• heey, laatst had ik een idee voor weer een story, maar ik vraag me af of de plek waar het zich afspeelt wel een goed idee is...

    het verhaal (ik verklap niets, enkel ongeveer waar het over gaat)
    Riley is gevlucht van Victoria tijdens het beslissende Victoria VS Edward-gevecht, en komt terecht in ... (stad, ik had gedacht Gent, omdat het me leuk leek om het zich af te laten spelen rond plekken die de meeste mensen kennen) en besluit om weer een vampierleger te creeëren, om wraak te nemen, en deze keer pakt hij het volledig anders aan...


    het is dus een vampierverhaal. (Duhuh)
    ik heb ook nog wat rollen nodig voor het leger(15- 25 mensen)
    indien geïnterreseerd, vul in:

    ~doen of niet doen + waarom wel/niet?
    ~titel?
    ~naam? (voor én achternaam, het mag Engels maar het mag ook Nederlands, Chinees, West-Vlaams, whatever je allemaal in Gent tegenkomt)
    ~vanwaar je vandaan komt? (bv, Gentbrugge)
    ~verleden? (bv, gewone scholiere, woont daar, relatie met ouders en vrienden, hoe ze op school/werk is)
    ~wanneer vampier geworden? (bv, 26 dagen nadat Riley in Gent is gekomen)
    ~waarom door Riley uitgekozen? (bv, 'hij zag een mooi meisje en vond die goed als 'lokaas' om andere mensen te lokken)
    ~hoe oud? (liefst tussen 14 en 29 jaar)
    ~heb je een kracht? zoja, welke? (niet allemaal telepatisch, toekomst voorspellen of jager)
    ~ben je langs Riley's kant of niet? waarom wel/niet? (bv, personage is langs Rileys kant, omdat ze zijn wraak terecht vind. !!!!! Niet allemaal omdat ze een crush op hem hebben en als het is omdat je hem niet vertrouwt, gelieve er een reden voor te geven!!!!)
    ~werk/studie? welke? (bv, student dierengeneeskunde aan hogeschool, middelbare scholier die Economie/wiskunde volgt of werkt hier of daar)
    ~hobby's? zoja, welke?
    ~likes?
    ~dislikes?
    ~3 favoriete dieren? (noot: ik kies er dan zelf een van de drie, die bepaalt dan je jaagpatroon. en nu niet allemaal voor bergleeuw of wolf kiezen, herbivoren hebben ook een 'jaag'patroon)
    ~UIterlijk + foto?




    belangrijk: ik kies niet de eerste, maar de beste!

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 17:00 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Sorry ik zou je wel willen helpen maar ik hou niet zo van twillight verhalen


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    hm :/ iemand anders?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    ~het verhaal is een heel leuk idee, maar ikzelf zou het toch in amerika laten afspelen, of een land buiten nederland/belgië. dat vind ik zelf altijd leuker. voor een vampierverhaal zijn bossen, bergen en kou altijd wel leuk. -vind ik zelf dan.
    ~titel: Ruthless Revenge.
    ~naam: Romania Tormented
    ~vanwaar je vandaan komt: een klein eiland in de stille oceaan.
    ~verleden: moeder is overleden. vader is een ontdekker/onderzoeker van dingen in warme landen. Romania is opgegroeid op het eiland en leerde praten en jagen van haar vader. ze kan niet lezen/schrijven en haar beste vrienden zijn de dieren op het eiland. ze denkt dat ze alleen op de wereld is, samen met haar vader.
    ~wanneer vampier geworden? tijdens de reis van Riley van Amerika naar ... ze is als eerste verandert.
    ~waarom door Riley uitgekozen? hij voelde zich niet veilig, en wilde zo snel mogelijk een zo onopvallend mogelijk slachtoffer veranderen, en Romania is knap.
    ~hoe oud? zestien
    ~heb je een kracht? ja, ze kan een soort van 'verschijnselen', net als in harry potter dus. alleen dan maximaal 100km. misschien is het een idee dat ze dit nog moet ontwikkelen?
    ~ben je langs Riley's kant of niet? ze weet het niet, riley verteld haar in het begin niks over de wraak en ze heeft behoefte aan steun, nu dat ze de 'grote wereld' betreed. het is nogal veel voor haar en ze is naïef.
    ~werk/studie? neeee.
    ~hobby's: zwemmen, alles wat met natuur te maken heeft. ze is een dromer en houdt van reizen (als ze weet dat dit kan)
    ~likes? hierboven^ haar privéleven is niet zo spannend en groot :3
    ~dislikes? grote steden
    ~3 favoriete dieren? dolfijn, leeuw, hert

    hope you like her?


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    BlackWisdom schreef:
    ~het verhaal is een heel leuk idee, maar ikzelf zou het toch in amerika laten afspelen, of een land buiten nederland/belgië. dat vind ik zelf altijd leuker. voor een vampierverhaal zijn bossen, bergen en kou altijd wel leuk. -vind ik zelf dan.
    ~titel: Ruthless Revenge.
    ~naam: Romania Tormented
    ~vanwaar je vandaan komt: een klein eiland in de stille oceaan.
    ~verleden: moeder is overleden. vader is een ontdekker/onderzoeker van dingen in warme landen. Romania is opgegroeid op het eiland en leerde praten en jagen van haar vader. ze kan niet lezen/schrijven en haar beste vrienden zijn de dieren op het eiland. ze denkt dat ze alleen op de wereld is, samen met haar vader.
    ~wanneer vampier geworden? tijdens de reis van Riley van Amerika naar ... ze is als eerste verandert.
    ~waarom door Riley uitgekozen? hij voelde zich niet veilig, en wilde zo snel mogelijk een zo onopvallend mogelijk slachtoffer veranderen, en Romania is knap.
    ~hoe oud? zestien
    ~heb je een kracht? ja, ze kan een soort van 'verschijnselen', net als in harry potter dus. alleen dan maximaal 100km. misschien is het een idee dat ze dit nog moet ontwikkelen?
    ~ben je langs Riley's kant of niet? ze weet het niet, riley verteld haar in het begin niks over de wraak en ze heeft behoefte aan steun, nu dat ze de 'grote wereld' betreed. het is nogal veel voor haar en ze is naïef.
    ~werk/studie? neeee.
    ~hobby's: zwemmen, alles wat met natuur te maken heeft. ze is een dromer en houdt van reizen (als ze weet dat dit kan)
    ~likes? hierboven^ haar privéleven is niet zo spannend en groot :3
    ~dislikes? grote steden
    ~3 favoriete dieren? dolfijn, leeuw, hert

    hope you like her?


    zeer goed! ^^ zou je alleen nog UItrlijk+ foto willen zoeken? was die in het lijst vergeten zetten xD my bad xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    ~ Doeen ! Oké, Amerika spreek misschien wel meer aan, maar Gent is dicht bij de deur ( voor mij toch ) en daar kun je je iets bij voorstellen. Het is ook eens iets anders. Je idee is ook goed, het is eens iets anders dan de doorsnee verhalen.
    ~ De titel: ik heb op dit moment niet echt veel inspiratie. Als er me iets te binnen schiet zal ik het hier nog wel plaatsen (; en ik vind die van BlackWisdom wel goed
    ~Naam: Elle Jonson
    ~ vanwaar je komt: Geboren in Londen, maar op haar 4de is ze verhuist naar België, daar heeft ze zowat overal al gewoont, nu woont ze in Oosterzele (Oost-Vlaanderen)
    Verleden: Toen ze 3 was zijn haar ouders gestorven, vermoord eigenlijk, door vampieren. Elle had geen broers of zussen, geen familie. Want die wou niets met haar te maken hebben, dus was ze helemaal alleen. Op haar 4de werd ze naar België gehaald omdat ze geadopteerd was door een Vlaams gezin, maar deze konden geen weg met het kleine meisje. Dus reisde Elle haar hele leven van weeshuis naar weeshuis en van instelling naar instelling. Elle was een echte rebel, ze hield zich niet aan de regels en raakte telkens weer in de problemen door haar losbandige levens wijze. Haar leven was moeilijk, maar het heef haar sterk gemaakt. Elle is een meisje dat weet wat ze wil en recht op haar doel afgaat, ze heeft zelfvertrouwen en is keihard. Ze heeft eigenlijk een heel moeilijke persoonlijkheid want langs de ene kant is ze keihard maar langs de andere kant - een kant die bijna niemand ooit ziet - is ze zorgzaam, lief en kwetsbaar.
    ~Wanneer vampier geworden? Toen Riley de buurt aan het verkennen was kwam hij haar in een steegje tegen en daar veranderde hij haar.
    ~Waarom uitgekozen door Riley? Door haar harheid en omdat ze recht op haar doel afgaat en voor niets of niemand wijkt.
    ~Leeftijd: 17
    Kracht: Ze heeft de kracht om mensen en vampiers met 1 blik in rook te doen opgaan. Zo'n beetje als Jane maar alleen dat bij haar mensen geen pijn krijgen maar gewoon in brand schieten ;D
    Langs Riley's kant of niet? Nee, ze kan Riley niet uitstaan, maar ze weet niet waar ze anders heen moet.
    Werk/ studies: nope, ze wou Germaanse talen gaan studeren en schrijfster worden.
    Hobbies: reizen, gevechtssporten, schrijven en lezen.
    Likes: Verschillende culturen, vechten ;d ...
    Dislikes: Riley, politie en badboys
    3 favorite dieren; Tijger, Aap, Bambi.

    + begin er maar snel mee, 'k ben benieuwd (;

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 17:18 ]


    Those who fell down the most, will be the last ones standing.

    ghehe, dat vond ik ook al vreemd.

    Romania Tormented
    zoiets?


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    ~doen of niet doen + waarom wel/niet? Ja! lijkt me leuk!
    ~titel? The new army
    ~naam? Alicia Yocey Luna McRose
    ~vanwaar je vandaan komt? Aarschot (is misschien niet dichtbij gent maar ze is in gent voor haar studies)
    ~verleden? Alicia Yocey Luna is thuis weggelopen toen ze 15 was en heeft sindsdien met bij een van haar beste vrienden gewoond.
    ~wanneer vampier geworden? zo'n week na dat Riley naar >Gent is gegaan
    ~waarom door Riley uitgekozen? Riley kende haar verleden en wist maar al te goed dat niemand haar zou missen. Ze leek ook een sterke vampier te worden
    ~hoe oud? 19
    ~heb je een kracht? zoja, welke? nee,
    ~ben je langs Riley's kant of niet? waarom wel/niet? aan Riley's kant omdat ze hem vertrouwt en gelooft
    ~werk/studie? welke? nee
    ~hobby's? zoja, welke? ja, gitaar spelen
    ~likes? Muziek luisteren
    ~dislikes? mensen met een te groot ego
    ~3 favoriete dieren? Herten, Wolf (sorry dat is gewoon mijn favo dier), tijgers.
    ~UIterlijk + foto? Ze heeft bruine lange haren die ineen vlecht naar achter zijn gebonden. sorry, ik vind geen foto


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Flawed schreef:
    ~ Doeen ! Oké, Amerika spreek misschien wel meer aan, maar Gent is dicht bij de deur ( voor mij toch ) en daar kun je je iets bij voorstellen. Het is ook eens iets anders. Je idee is ook goed, het is eens iets anders dan de doorsnee verhalen.
    ~ De titel: ik heb op dit moment niet echt veel inspiratie. Als er me iets te binnen schiet zal ik het hier nog wel plaatsen (; en ik vind die van BlackWisdom wel goed
    ~Naam: Elle Jonson
    ~ vanwaar je komt: Geboren in Londen, maar op haar 4de is ze verhuist naar België, daar heeft ze zowat overal al gewoont, nu woont ze in Oosterzele (Oost-Vlaanderen)
    Verleden: Toen ze 3 was zijn haar ouders gestorven, vermoord eigenlijk, door vampieren. Elle had geen broers of zussen, geen familie. Want die wou niets met haar te maken hebben, dus was ze helemaal alleen. Op haar 4de werd ze naar België gehaald omdat ze geadopteerd was door een Vlaams gezin, maar deze konden geen weg met het kleine meisje. Dus reisde Elle haar hele leven van weeshuis naar weeshuis en van instelling naar instelling. Elle was een echte rebel, ze hield zig niet aan de regels en raakte telkens weer in de problemen door haar losbandige levens wijze. Haar leven was moeilijk, maar het heef haar sterk gemaakt. Elle is een meisje dat weet wat ze wil en recht op haar doel afgaat, ze heeft zelfvertrouwen en is keihard. Ze heeft eigenlijk een heel moeilijke persoonlijkheid want langs de ene kant is ze keihard maar langs de andere kant - een kant die bijna niemand ooit ziet - is ze zorgzaam, lief en kwetsbaar.
    ~Wanneer vampier geworden? Toen Riley de buurt aan het verkennen was kwam hij haar in een steegje tegen en daar veranderde hij haar.
    ~Waarom uitgekozen door Riley? Door haar harheid en omdat ze recht op haar doel afgaat en voor niets of niemand wijkt.
    ~Leeftijd: 17
    Kracht: Ze heeft de kracht om mensen en vampiers met 1 blik in rook te doen opgaan. Zo'n beetje als Jane maar alleen dat bij haar mensen geen pijn krijgen maar gewoon in brand schieten ;D
    Langs Riley's kant of niet? Nee, ze kan Riley niet uitstaan, maar ze weet niet waar ze anders heen moet.
    Werk/ studies: nope, ze wou Germaanse talen gaan studeren en schrijfster worden.
    Hobbies: reizen, gevechtssporten, schrijven en lezen.
    Likes: Verschillende culturen, vechten ;d ...
    Dislikes: Riley, politie en badboys
    3 favorite dieren; Tijger, Aap, Bambi.




    U hebt de rol,; proficiat! ps, woon je zelf in Oosterzele? zoja, ken je Samira? ;D


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    JumbieBill schreef:
    ~doen of niet doen + waarom wel/niet? Ja! lijkt me leuk!
    ~titel? The new army
    ~naam? Alicia Yocey Luna McRose
    ~vanwaar je vandaan komt? Aarschot (is misschien niet dichtbij gent maar ze is in gent voor haar studies)
    ~verleden? Alicia Yocey Luna is thuis weggelopen toen ze 15 was en heeft sindsdien met bij een van haar beste vrienden gewoond.
    ~wanneer vampier geworden? zo'n week na dat Riley naar >Gent is gegaan
    ~waarom door Riley uitgekozen? Riley kende haar verleden en wist maar al te goed dat niemand haar zou missen. Ze leek ook een sterke vampier te worden
    ~hoe oud? 19
    ~heb je een kracht? zoja, welke? nee,
    ~ben je langs Riley's kant of niet? waarom wel/niet? aan Riley's kant omdat ze hem vertrouwt en gelooft
    ~werk/studie? welke? nee
    ~hobby's? zoja, welke? ja, gitaar spelen
    ~likes? Muziek luisteren
    ~dislikes? mensen met een te groot ego
    ~3 favoriete dieren? Herten, Wolf (sorry dat is gewoon mijn favo dier), tijgers.
    ~UIterlijk + foto? Ze heeft bruine lange haren die ineen vlecht naar achter zijn gebonden. sorry, ik vind geen foto


    You're in! ohja, omdat jullie de eerste drie zijn, worden jullie de beste vriendinnen van de hoofdrol :D


    en aan de rest van de mensjs: jongens zouden ook welkom zijn xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)


    U hebt de rol,; proficiat! ps, woon je zelf in Oosterzele? zoja, ken je Samira? ;D


    Dankje & neeen, Ik woon 'npaar kilometers verder, ma da's in een god vergeten boeren gat da niemand kent, dus eb 'k mr Oosterzele gepakt (;

    + heb je nog een foto nodig, want die ben ik vergeten ;d

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 18:10 ]


    Those who fell down the most, will be the last ones standing.

    Flawed schreef:
    (...)

    Dankje & neeen, Ik woon 'npaar kilometers verder, ma da's in een god vergeten boeren gat da niemand kent, dus eb 'k mr Oosterzele gepakt (;

    + heb je nog een foto nodig, wan tdie ben ik vergeten ;d


    foto: ja graag!

    en oosterzele is idd een vergete boerendorp xD ma een van mn bff's woont daar, drmee xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)

    foto: ja graag!

    en oosterzele is idd een vergete boerendorp xD ma een van mn bff's woont daar, drmee xD


    Foto.

    + Kom jij dan ook uit Oost-Vlaanderen ?

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 18:12 ]


    Those who fell down the most, will be the last ones standing.

    Flawed schreef:
    (...)

    Foto.

    + Kom jij dan ook uit Oost-Vlaanderen ?


    in geraardsbergen geboren, maar in galmaarden opgegroeid xD (ben niet zo trots op mijn über marginale geboorteplek)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)

    in geraardsbergen geboren, maar in galmaarden opgegroeid xD (ben niet zo trots op mijn über marginale geboorteplek)


    Whaaa, da is totaal nie ver van mij (;
    Allez, geraardsbergen is een kwartier van hier en Galmaarden een klein half uur. Ik woon in Herzele, een god vergeten boeren gat dus ^.^


    Those who fell down the most, will be the last ones standing.

    Flawed schreef:
    (...)

    Whaaa, da is totaal nie ver van mij (;
    Allez, geraardsbergen is een kwartier van hier en Galmaarden een klein half uur. Ik woon in Herzele, een god vergeten boeren gat dus ^.^


    ik passeer daar altijd met mn trein xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.