• Een vriendengroep gaat op vakantie naar Chili, maar onderweg word hun vliegtuig gekaapt. Iedereen moet uit het vliegtui springen, anders worden ze neergeschoten. De mensen stranden op Paaseiland, waar te weinig eten niet het enige is waar ze zich zorgen over moeten maken. Want er dwalen geesten rond, en de beroemde beelden zijn niet altijd zo normaal.....



    -Schrijf niet teveel voor een ander, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    -schrijf met lees en ademhalings tekens.
    -als ik niet aanwezig ben op deze rpg moet tegene met de laatste post het nieuwe topic openen.
    -geen ruzie maken off-topic.
    - als je iets zegt wat niet bij de rpg hoort, doe dat dan tussen haakjes ()[]{}
    -Je mag fantasie gaven hebben, zoals geesten zien of aura's.


    als je een nog rol wilt maken, klik dan hier

    Rollen:

    Meisjes
    -Alexa Esmee Bailey~vriendengroep-Mismi
    -Keniya Jazmyn Yuo~vriendengroep-PainEnds
    -Ann Maho~vriendengroep-GeverfdeDame
    -Eleonora Deborah Fay Cole~Vrienden groep- JustMx1D
    -Yayani Jefferson~tourist-General
    -Kate Skye Woods~vriendengroep-HurtedHeart
    -Rachel Pennyworth~Stewardes-Avengers
    -April Justice~woont op het nabij gelegen Pinkstereiland-RememberYoux



    Jongens
    -Alex Connor~tourist-Mismi
    -Thomas Henglinston~tourist-Nyan
    -Gereserveerd door Pineaples
    -Jason Samuel Green~woont al op het eiland- JustMx1D
    -Collin ~Toerist -Mimsi

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 13:12 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ann

    Even verder op zag ik wat mensen lopen, en ik rende er naartoe. 'haay'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Collin
    Ik zie verderop ook wat bomen staan, maar daar hebben we nu niks aan, tenzij er een koffer is met allemaal bijlen erin. Dan hoor ik achter me een meisje gedag zeggen "haay" zegt ze en ik draai me om. "heej" zeg ik dan.

    Thomas
    'haay' hoorde ik achter me en draaide me om,een meisje met blauwe lokken in haar haar stond er."Hoi."zei ik dan,ze zach er ook jonger uit dan me.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ann

    'eh, ken ik jullie al? Ik ben Ann' zei ik.

    (ik ga eten)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [eetse =)]

    collin
    "mij ken je denk ik nog niet." zeg ik dan. "Ik ben Collin" zeg ik dan. "Ik was een eindje verderop beland" zeg ik er nog achteraan.

    Thomas
    Ze stelde haar voor als Ann,ik had die naam hier al gehoord."Ik ben Thomas,ik weet niet of je dat al wist."zeg ik ok mijn zin klonk raar...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ Oke ik was de afgelopen dagen weg, kan iemand vertellen wat er allemaal in dit topic is gebeurt? (: ]


    Trust me. I'm the doctor

    [nou nog niet zo heel veel :p we zijn nog steeds bij hetzelfde stukje haha xD ik heb een nieuw personage, collin en die gaat nu met Thomas en Ann zoeken naar iets brandbaars voor een vuur :p. Ik sta nog altijd vast met Alexa en Jason, die nog altijd haar koffers aan het pakken is xD:p dus veel hb je niet gemist haha]

    April
    'Ik kan misschien aanvoelen waar-' mijn stem stokte door iets wat ik voelde. 'Niet meteen kijken, maar er staat iets naar ons te kijken.' fluister ik.
    [stond bij Thomas enzo.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Thomas
    'Ik kan misschien aanvoelen waar-'hoorde ik naast me,ohjaa April was er ook nog.'Niet meteen kijken, maar er staat iets naar ons te kijken.'fluisterde ze,maar alkennende ik,had het verkeerd versaan en keek om."Ik zie niks."mompelde ik dan.

    (lol thomas is zo ik in dit stukje xD )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Collin
    Een meisje zegt ons dat er iets naar ons staat te kijken en dat we niet meteen moeten gaan kijken. Thomas kijkt meteen om "ik zie niks" mompeld hij dan. Ik kijk om me heen en zie ook (nog) niks. "ik zie ook niks." zeg ik dan.

    April
    Ik moet moeite doen om Thomas en Collin niet weg te schieten met een beetje aardesturing. Mooi, het "ding" weet dat wij weten dat het er is. En dus schiet het op ons af. Ik probeer kalm te blijven, en sluit ons in in vier muren. 'Ik weet dat het niet handig is, maar het is beter zo.' sis ik. Ik had het nu even zo gehad. Ik hoorde buiten scherpe klauwen die tegen de muren krasten. Ik zuchtte. 'We zitten hier nog wel even.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Wáár moet ik klikken als ik nog een rol wil aanmaken? p;
    Enenenen, is er misschien een rollenstory of -topic ofzo?]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 13:53 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140071


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    CatEyes -> GeverfdeDame


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.