• Hi

    Ik zoek foto's van een meisje ik hoop dat jullie willen helpen.

    Het moet een meisje zijn met blond haar en bruine ogen.
    Taken by Holland Roden
    Ook zoek ik foto's van wapens dus een meisje met een mes of pistool of zo iets.

    byee xx

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 20:39 ]




    Zoiets? Haar naam is Frieda Rose, dus je kan zo meerdere afbeeldingen van haar opzoeken als je haar geschikt vindt.


    A person who never made a mistake never tried anything new

    Uwhm een soort van maar ik zoek een iets grotergeboud persoon zeg maar maar ttoch bedankt^^

    Welke leeftijd moet ze ongeveer zijn?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jauregui schreef:
    Welke leeftijd moet ze ongeveer zijn?
    15 16 de meeste informaatie staat ook in mijn andere topic x

    Crystal reed is niet blond, maar wel passend denk ik


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    aawh ty!!

    Oh en ze gebruikt een kruisboog offff de mede actrice van Jeremy renner in hansel and gretel witch hunters


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Poro schreef:
    Oh en ze gebruikt een kruisboog offff de mede actrice van Jeremy renner in hansel and gretel witch hunters


    Ik heb haar op gezocht maar ze heeft een te harde uitstraling :(

    Rosie Huntington-Whiteley.
    Doutzen Kroes.
    Candice Swanepoel.
    Emilie Voe/Nereng.
    Sasha Pieterse.
    Ashley Benson.
    Aurora Mohn.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 20:02 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wat is het karakter van je personage


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wat dacht je van ashley tidale?


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Poro schreef:
    Wat is het karakter van je personage


    Het is een Divergent fanfic en ze komt uit factie vriendschap(Om daar een e=iets beter beeld bij te krijgen moet je miss even bij mijn story kieken)
    Ze is vrolijk maar ook heel dapper ze maakt moeilijk vrienden en daarom hoort ze niet in vriendschap ze gelooft heel erg in het spreekwoord "You have to be cruel to be kind" Ze kan super gemeen zijn maar is ook een echte doorzetter(is dit genoeg?)

    Lovedancing schreef:
    Wat dacht je van ashley tidale?


    Daar heb ik aan gedacht maar ik heb liever een iets minder bekend persoon(ik ben zo veel eisend xD)

    MissEaton schreef:
    (...)

    Het is een Divergent fanfic en ze komt uit factie vriendschap(Om daar een e=iets beter beeld bij te krijgen moet je miss even bij mijn story kieken)
    Ze is vrolijk maar ook heel dapper ze maakt moeilijk vrienden en daarom hoort ze niet in vriendschap ze gelooft heel erg in het spreekwoord "You have to be cruel to be kind" Ze kan super gemeen zijn maar is ook een echte doorzetter(is dit genoeg?)
    imma think


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Poro schreef:
    (...)imma think


    Het hoeven ook niet veel foto's te zijn 2 zijn er al genoeg want veel foto's van een onbekend persoon zijn moeilijk te vinden .