• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Berna Casillas



    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    En ik heb een nieuwe jas voor de winter gekocht.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Mensen, ik heb net vanaf 11 uur bij de kapper gezeten. Mag ik even uitrusten? (krul)
    Ik ga morgen of overmorgen foto maken (":

    Nee, dat mag niet. (krul) Lolol, jk.


    ars moriendi

    Ik zat daar trouwens met betraande ogen in die stoel. (krul)
    Want... Kijk, verven is natuurlijk agressief maar dan hebben we het nog niet over bleken.
    Dus ik zat in die stoel, zegt ze heel droog: Ja, je gaat hier wel blaren van op je hoofd krijgen.
    Ik dacht echt van: WTF? Huh?
    Maar omg, het deed zo'n zeer.
    :Y)


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    En ik heb een nieuwe jas voor de winter gekocht.



    I like it:D


    ~

    Vampires schreef:
    Ik zat daar trouwens met betraande ogen in die stoel. (krul)
    Want... Kijk, verven is natuurlijk agressief maar dan hebben we het nog niet over bleken.
    Dus ik zat in die stoel, zegt ze heel droog: Ja, je gaat hier wel blaren van op je hoofd krijgen.
    Ik dacht echt van: WTF? Huh?
    Maar omg, het deed zo'n zeer.
    :Y)

    Wat wtf echt? Deed het pijn? O_O


    ars moriendi

    Vampires schreef:
    Ik zat daar trouwens met betraande ogen in die stoel. (krul)
    Want... Kijk, verven is natuurlijk agressief maar dan hebben we het nog niet over bleken.
    Dus ik zat in die stoel, zegt ze heel droog: Ja, je gaat hier wel blaren van op je hoofd krijgen.
    Ik dacht echt van: WTF? Huh?
    Maar omg, het deed zo'n zeer.
    :Y)


    OMG:S Heb je er nu nog last van? Ik heb met verven nooit ergens last van, alleen dat het soms wat bijt:S


    ~

    Huntelaar schreef:
    Wat wtf echt? Deed het pijn? O_O

    Jep. En dat had ik echt niet verwacht, want, ik verf heel vaak. Dus ik had niet verwacht dat bleken dan zo'n pijn zou doen. En dan had ik nog één van de lichtste factoren.
    En ze zei: Zodra het pijn gaat doen, gelijk zeggen want dan moet het eruit anders krijg je littekens.
    En ik zo na vijf minuten: Eh... Het doet wel echt zeer. (krul)
    Maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden.


    Chaos is a ladder.

    Stuttgart schreef:
    OMG:S Heb je er nu nog last van? Ik heb met verven nooit ergens last van, alleen dat het soms wat bijt:S

    Nee, ik voel er nu niks meer van hoor. Maar als ik met mijn hand door mijn haar ga, voel ik wel de blaren zitten. :Y)


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Nee, ik voel er nu niks meer van hoor. Maar als ik met mijn hand door mijn haar ga, voel ik wel de blaren zitten. :Y)


    Aaahhww jakkie:S


    ~

    Weet iemand nog wat goede romantische films?


    Chaos is a ladder.



    VAN MIJ. :9~


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Hoi sweeties (:

    Mijn zus beweert dat ik niet van warmte houd
    Ja, en daarom ga ik ieder jaar naar Frankrijk, erg logisch :')

    DOOD.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bonjour, mijn benen zijn kapot maar het was het waard. Lange tijd niet zo gezellig gehad!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hoihoi,
    Leuk om te horen dat het leuk was, Demi.

    Ik ga zo naar feest. (:

    @Kim: En goeie romantische films..? Don't really know, ik hou eigenlijk helemaal niet van dat genre. Maar ik zag pas Forrest Gump en dat is instantly mijn favoriete film geworden, haha ;D. En anders, Bridget Jones misschien?


    ars moriendi