• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Berna Casillas


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Deem hoe was je dag verder? :) had je trouwens gezien dat ik mijn deal ben na gekomen (flower)


    ~

    Stuttgart schreef:
    Deem hoe was je dag verder? :) had je trouwens gezien dat ik mijn deal ben na gekomen (flower)


    Ik ben trots op je meid! Mijn dag is weer helemaal goed na mijn dipje gister. Ik voel alleen mijn benen niet meer en ik zal wel spierpijn krijgen want zoveel trappen heb ik nog nooit gelopen :') Maar ik heb het ervoor over, het was echt ouderwets gezellig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Ik ben trots op je meid! Mijn dag is weer helemaal goed na mijn dipje gister. Ik voel alleen mijn benen niet meer en ik zal wel spierpijn krijgen want zoveel trappen heb ik nog nooit gelopen :') Maar ik heb het ervoor over, het was echt ouderwets gezellig.


    Jeeejj (flower) mooi dat het gezellig was :) dat vind ik altijd wel belangrijk. Hebben julie verder mooi weer gehad?


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Jeeejj (flower) mooi dat het gezellig was :) dat vind ik altijd wel belangrijk. Hebben julie verder mooi weer gehad?


    Ja, man. Helemaal geen regen niets. Haha. Pas vanavond dus dat was perfecte timing.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dan had je beter weer dan ons xD hierregende het in de namiddag weer maar het was toch best wel warm.


    ~

    Ik ben zo moe, omy.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Stuttgart schreef:
    Dan had je beter weer dan ons xD hierregende het in de namiddag weer maar het was toch best wel warm.


    Bah, Haha. Jammer van je dag.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Wauw wat was die Sandra goed bij The Voice met haar eigen versie van More van Usher.


    Normal girl at day, Catwoman at night.



    Kennen jullie deze nog?


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Aurelius schreef:


    Kennen jullie deze nog?


    Te jong.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aurelius schreef:


    Kennen jullie deze nog?


    Jep xD


    ~



    Bij Idols was ik zo weg van Boris, omg hij moet terug komen in de muziek wereld!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Criska schreef:
    (...)

    Bah, Haha. Jammer van je dag.


    valt mee xD zat op quizlet :)


    ~

    Aurelius schreef:


    Kennen jullie deze nog?
    `
    Hoe kan ik die vergeten haha

    Stuttgart schreef:
    Dan had je beter weer dan ons xD hierregende het in de namiddag weer maar het was toch best wel warm.

    Hier was het de hele dag mooi weer, alleen aan het begin van de avond begon het even te regenen