• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    Ik pak zijn goede schouder beet en draai hem naar me toe. 'Je hebt er niemand mee om woedend tegen ze te doen. Het is juist de kunst rustig te blijven, koel en een plan te verzinnen.' Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. 'Wij hebben allemaal meer aan mensen die fit zijn om te kunnen ontsnappen. Drie van ons zijn al halfdood, waarvan 2 jongens. We kunnen daar niet nog een jongen voor gebruiken.' Ik kijk hem aan en laat hem weer los. Ik stop het zalje in mijn broekzak en kijk hem aan. 'Ze aanvallen is de domste actie. Echt. Het verergerd alles alleen maar. Niet alleen voor jouw, ook voor ons.' Ik glimlach zwakjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Dat begrijp ik," zei ik rustig.
    "Moet je eens iets weten? Ik heb Anorexia gehad. Ik heb daardoor zulke zware jeugd gehad, dat ik mezelf een optimist kan noemen nu. Ik wil jullie helpen omdat ik al van twee personen martelingen heb gevraagd. Ze Zijn niet mals hier. Dus ik wil proberen samen iets te bedenken."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik glimlach even en kijk hem aan. 'Mooi. Welkom in het team,' grinnik ik. 'Dat nu pas bestaat uit ons twee, maar iedereen doet waarschijnlijk wel mee, dus dat komt wel goed,' zeg ik even met een grijns en kijk hem aan. Even blijf ik hem zwijgend recht in zijn ogen kijken, maar kijk dan weer weg. 'Zullen we terug naar de slaapzaal? We mogen hier eigenlijk ook niet komen.' Ik kijk hem even aan en glimlach kleintjes. Ik steek mijn handen in mijn broekzak en kijk hem weer even aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    " Sure," zei ik en stak mijn hoofd om de hoek om te luisteren. Ik hoorde voetstappen, dus duwde Amy snel een van de douches binnen. Ik legde één vinger op mijn lippen om duidelijk te maken dat ze moest zwijgen. De voetstappen kwamen dichterbij, maar stierven ook weer weg.
    Ik stapte de douche uit en liep voor Amy uit terug naar de slaapzaal.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik kijk hem verbaasd aan, maar zwijg dan toch. Dan loopt hij ineens weg en ren ik achter hem aan. Ik loop dicht achter hem aan. Ik ben best bang. Opgelucht open ik de deur van de slaapzaal en trek Luke ook mee naar binnen. Ik loop naar mijn bed en ga daar op zitten. Ik kijk naar Luke en glimlach even naar hem. Dan ga ik tegen de muur aan zitten en blijf naar Luke kijken. Hij had dus anorexia gehad... Niet iets dat je zou verwachten. Ik glimlach even naar hem en kijk dan om me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    Ik glimlach terug en loop weer naar haar toe.
    "Heb je ooit iets gezien dat lijkt op wisseling van de wacht?" vroeg ik. "Oh en kun je me ook aan de rest voorstellen die je kent?"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik kijk Luke aan en glimlach even. 'Nee, geen idee. Zoals ik al zei heb ik alleen maar op bed gelegen.' Ik zucht even en trek mijn knieën op. Ik wilde hier zo snel mogelijk weg. Ik kijk hem aan. 'Mensen die ik ken? Ik ken alleen Grey,' mompel ik en sla mijn ogen neer. 'Maar ik weet niet waar hij is.' Ik kijk even naar het lege bed naast me en dan weer naar Luke en glimlach kleintjes. Grey... Waar was hij?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Oh oke, we moeten langer wakker blijven. Kom je mee? Ik ga nog eens naar Naomi En Ian en ik heb geen zin om je te laten zitten hier. Dus, kom je?" zei ik en stak mijn hand naar haar uit.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik kijk hem aarzelend aan. 'Maar als ze ons betrappen krijgen we weer straf.' Ik kijk Luke aan. 'Ik wil het niet weer,' fluister ik en bijt op mijn lip. 'Waar zijn ze?' Ik kijk hem aan en sla mijn ogen even neer. Misschien was het goed om mensen te ontmoeten dus neem ik zijn hand aan en trek mezelf overeind. Ik sta wel heel dichtbij hem, dus zet ik vlug een stap achteruit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    Ik grinnikte toen ze snel en blozend een stap achteruit zette.
    "Ze zijn in de ziekenzaal. Ik pas wel op hoor we zoeken wel een route langs de danszalen dat we ons kunnen verstoppen in het geval dat." zei ik. En liep naar de deur. Ik keek weer om het hoekje en keek even de gang door. Niemand.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik kijk hem aan en knik even. 'In de ziekenzaal? Hebben ze die?' Ik kijk even naar de jongen die er ook heel erg slecht uitziet. 'Moet hij dan ook niet daar naar toe?' Ik ga dicht achter Luke staan en kijk ook om het hoekje. Er is niemand. Ik pak zijn hand en stap de gang op. Ik was nog niet zovaak buiten geweest, dus ik zou de weg ook echt niet weten. Daarom kijk ik hem afwachtend aan. 'ik weet niet waar we heen moeten.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ben er weer! :) En Ian is aan de beurt! :) ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Demi1309 schreef:
    Ian Silvas

    Ik lach. 'Niks meer vragen he?' ik schud lachend mijn hoofd. 'En wie zegt dat het voor jouw is?' Ik grinnik even en sluit mijn ogen. 'Maar het is leuk ja.' Ik lach en kijk Nasr het plafond die ik nu wel goed kende. Ik zucht even diep. Hoelang zouden we hier nog moeten zitten? Kwamen we uberhaubt ooit vrij?

    [ik ga slapen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    Ik greep haar hand en trok haar achter me aan. Ik liep richting danszalen.
    "Ze liggen daar omdat Naomi een longoperatie heeft ondergaan." zei ik fluisterend. Als rennnend zonder enig geluid te maken liepen we door de kille gangen. Ik zag de eerste danszaal opdoemen. Ik keek naar de deur en hoorde een geluid en trok Amy mee naar binnen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Demi1309 schreef:
    (...)


    [Oeps, haha]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp