• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Berna Casillas


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Arme Claire ):

    Mwuahh eigen schuld, was pas heel laat thuis maar heb wel een geweldige avond gehad (: Ik ben echt blij met onze groep.


    ars moriendi

    Ik ga weer schrijven en Valkyrie kijken. Vanmiddag lekker high tea'en <3


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lol Claire, die gif zag ik net op jouw tumblr, jaaaaj. (: Ik wil schrijven maar ik heb geen inspiratie, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    Lol Claire, die gif zag ik net op jouw tumblr, jaaaaj. (: Ik wil schrijven maar ik heb geen inspiratie, hihi.

    I'm busted! Maar ze zijn ook zo leuk!


    Ennehmm.. voor allebei je verhalen niet?


    ars moriendi

    Good morninnnngg <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Artistique schreef:
    Good morninnnngg <3

    Helleuw (:

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Helleuw (:

    Lekker geslapen? :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik moet 90 quotes vinden voor mijn agenda ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Artistique schreef:
    (...)
    Lekker geslapen? :3

    Ja hoor, en jij ??

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ja hoor, en jij ??

    Heerlijk! (:
    @ Lahey: Ben je je agenda aan het pimpen? Dat ben ik namelijk ook aan het doen, zal ik wat quotes voor je zoeken? Wat voor quotes zoek je?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    @Artistique Yup, anders is die zo saai a. En maakt niet uit wat voor quotes, gewoon mooie of songtekst van liedjes.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morgen mag ik eindelijk mijn naam veranderen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    Morgen mag ik eindelijk mijn naam veranderen.

    Waarin ga je 'em veranderen? :3


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Waarin ga je 'em veranderen? :3


    Nakato. Het is de Ugandese naam die ik daar heb gekregen. Het heeft te maken met een tweeling, iets met toekomst bla bla bla. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Nakato. Het is de Ugandese naam die ik daar heb gekregen. Het heeft te maken met een tweeling, iets met toekomst bla bla bla. Haha.

    Haha, oké, cute!


    ars moriendi