• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Berna Casillas



    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Mihihi yes. :9~ Hijab is sowieso mijn favoriet van jou stories. *O*


    Mijne ook, haha.

    Amy, je bent ook wel een beetje pervs :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Heulemaaaal niet, valt reuze mee.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Roden schreef:
    Heulemaaaal niet, valt reuze mee.


    Jawel, anders gaat onze eenhoorn reis naar de caribbean niet meer door. D:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Awhhh, meisjes van Uganda organiseren zo'n slaapfeest. Lekker oldschool Haha. Schrijft ze: "Alleen de leuke mensen mogen komen, dus Demi. Waar blijf je?" Haha <3 Echt lief.

    Zij is trouwens nog steeds ziek van Uganda. Het gaat nu wel beter maar zeker heeft ze er nog een maand last van gehad O.o


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aurelius schreef:
    (...)

    Jawel, anders gaat onze eenhoorn reis naar de caribbean niet meer door. D:


    Wow. Wow. Eenhoorn reis? Wanneer?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aurelius schreef:
    (...)

    Jawel, anders gaat onze eenhoorn reis naar de caribbean niet meer door. D:

    Wutt?

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 19:19 ]


    ars moriendi

    Criska schreef:
    (...)

    Wow. Wow. Eenhoorn reis? Wanneer?


    Ik heb gedroomd dat ik ging trouwen met Derek van Teen Wolf, en toen ging ik opeens met Isaac trouwen van Teen Wolf en vlogen we weg op eenhoorns HAHA.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Aurelius schreef:
    (...)

    Ik heb gedroomd dat ik ging trouwen met Derek van Teen Wolf, en toen ging ik opeens met Isaac trouwen van Teen Wolf en vlogen we weg op eenhoorns HAHA.

    En ik ben uitgenodigd op de fabuluz bruiloft en aangezien je in Madagaskar getrouwd mag zijn met vijf mannen. (wbw)
    Kan ik eindelijk publiekelijk met Fernando en dushi Jetro zijn.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    (...)
    En ik ben uitgenodigd op de fabuluz bruiloft en aangezien je in Madagaskar getrouwd mag zijn met vijf mannen. (wbw)
    Kan ik eindelijk publiekelijk met Fernando en dushi Jetro zijn.

    Omg, krijgen die geen ruzie dan? D:


    ars moriendi

    Roden schreef:
    (...)
    En ik ben uitgenodigd op de fabuluz bruiloft en aangezien je in Madagaskar getrouwd mag zijn met vijf mannen. (wbw)
    Kan ik eindelijk publiekelijk met Fernando en dushi Jetro zijn.


    Je bent Stiles vergeten. D:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Omg, krijgen die geen ruzie dan? D:


    Gewoon allebei in een tent naast elkaar zetten en dan zeggen 'Ik haal even pizza' En later de andere tent in stappen. :Y)


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Omg, krijgen die geen ruzie dan? D:

    Triotje, HAHAHA. Nee, grapjuuuh. Ik verdeel ze over de dagen, aangezien Cheryl ook al de achternaam Torres heeft.
    @Marjolien, maar Stiles is fictief, maar oke idgaf. Zet hem er ook maar op, cutie. En Jackson niet te vergeten dan hè.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aurelius schreef:
    (...)

    Gewoon allebei in een tent naast elkaar zetten en dan zeggen 'Ik haal even pizza' En later de andere tent in stappen. :Y)

    HAHAHA, en dan daarna weer terugkomen, zonder pizza. :'D


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    HAHAHA, en dan daarna weer terugkomen, zonder pizza. :'D

    "Oh shit, vergeten. Zo terug, el Niño." En dan weer naar die andere tent gaan voor een vluggertje met Jetro. Mamma Mia!!

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 19:33 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.