• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Berna Casillas


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Dat is het punt, dat is het daar nooit.. En ik sta alleen. D: Moet de zaak voor het eerst afsluiten ahfjlreg omg, sowieso dat ik 100 dingen fout ga doen.

    Alleen afsluiten? Omyyy, dat heb ik nog nooit gedaan, I wish you the bestttt en ik zal je wel smsen en zo, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    (...)
    Alleen afsluiten? Omyyy, dat heb ik nog nooit gedaan, I wish you the bestttt en ik zal je wel smsen en zo, hahaha.

    Ja omg, ik vind dat echt kut. Want er staan ook beveiligers buiten dan en die moeten dan teringlang wachten op mij. -__- Yaay! =D


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ja omg, ik vind dat echt kut. Want er staan ook beveiligers buiten dan en die moeten dan teringlang wachten op mij. -__- Yaay! =D

    Omygod, lolll. Bedoel je met afsluiten trouwens het geld natellen? Want dat moet ik wel altijd alleen doen, of bedoel je de deuren afsluiten, lichten uitdoen?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    (...)
    Omygod, lolll. Bedoel je met afsluiten trouwens het geld natellen? Want dat moet ik wel altijd alleen doen, of bedoel je de deuren afsluiten, lichten uitdoen?

    Ja alles dus. Geld tellen, alles afsluiten, wasstraten afsluiten, deur op slot done etc etc. En dan moet dat ook nog in een bepaalde volgorde omdat je, als je bvb eerst het sigarettenluik met zo'n elektronisch ding dicht maakt, je een bepaalde kamer niet meer in kan en goddamnit I'm screwed. :') Maar mijn baas kwam eergisteren de sleutel brengen en zei dat hij vertrouwen in me had.. :')


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ja alles dus. Geld tellen, alles afsluiten, wasstraten afsluiten, deur op slot done etc etc. En dan moet dat ook nog in een bepaalde volgorde omdat je, als je bvb eerst het sigarettenluik met zo'n elektronisch ding dicht maakt, je een bepaalde kamer niet meer in kan en goddamnit I'm screwed. :') Maar mijn baas kwam eergisteren de sleutel brengen en zei dat hij vertrouwen in me had.. :')

    Omygod, succes. HAHA. Ik ga nu even je awesome hoofdstukje lezen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    (...)
    Omygod, succes. HAHA. Ik ga nu even je awesome hoofdstukje lezen.

    Thanks! Ik sms jou wel om hulp als ik er niet uitkom ;___: En awesome! :9~


    ars moriendi

    Hollaa! Daar zijn we weer


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    En ik ben weer weg naar feest! Doegg <3


    ars moriendi

    Doei Claire, veel plezier (:

    Bye girl.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hi girls, ik ben weer thuis van het slapen bij mijn vriendin (nouja, slapen, 4 uurtjes maar, maar toch) en ik heb gister mijn laatste werkdag gehad. ^^ Dat betekent dat ik vaker online kan komen!


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Hoe gaat het met jullie?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Artistique schreef:
    Hoe gaat het met jullie?

    Gaaaat goed, haha. Ben Degrassi aan het kijken. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Amy, jouw profielfoto :3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Amy, jouw profielfoto :3

    Op Q? Hahahahaa. Sterekkkkkk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.