• Ik wil een story schrijven maar aangezien ik heel snel geen inspiratie heb zou ik met iemand willen schrijven..
    ik zou graag een story schrijven over onbekende personen, beetje fatasie en drama maar tegenlijk ook romantisch maar als jij andere ideeen hebt wil ik ze ook wel gebruiken.
    Als je geeintereseerd bent kan je me altijd pb'en, dan kan ik eventueel een story lezen om te weten wat jouw schrijfstijl is.

    Alvast bedankt.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 18:31 ]

    Ik ben eerder benieuwd naar jou schrijfstijl.
    Schrijf je gedetailleerd, in 3e pers verleden tijd, zonder al te veel spellingfouten, dan lijkt je schrijfstijl een beetje op die van mij. Ik vind fantasy / drama / romantiek samen wel tof trouwens.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Ik ben eerder benieuwd naar jou schrijfstijl.
    Schrijf je gedetailleerd, in 3e pers verleden tijd, zonder al te veel spellingfouten, dan lijkt je schrijfstijl een beetje op die van mij. Ik vind fantasy / drama / romantiek samen wel tof trouwens.

    Ik schrijf af en toe gedailleerd, als ik echt m'n best doe, schrijf het liefst wel in verleden tijd. Tja schrijffouten, heel af en toe heb ik daar wel problemen mee.

    LovingJobros schreef:
    (...)
    Ik schrijf af en toe gedailleerd, als ik echt m'n best doe, schrijf het liefst wel in verleden tijd. Tja schrijffouten, heel af en toe heb ik daar wel problemen mee.


    Zou ik misschien iets van je kunnen lezen zodat ik kan zien of het zou kunnen gaan werken? Er staat wel een story en wat one shots op mijn profiel.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Zou ik misschien iets van je kunnen lezen zodat ik kan zien of het zou kunnen gaan werken? Er staat wel een story en wat one shots op mijn profiel.

    Ik heb heel lang niet geschreven, ik denk zo'n jaar nietmeer en in dat ene jaar ben ik zegmaar '' wijzer'' geworden, ik heb meer stories gelezen en ik kan me beter uiten op ''papier''. Ik kan nu wel even proberen om een one shot te maken zodat je weet hoe ik schrijf.

    LovingJobros schreef:
    (...)
    Ik heb heel lang niet geschreven, ik denk zo'n jaar nietmeer en in dat ene jaar ben ik zegmaar '' wijzer'' geworden, ik heb meer stories gelezen en ik kan me beter uiten op ''papier''. Ik kan nu wel even proberen om een one shot te maken zodat je weet hoe ik schrijf.


    Ahh oke, ik snap het. Dat zou wel fijn zijn ja, als je dat wil ;]
    ~ben eten

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 18:55 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik wil opzich wel. Ben nu wel al bezig met twee verhalen dus weet ik niet of ik veel kan schrijven....
    maar ik zal even links geven:

    http://www.quizlet.nl/stories/92600/thoughtsepic-saga/

    en

    http://www.quizlet.nl/stories/94116/when-a-stranger-calls/

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 19:38 ]


    We're all damaged in our own way, nobody is perfect. ~Johnny Depp~