• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Berna Casillas



    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ga voetbal kijken:) Bye girls tot in de pauze(K)


    ~

    Pff, ik heb zo'n idee dat ik het morgen niet heel gezellig ga hebben.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Ik kan niet douchen zonder support. Het is een emotionele blokkade. En Claire, ik ben er weer doorheen gekomen. Had het wel zwaarder dan gister maar toch, helemaal schoon (A)

    Yesss, dan is het ons weer gelukt (cool) 8)

    SUCCES LADIES.


    ars moriendi

    Cristiano wordt de hele tijd uitgefloten, stomme mensen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kut internet verbinding, godverdomme. Dit kijkt gewoon niet fijn, om de zoveel seconden stopt ie en loopt hij vast. Voor niets hierop gewacht dus, kut dorp, kut computer, kut Ziggo. Ik zoek morgen wel een download. ;$


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mijn link is dood:S Geef me een link pleaseee?:$


    ~

    Criska schreef:
    Cristiano wordt de hele tijd uitgefloten, stomme mensen.


    geef me een link:S Mijn website doet het niet meer:S


    ~

    Roden schreef:
    Kut internet verbinding, godverdomme. Dit kijkt gewoon niet fijn, om de zoveel seconden stopt ie en loopt hij vast. Voor niets hierop gewacht dus, kut dorp, kut computer, kut Ziggo. Ik zoek morgen wel een download. ;$


    Het ik ook last van. @Naomi; ik gebruik gewoon de jouwe.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Het ik ook last van. @Naomi; ik gebruik gewoon de jouwe.


    Hij deed het even niet meer, en de website ook niet:S Maar nu wel weer:) Tot straks(K)


    ~

    Woehoe, PSV staat voor met 0-4
    Naom, Kevin heeft gescoord -wbw-

    VanDerVaart schreef:
    Woehoe, PSV staat voor met 0-4
    Naom, Kevin heeft gescoord -wbw-

    Het is al 0-5 haha

    Pff, ik ga die match niet uit kunnen kijken met dit gevoel. Girls, I'm gonna sleep. Enjoy Real en moedig Cris een beetje aan. Ik vind hem zielig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Staat het nog steeds 0-0?


    ars moriendi

    Ik ga naar bed, knuffels. Welterusten!

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 23:42 ]


    ars moriendi

    Slaaplekker Claire :) wat een ontzettende lieve foto trouwens(flower)


    ~