• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - [q]LostMagic

    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 16:38 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ( Zal ik een awkward situation maken ? :3 )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ja hoor is goed :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Ik open rustig mijn ogen en frons als ik tegenover mijn eigen bed lig. Ik draai me rustig om en zie dat ik in de armen van Jonathan ligt.
    Snel kijk ik even onder de deken, kleding check.
    Gelukkig, niks gebeurd hoop ik dan. Ik stap rustig het bed uit en probeer hem niet wakker te maken wat een beetje moeilijk gaat, ik kijk even in de spiegel en vloek binnensmonds. Een zuigzoen. Lekker.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ik voel wat beweging. En ik word langzaam een beetje wakker. Ik wrijf in mijn ogen en zie dan Rachelle staan. 'Goedemorgen,' mompel ik. Ik zie haar in de spiegel kijken, waar kijkt ze naar? Ze zegt wat binnenmonds. 'Wat is er?' ik heb echt geen idee wat er gisteravond is gebeurd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    'Goedemorgen,' hoor ik Jonathan mompelen en ik bijt op mijn lip. 'Wat is er?' vraagt hij dan en ik draai me om terwijl ik een hand even op de plek slaat. Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. Als ik een rood plekje in zijn hals zie slaak ik een zucht. 'Ehm, jij was niet zo makkelijk..toch?' en verplaats moeizaam mijn hand.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ik kijk haar aan en zie dat ze haar hand verplaatst. Ik sta op en ga naar de spiegel. Ik zie een zuigzoen in mijn nek. 'Hmm... misschien heb jij het me ook wel niet heel erg makkelijk gemaakt?' zeg ik met een lachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Ik heb crossed geleend!

    Ik heb hem hier thuis liggen :Y) alleen ben er nog steeds niet in begonnen XD en ik denk niet dat het ook dit keer gaat gebeuren. Ik lees op het moment tótáál niet. 0.o o okeeee ^^]


    Damn.. En fallen in love is hier bij mijn bibliotheek te leen XD Ruilen?


    Don't be like the rest of them, darling

    [Graaaaaagg :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Ik grinnik even. 'Ik heb blijkbaar zo mijn trucjes.' zeg ik en haal mijn schouders op.
    Ik kijk hem even aan en ga er dan overheen. 'Ik weet niets meer..jij?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ik schud ook mijn hoofd, 'Maar zo te zien aan die plekken in onze nek.. is het niet tegen gevallen,' zeg ik met een lach. 'Een engel en een demon, hoe ironisch.' ik laat mezelf weer op mijn bed vallen. 'Of het was zo erg dat we het gewoon verdrongen hebben.' we hebben in iedergeval onze kleren nog aan. Ik mijn trainingsbroek en zij haar zijden jurkje. 'Wat denk jij? Was het goed of erg?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Ik begin even te lachen. 'Zullen ze erg blij mee zijn.' zeg ik doelend op het engelen en demonen gebeuren.
    Ik laat even een lachje vallen. 'Hmm, aan mij zal het niet liggen. Dus ja.' zeg ik dan schouderophalend. Ik kijk hem aan met een grijnsje. 'Of twijfel je gewoon aan jezelf?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {Ik ga zometeen even hardlopen :3 Ughh.. Waarom moet mijn broertje zonodig mee..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jonathan Fields
    Ik sta met een lachje op, ik ga voor haar staan. 'Ik twijfel niet aan mezelf, maar jij lijkt wel aan mij te twijfelen,' zeg ik dan. Ik kijk haar aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik kijk Jake aan, 'Hmm.. laten we beginnen met abduction. Kunnen we die andere daarna altijd nog doen als we daar zin in hebben,' zeg ik glimlachend. Tot nu toe heb ik nog steeds mijn weddenschap vol gehouden, maar nu ik zo naakt bij Jake zit terwijl hij ook naakt is. Het blijft lastig op dat soort momenten. Als we onder de douche hadden gestaan.. hmm.. dan zou mijn weddenschap al verloren kunnen zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Ik lach even, 'En vanwaar denk je dat ? ' zeg ik terwijl ik hem even prik. Ik grijns en kijk hem aan. 'Voor zover ik weet heb ik dat niet gezegd.' zeg ik dan onschuldig.


    The duty of youth, is to challenge corruption.