• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Berna Casillas

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Roden schreef:
    (...)
    Op Q? Hahahahaa. Sterekkkkkk.

Jaa C:

Ik vond het best wel sneu voor Stiles, in de finale aflevering maar Jackson en Lydia zijn ook gewoon cute samen

Ik wil een nieuwe username maar ik weet niks :/

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Stiekem ben ik nu best trots. Ik ben gevraagd om een presentatie te geven bij de Rotery club over Afrika :Y)

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Lahey schreef:
    (...)

Jaa C:

Ik vond het best wel sneu voor Stiles, in de finale aflevering maar Jackson en Lydia zijn ook gewoon cute samen

Ik wil een nieuwe username maar ik weet niks :/

Je hebt Lahey nu, hihihih, volgende keer neem ik Whittemore, denk ik. (:

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Criska schreef:
    Stiekem ben ik nu best trots. Ik ben gevraagd om een presentatie te geven bij de Rotery club over Afrika :Y)

Aaah, awesome! Ben echt blij voor je, Demi!

Roden schreef:
    (...)
    Je hebt Lahey nu, hihihih, volgende keer neem ik Whittemore, denk ik. (:

Oeh, Jackson achternaam ^^ Ik wilde eerst Bellisario doen maar die had Marjolien al een keer gedaan haha

Lahey schreef:
    (...)

Oeh, Jackson achternaam ^^ Ik wilde eerst Bellisario doen maar die had Marjolien al een keer gedaan haha

Hahaha, en ik heb Aria en Ezraaaa.

Roden schreef:
    (...)
    Aaah, awesome! Ben echt blij voor je, Demi!

Haha, dank je. Ik ben nog steeds een beetje flabbergasted :') Straks zit ik voor allemaal mannen in pak te vertellen over latrines. Haha

Hello people (:

Roden schreef:
    (...)
    Hahaha, en ik heb Aria en Ezraaaa.

Ik vind grappig dat het meisje dat Lydia speelt Holland Roden heet, aangezien er ook een plaats is in Nederland (Holland dus) dat Roden heet, ik woon daar een halfuurtje met de auto vanaf ;p

Nu ben ik zoekende naar een leuk Teen Wolf plaatje, die moet ook in mijn agenda (:

Het is nogal dood hier

Lahey schreef:
    Het is nogal dood hier

Beetje maar, haha. Ik wil schrijven, maar heb totaal geen inspiratie.

Lahey schreef:
    Het is nogal dood hier

Gebeurd soms :')

Robin scoort voor United (:

Yeahhh

Pfff, eindelijk klaar met profiel veranderen

Ik ga slapen, good night Ladies.