• Elloo ^^
    Nou, ik ben echt fácking pissed hé. Op heel het school. Nou, niet heel het school maar toch een deeltje ervan.
    Ik word namelijk al van ik október gepest en hoeveel ik ook reclameer, hoeveel ik ook zeg dat ik het beu ben dat die meisjes, waar ik ruzie meeheb, allemaal anderen tegen me op gaan zetten en me gaan uitschelden voor het rot van het straat, wat ik ook doe: Er word niets tegen gedaan.
    Ja, toen ik één keer iets terug zei toen werd ik opzij geroepen omdat ik het dan gedaan had. Zélfs mijn mentrix doet er niets aan?
    En dan doen ze wél iets aan een meisje die net haar pennen gebroken zijn door een paar jongens van mijn klas, maar niets aan mijn probleem dat al zo lang bezig is?
    Mijn fiets word altijd op de grond gegooid, ze schelden me uit voor 'Dikke Annelies', 'Dikzak', soms ook 'Slet' en zo van die dingen maar niemand doet er iets tegen.
    Zelfs mijn ouders zijn ervoor al naar school geweest en mijn mentrix zegt altijd: 'Volgende week doen we er iets aan etc.' Er is nog steeds geen ene f.ck aan gedaan ;o
    Vinden jullie dit normaal? Eerlijk? Want ik eerlijk gezegd niet.

    Neen, hoe durven ze jou ten eerste voor dikzak uit te schelden of slet. Ze kennen waarschijnlijk de betekenis niet eens van die woorden. Maar dat jou mentrix er niets aan doet snap ik niet. Voor zo'n problemen zijn zij er juist, anders is het geen mentrix. Waarom laat hij jou dringende probleem ingodsnaam zo lang duren en doet er niets aan. Ik vind dit enorm oneerlijk en als je dan zelf iets onderneemt krijg je naar je voeten. Heb je al met de directie gepraat, misschien gaat dat beter ?


    The soul needs autumn.

    Nee dit is echt niet normaal! Dat deden ze bij mij ook, maar wij hebben een pestcontract op school en als je die onder tekent mag je niet pesten, doe je dat wel, dan word je gewaarschuwd. Doe je het nog vaker word je van school getrapt! Maar this bij mij begonnen dat ik fan ben van een band die make-up draagt enzo. En dat ik zelf ook steeds die richting begon te doen. Ik ben naar mijn mentor gegaan en die heeft er wat aan gedaan. Maar goed ook nu accepteren ze me zoals ik ben!


    I'm your bitch [:

    Nee, want een school hoort pesten te stoppen.

    xAmelie schreef:
    Neen, hoe durven ze jou ten eerste voor dikzak uit te schelden of slet. Ze kennen waarschijnlijk de betekenis niet eens van die woorden. Maar dat jou mentrix er niets aan doet snap ik niet. Voor zo'n problemen zijn zij er juist, anders is het geen mentrix. Waarom laat hij jou dringende probleem ingodsnaam zo lang duren en doet er niets aan. Ik vind dit enorm oneerlijk en als je dan zelf iets onderneemt krijg je naar je voeten. Heb je al met de directie gepraat, misschien gaat dat beter ?


    Heb ik al mee gepraat, maar hun zijn net hetzelfde als mijn mentrix <.<

    Dit is zeker niet normaal! Scholen moeten zo'n probleem aanpakken en mogen dat zomaar niet links laten liggen!
    Stel de school aansprakelijk voor dit alles, dan leren ze het misschien nog!

    Kort geding tegen school
    De ouder van de gepeste leerling kan de school aansprakelijk stellen voor de geleden materiële en immateriële schade als gevolg van het pesten, zoals therapeutische begeleiding en dergelijke. Hierbij moet de eisende partij - de ouder - voldoende kunnen aantonen dat de school ten aanzien van de aan haar toevertrouwde leerling in gebreke gebleven is.

    Als een klacht door de klachtencommissie gegrond is verklaard maar de school hiermee in de praktijk niets doet, kan de ouder een civielrechtelijke procedure tegen de school aanspannen.


    Hmm, die situatie zal het ook niet zijn zeker? -snapt niet veel van het tekstje dat ze quotte x'D Volgens mij heb je nog geen therapeutisch gedingens nodig. Maar misschien dat je dan nog steeds school kan dingensen?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    waar wonen ze? Dan ga ik ze hélemaal verrot slaan:Y)

    Nee, tuurlijk is dit niet normaal! Een school hoort pesten tegen te gaan! Ik vind het écht erg dat dit niet gebeurt.

    sterkte:O


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Heb ik al mee gepraat, maar hun zijn net hetzelfde als mijn mentrix <.<

    Hebben jullie ook een CLB ?
    Of een leerlingen begeleiding ?
    En als zo iets ook niet helpt, zal ik gewoon elke keer dat ze iets doen het gaan zeggen en jou ouders blijven sturen totdat ze eindelijk iets ondernemen, want echt tijd word. Zoiets doe je iemand niet aan, en zeker jou niet!


    The soul needs autumn.

    Nee dit is niet normaal :O
    En als je nou eens naar de directeur gaat ofzo..??
    Misschien helpt dat wel :X


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Als ze tegen jou kunnen beginnen dan mogen ze eens afkomen naar hier. Ofnee, ik kom wel eens af als ik mag en kan.

    @Marshmellow
    We zijn van plan om gewoon de school links te laten liggen en volgend jaar naar ergens anders te gaan. Mijn moeder heeft dat ook al gezegd dat we hun aansprakelijk kunnen stellen. Sorry, maar vandaag ging het echt te ver. Er was een Marokkaans of Turks meisje die tegen mij begon van: Je hebt geen vrienden, ga weg dikzak' en zo vanal. Een vriend van mijn ouders zei nog niet lang geleden: Als het school er niets aan doet en Annelies praat er niet over [ik praat niet graag over mijn gevoelens zie je], dan kunnen we binnenkort een briefje schrijven dat ze wel even thuis ligt doordat het haar allemaal te veel werd en zo.
    @Lindsey
    We hebben een CLB en we zijn vanplan, als er binnen een paar dagen nog steeds niets aan gedaan is, om daar naartoe te gaan. De leerlingen begeleiding doet er evenveel aan als mijn mentrix. Mijn mentrix was net nog boos op me omdat ik kwam zeggen dat die meisjes weer bezig waren! Ja, dát noemt zich dan familie <.< Ze heeft een hékel aan onze kant van de familie, maar dat mag je toch niet laten schijnen op school?!

    Okay dit is echt een slecht advies dat ik ga geven maar het heeft bij mij gewerkt.
    Laatst las ik dat jij een redelijk verlegen meisje bent? Dat ben ik ook, ik was ook altijd de klos op school. Leerjaar 1 is vooe mij een hel geweest. De basisschool, daar ga ik niet over praten want dat was nog erger. Maar okay, het werd me op een gegeven moment te veel. Ik stond midden in de aula, werd uitgelachen voor de zo veelste keer. Ik ging zitten en toen hebben ze limonade achter mijn rug naar beneden gegoten, heel mijn broek nat, mijn shirt. Ik was in tranen. Die dag heb ik degene die het heel erg deed helemaal verrot gescholden, ze stonden maar te lachen om mijn reactie maar toen was ik het zat. Ik ben die jongen aangevolgen en heb hem zo hard geschopt en geslagen, natuurlijk hij teurg maar dat kon me toen niet schelen hij moest voelen hoe ik mij van binnen voelde. WE werden uit elkaar gehaalt en ik kreeg straf, toen ze wisten wat de aanleiding was kreeg ik straf vermindering en kreeg hij ook een gesprek en zijn ouders moesten naar school komen. Het pesten stopte, de jongens waren bang voor mij geworden en ze lieten me met rust. Toen begonnen een paar meiden tegen mij, die heb ik niet geslagen maar ik hb ze zo uitgescholden in de aula dat dat ook op hield. Ik durfde na al dit ook meer dus het heeft geholpen.
    Alleen is dit nogal, als het echt uit de hand loopt.


    -

    Schat, laat je mentrix. Dat mens spoort gewoon niet. Je moet naar je directeur/directrice gaan. Die doen er meestal wel wat aan.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Selfdestruct
    Ik ben inderdaad nogal vrij verlegen, maar ik laat niet op mijn kop zitten. Én ik heb op de koop toe ook nog eens mijn oudere zus die mij, no matter what, altijd zal beschermen. Ze heeft een heleboel vrienden, zie je ;x En ik slaag niet, ik doe dat gewoon niet op school. Buiten school zal ik wel slaan, maar in het school niet. Er is net ene jongen geschorst van mijn school omdat hij zichzelf verdedigde met slaan, dus neen bedankt. Mijn moeder zei zo;: Als die meisjes nog eens zoiets doen mag je slaan. En als er dan iemand jou durft te schorsen of te straffen dan zal het kot te klein zijn en dan ben ik echt boos.
    Maar het slaan laat ik liever aan mijn zus en dr vrienden over (: Gelùkkig heb ik haar nog ^^ Maar toch bedankt (:

    Devotion schreef:
    Schat, laat je mentrix. Dat mens spoort gewoon niet. Je moet naar je directeur/directrice gaan. Die doen er meestal wel wat aan.


    Mijn directie doet niets daartegen. Ik ben al bij mijn mentrix geweest, mijn directie, de leerlingen begeleiding en niemand doet er iets aan.

    @ conspiracy: ik zou de school sowieso niet laten links liggen. En ook al wil je er misschien niet veel mee te maken hebben met die school, maar als ze het nu negeren, wat bij andere gevallen dan? Een school moet daar iets tegen doen!


    If you had never come out of the blue, I would've stay