard en geeft ze éíndelijk toen dat het eigenlijk heel vermoeiend is enzo.
    Ik haat echt mensen op het moment als ze zeggen dat het niets anders is dan op een paard zitten maar dan zeg ik altijd: 'Dat denk jij tot als je zelf op een paard rijdt.' :8

    Ik snap dat het moeilijk te geloven is maar toch is het best wel vermoeiend(cat)
    Ik haat niet zo'n mensen maar ik erger me er gewoon aan

    [ bericht aangepast op 7 aug 2009 - 22:30 ]


    Only losers can act the way you do

    Om eerlijk te zijn is dat ook mijn gedachte? Maar ik ben onervaren in vergelijking met paardrijden, ik vind paarden doodeng, hou er niet van, dat is dus de reden hoe ik er zo over denk, omdat ik het niet ken.
    Dat is mijn eerste indruk, en nu nog steeds.
    :')


    -

    Precies, zo heb ik er ook altijd over gedacht ik heb 7/8 jaar paard gereden [nu niet meer omdat er nergens een fatsoenlijke plaats om te rijden is hier in de buurt] en mijn vader en mijn broer zeiden dat vroeger ook altijd. Terwijl je bij paardrijden waarschijnlijk behoorlijk in de buurt komt bij het zelfde aantal spieren dat je aanspant als bij bijvoorbeeld seks. Ja ik weet dat dat een retard vergelijking is maar zo krijgen mensen wel een beetje inzicht hoe veel energie en spier en kracht verbruik dat eigenlijk wel niet kost. En al helemaal als je er langer als 1 uur op zit.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja inderdaad, ik heb zelf denk ik 2 jaar paard gereden, door omstandigheden niet lang. Ik mis het echt. Maar back to the point; ik moest meehelpen met een vriendin een sport te zoeken en zij vond paardrijden ook leuk, dus wij naar die moeder en paardrijden voorstellen. komt zij aan 'ja,maar paardrijden is niet echt een sport, het paard beweegt meer dan jij zelf, jij zelf doet bijna niks, toch?' en ik merkte er dus op terug dat het best vermoeiend is en juist wel veel beweegt. Maar zij weigerde het te geloven, dat is echt klote.


    your eyes are like stars in the night.

    Dat denk ik ook eigenlijk :')


    -

    Dat dacht ik ook tot een vriendin van mij tijdens gym het tegendeel bewees door haar been aan te spannen en mij erop te laten stompen. Mijn god, die spieren waren hard :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik geef je gelijk ...

    Ik doe niet aan paardrijden,
    Maar volgens mij is dat gewoon een sport als een ander.
    (nerd)


    A. ikmisje.

    Het is zeker een sport!
    En nog meer door dat klere eind rijden naar die manege de hele tijd.
    Maar ik doe het nu al 6 jaar.
    En ik blijf deze sport doen!;p


    Fight for love in this colour revolution.

    Ik denk juist het zelfde aan u vriendin ^^ Maar toch heb jij gelijk,ook al denk ik daar niet zo over. Maar ik zal dat toch nooit te weten komen want ik heb bang van paarden [a]"

    Ach laat die mensen toch wij weten wel beter :Y)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Me2, ik ben meestal vrij moe naar een uurtje rijden. Maargoed, ik vind het geweldig om te doen^^.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb intotaal 8 jaar paard gereden en in het wel degelijk een sport. Vooral een heel intensieve sport :Y)


    ~

    Als kind wou ik zo graag paardrijden!

    Maar ik mocht niet van mijn ma omdat ze dacht dat ik eraf ging vallen dood ging gaan >. <(zaagt ze atlijd over dat verhaal van Roos enz...)

    Maar bij mijn pa heb ik dat mogen doen en damn dat was moeilijk :o

    Ik had het gevoel dat ik elk moment er kon afvallen:o

    Maar paardrijden is ook een sport

    [ bericht aangepast op 7 aug 2009 - 23:09 ]


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Ik rij zelf geen paard maar mijn zus wel. Hoewel mijn papa daar niet zo blij mee is omdat hij iemand kende die daardoor iemand is kwijtgeraakt (mijn mama mocht daarom geen paard meer rijden van papa)Maar ze zegt wel eens dat het echt een sport is en best vermoeiend.


    Everyone smiles in the same language.

    Ik reed 6 jaar maar moest stoppen ivm mijn enkel. En ik geef je gelijk, mensen die dat zeggen zijn gewoon kansloos en weten niet wat het inhoudt. o_o


    You move me ......... Kurt