• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Berna Casillas

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

VanDerVaart schreef:
    (...)
    Hier was het de hele dag mooi weer, alleen aan het begin van de avond begon het even te regenen

ik woon weer in dat stomme Friesland :(

~

Aurelius schreef:

Bij Idols was ik zo weg van Boris, omg hij moet terug komen in de muziek wereld!

Die ken ik nog wel. Een beetje saai vond ik hem. Ik was voor Maud.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Stuttgart schreef:
    (...)

ik woon weer in dat stomme Friesland :(

Arme schat :(
    Kom in Rotterdam wonen (A)

Aurelius schreef:

Kennen jullie deze nog?

Dat was echt mijn jam.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Criska schreef:
    (...)

Die ken ik nog wel. Een beetje saai vond ik hem. Ik was voor Maud.

Je hoort echt niks meer van die gasten
    Alleen van Jim en Jamai van de eerste Idols

Over één week is deze van mij (cat)

@Charissa; Maud is net bevallen van een baby maar dat is alles wat ik van haar weet. Ik ben er eerlijk gezegd ook niet zo in geïnteresseerd. Sowieso was dat een matig seizoen.

Criska schreef:

Over één week is deze van mij (cat)

@Charissa; Maud is net bevallen van een baby maar dat is alles wat ik van haar weet. Ik ben er eerlijk gezegd ook niet zo in geïnteresseerd. Sowieso was dat een matig seizoen.

1e seizoen was het leukste
    2e ging nog wel, maar daarna moesten ze echt stoppen

En die tas is leuk (:

[ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 22:54 ]

VanDerVaart schreef:
    (...)
    Arme schat :(
    Kom in Rotterdam wonen (A)

graag(A)

~

Maareh, ik ga Big Fat Gypsy Wedding kijken. Heerlijk stiekem wil ik ook zo trouwen. Sexy jurkjes :')

Stuttgart schreef:
    (...)

graag(A)

Of in Z'meer ^^

Criska schreef:
    (...)

Of in Z'meer ^^

Koop ik daar ook een huisje en dan de ene week rotterdam andere week zoetermeer:Y)

~

Did anyone saw Awkward?

Normal girl at day, Catwoman at night.

Stuttgart schreef:
    (...)

Koop ik daar ook een huisje en dan de ene week rotterdam andere week zoetermeer:Y)

Heb je geld teveel ?? haha

Aurelius schreef:
    Did anyone saw Awkward?

Nope

VanDerVaart schreef:
    (...)
    Heb je geld teveel ?? haha

nee xD maar dan koop ik wel een tentje.endan de ene week in jou tuin en de andere week in Deem haar tuin xD

~