• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Berna Casillas


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Vampires schreef:
    Lientje, wil je me ook volgen op mijn TVD-blog?


    Doe ik allang. :'D


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Criska schreef:
    Dan zeg je toch gewoon dat je gaat douchen :') En dan ga je ook douchen en de dingen doen die je moet doen. Als ze dan gaat zeuren is het haar eigen probleem. Haha.

    Maar dat is gemeen. (cat)
    God, ik ben nu echt een tikkende tijdbom.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Maar dat is gemeen. (cat)
    God, ik ben nu echt een tikkende tijdbom.


    Oh, als je dat al gemeen vindt dan kan ik je echt niet helpen :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Gingen er net van die kut kinderen achter mijn kat aan rennen en schreeuwen godverdomme, je weet niet hoe je mij boos daar mee kunt krijgen als er iemand aan mijn dieren zit.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Criska schreef:
    Oh, als je dat al gemeen vindt dan kan ik je echt niet helpen :')

    Ik heb gedaan wat je zei en nu is ze weg. Thanks.
    Nu eindelijk douchen. :Y)


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Ik heb gedaan wat je zei en nu is ze weg. Thanks.
    Nu eindelijk douchen. :Y)


    Haha. Was ze boos?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    Haha. Was ze boos?

    Nee, eigenlijk niet. Ze vond het totaal niet erg volgens mij (":
    Maar ach, het is dan ook mijn tante. Maar toch (:


    Chaos is a ladder.

    Cheryl, heb je nog quotes nodig? :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik ga trouwens Quizlet verwijderen trouwens. Voor goed. Maar ik kijk eerst even deze week aan, want als ik het verwijder, doe ik dat omdat mijn opleiding te zwaar is (gezien de boeken ga ik daar namelijk sterk vanuit) en dan heb ik geen tijd meer voor verhalen of dit forum. Want school moet gewoon op nummer één staan.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Ik ga trouwens Quizlet verwijderen trouwens. Voor goed. Maar ik kijk eerst even deze week aan, want als ik het verwijder, doe ik dat omdat mijn opleiding te zwaar is (gezien de boeken ga ik daar namelijk sterk vanuit) en dan heb ik geen tijd meer voor verhalen of dit forum. Want school moet gewoon op nummer één staan.



    Ik begrijp het wel maar ik ga je wel missen. Is er niets waardoor we je nog kunnen overhalen?

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 18:03 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Vampires schreef:
    Ik ga trouwens Quizlet verwijderen trouwens. Voor goed. Maar ik kijk eerst even deze week aan, want als ik het verwijder, doe ik dat omdat mijn opleiding te zwaar is (gezien de boeken ga ik daar namelijk sterk vanuit) en dan heb ik geen tijd meer voor verhalen of dit forum. Want school moet gewoon op nummer één staan.


    Awww :C Maar ik snap wel dat school op één moet staan


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Artistique schreef:
    Cheryl, heb je nog quotes nodig? :3


    Ik heb er al 90 ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vampires schreef:
    Ik ga trouwens Quizlet verwijderen trouwens. Voor goed. Maar ik kijk eerst even deze week aan, want als ik het verwijder, doe ik dat omdat mijn opleiding te zwaar is (gezien de boeken ga ik daar namelijk sterk vanuit) en dan heb ik geen tijd meer voor verhalen of dit forum. Want school moet gewoon op nummer één staan.

    Omygoood, why?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Awh meiden toch. Maar ik had het toch al een keertje eerder gezegd? (flower)

    En, ik ben gewoon bang dat mijn opleiding kei zwaar word. Ik heb vorige week mijn boeken ontvangen en toen ik erin keek, sprongen bijna de tranen in mijn ogen. Het zier er ZO moeilijk uit gewoon. Nu snap ik ook wel dat het moeilijker lijkt dan het is en dat je alles stapje voor stapje leert, maar toch. Ik denk dat het heel zwaar word gewoon. Mijn TVD-Tumblr hou ik nog wel en over Facebook ben ik nog niet uit.


    Chaos is a ladder.

    @Kim, ja dat weet ik wel, maar alsnog.
    Ik ben uiteten chicks, bye, lobi, x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.