• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - [q]LostMagic

    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 16:38 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [JAAAAA :3 Fallen :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    [fallen gelezen? xd]


    {Jesss.. En het boek daarna en het boek daarna :Y) Heb ze alle 3}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik heb fallen, kwelling en passie gelezen. Maar nog niet fallen in love, en het deel daarna. :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik heb er maar 2 :(]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ik ook nog niet.. Ik wil die laatste.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Leslie Day
    Ik heb mijn armen gestrekt en val gewoon recht naar beneden. Als in een soort kruis. Ik voel dat de lucht om me heen verandert. Ik glimlach. Dan voel ik het water om me heen. Ik heb mijn kleren nog aan, maar dat boeit me dus echt helemaal niets. Ik kom boven water en Jake zwemt naar me toe en houdt me vast. Ik kijk glimlachend naar hem. 'Dat was echt geweldig.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik lach en pak haar hand. Ik sleur haar mee door het water naar een strandje er niet ver van. Ik had alles goed uitgezocht. In de rotsen aan de zijkant is er en trap gehouwen die naar het strandje leid vanaf het huis.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij pakt mijn hand en trekt me mee. Ik lach en we komen aan op een strandje. Ik zie dan dat er een trap is gehouwen in de rotsen zodat we terug naar het huis kunnen. Ik trek Jake er mee heen en loop de trap op. We komen weer bij het huis aan en ik doe de deur open. 'Ik ga even douchen,' zeg ik dan met een glimlach. 'Ga jij ook douchen?' vraag ik dan aan hem. Ik ben helemaal doorweekt door het water. Mijn kleren kleven aan me, hoewel mijn broek toch al helemaal aansloot. Maar mijn shirt zit nou ook helemaal aan mijn lijf.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet nog beginnen aan Passie, die ligt nu in de kast :Y)]
    Lily
    Het leek wel dat de situatie er voor zorgde dat de kus veel meer met passie was, veel hartstochtelijker.
    Éen van mijn handen rustte op zijn wang, terwijl ik met mijn andere hand zijn shirt vastpakte en Damon dichter tegen me aan trok.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jake Sadler
    'Bedoel je samen?' vraag ik en bijt even op mijn lip. Ze ziet er echt hot uit zo. Anders ook maar nu helemaal.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Damon

    'Je weet dat dit niet slim is in een lokaal he?' Prevel ik grijnzend, dat om de reden dat de deur open was en er zo mensen binnen konden wandelen en ons kussend op de grond konden zien zitten. Nogtans kuste ik haar terug terwijl ik mijn ene hand op haar rug legde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik moet lachen, ik zie hem naar me kijken. Ik herken de blik in zijn ogen. 'Tenzij je apart wilt douchen?' zeg ik met een lichte grijns.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Ryan

    'Dat is erg slim' Zeg ik lachend, 'Ik ben benieuwt hoe de leraar erop gaat reageren, hopelijk rennen ze niet zo snel weg'


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    ''Er wordt hier toch geen les gegeven,'' prevelde ik tegen zijn lippen. Mijn mondhoeken krulden omhoog en ik opende mijn mond een stukje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sarah Dillens
    'Ja de lol zou er anders snel af zijn als ze het op rennen zetten. Pretbedervers.' grinnik ik.

    Jake Sadler
    'Nee samen is goed!' zeg ik snel... iets te snel. Ik kijk blozend naar mijn voeten. 'Tjees ik bloos te veel. Ik haat het.' mopper ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'